MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

is helemaal niet waar als je het voor bb-doeleinden tot je neemt.

http://www.simplyshredded.com/the-science-of-nutrition-is-a-carb-a-carb.html

Take Home Messages

For your body composition, it doesn’t matter if a carb is classified as simple or complex or if it has a high or low glycemic or insulin load or index. Only the total amount of carbs in your diet matters and this only matters because carbs contain calories.

For your health, the source of carbs is only relevant if you’re unhealthy. If you’re already healthy, it generally doesn’t matter.

Before you go tell everyone I said it’s ok to stuff yourself with candy, please remember that this article only deals with carb sources at the level of macronutrients. Different carb sources contain not only different macros and different types of carbs, but lots of other stuff as well, notably micronutrients.

I cannot stress this enough. Calories from sugar may not differ from calories from sweet potatoes, but sugar still contains empty calories, whereas sweet potatoes are packed with other stuff that’s good for your health. The sugar content and the insulin index of foods is normally irrelevant for bodybuilders.

What matters is what else is in the food. In sum, a carb is a carb.

Dus als je net start en amper massa hebt...sla dat ene colaatje maar niet af.
Wees er in ieder geval niet bang voor.
Of, zoals ik al vroeg aan hem, je bent (extreem) clean. Dat kan natuurlijk.

Weet niet of dit een reactie is op mij aangezien je niemand quote maar het lijkt er wel op.

een carb is een carb en als je skinny as **** bent maakt het inderdaad geen zak uit. Ik wou alleen duidelijk maken dat het wat betreft bb-doeleinden wel degelijk uitmaakt wat je eet. Zegt het artikel overigens ook, aangezien de auteur de 'loze' calorieën van suiker aanhaalt. Op papier is een eiwit ook een eiwit en een vet ook een vet, betekent niet dat je frituurvet kan gaan drinken of enkel op sojabonen kan eten.

Gisteren bijvoorbeeld, was op stap met ouders en andere familieleden, word ik hier een cola aangeboden wijs ik dat af, zegt mijn moeder hij is op dieet terwijl ik nog maar 70 kg weeg bij 1m82 en diep in de bulk zit -.-

denk dat jij nog wel een colaatje kan gebruiken..
wat hetgeen je probeert te vertellen als grappig eigenlijk voor jezelf geldt.
of ben je (extreem) clean?

denk dat jij het hier eventjes niet snapt. Cola wil niet zeggen dat je bijkomt grapjas. Probeer je de slimme uit te hangen ofzo

Ik denk dat zijn punt is dat je wanneer je bulkt, je evengoed dat extra colatje erbij kan drinken. A carb is a carb. Zorg dat je voldoende eiwitten, gezonde vetten en micro's binnenkrijgt, de rest kan je aanvullen door alles te eten/drinken wat je tegenkomt.

exact

puilt uit van de kennis maar dat had de beste jongen had dat nog niet door..
ik wens hem dan ook succes met z'n enorme bulk ;)

nope was niet naar jou Krakatoa, sorry voor de onduidelijkheid, was een reactie op patie16 en ter aanvulling van m'n eerdere reactie op babyStyle die diep in de bulk zit maar een colaatje afslaat.

-

Laatst bewerkt:
vers volkoren brood mattie
prima toch, niks droog

mentale effect van gezond voedsel is zeker belangrijk, kan ik helemaal inkomen!

Vind persoonlijk wel dat suiker als een te grote boosdoener wordt beschouwd in het algemeen. maar dat wilt niet zeggen dat suiker geen bijdrage levert aan te dik worden. Suiker rijke voeding is in de regel verwaarloosbaar in micro-nutriënten, wat een verstrekkende invloed uitoefent op de algemene gezondheid, je energie niveau en hoe je er mentaal bijstaat. Zaken die indirect meebepalen of iemand zich aan zijn dieet houdt. Iets wat veel 'diehard' iifym'ers (if it fit your macros) falen te begrijpen.

Vind persoonlijk wel dat suiker als een te grote boosdoener wordt beschouwd in het algemeen. maar dat wilt niet zeggen dat suiker geen bijdrage levert aan te dik worden. Suiker rijke voeding is in de regel verwaarloosbaar in micro-nutriënten, wat een verstrekkende invloed uitoefent op de algemene gezondheid, je energie niveau en hoe je er mentaal bijstaat. Zaken die indirect meebepalen of iemand zich aan zijn dieet houdt. Iets wat veel 'diehard' iifym'ers (if it fit your macros) falen te begrijpen.

Ik denk dat wanneer mensen minder gesuikerde dranken en voedingsmiddelen tot zich zouden nemen dat t aantal te dikke mensen flink zal afnemen..

De calorieën lopen erg makkelijk op door alle frisdranken, zonder dat je er erg in hebt. Dus XYXYXYXYXYX heeft wat dat betreft wel enigszins gelijk.

Je moet iedereen zijn gezicht eens zien als je op stap bent of op een feestje bent, en water wil drinken.
Heb echt het gevoel dat je moet drinken, en als je dit niet doet het niet gewaardeerd wordt..

Over het algemeen wordt een glas water in de discotheek in verband gebracht met dextro en andere (verboden) snoepjes. Denk dat dat de reden is dat mensen je aankijken als je op stap water bestelt. No offence.

Over het algemeen wordt een glas water in de discotheek in verband gebracht met dextro en andere (verboden) snoepjes. Denk dat dat de reden is dat mensen je aankijken als je op stap water bestelt. No offence.

oohh, nooit bij stilgestaan. Ik bestel wel gewoon water als ik water wil drinken, ook in de kroeg of club, ik ben toch wel gezellig :p

oohh, nooit bij stilgestaan. Ik bestel wel gewoon water als ik water wil drinken, ook in de kroeg of club, ik ben toch wel gezellig :p

Inderdaad. Wel is het altijd lastig om een beetje losjes te worden haha. Met drank gaat dit veel sneller. Maar als je leert om niet te drinken, wen je er gemakkelijk aan vind ik.

nope was niet naar jou Krakatoa, sorry voor de onduidelijkheid, was een reactie op patie16 en ter aanvulling van m'n eerdere reactie op babyStyle die diep in de bulk zit maar een colaatje afslaat.

Het gaat om het principe, een slechte gewoonte afleren. Genoeg andere dingen om bij de bulk te stopen dan een beker met suikers.

Klopt helemaal :D

Als je zo goed kan bulken op suiker, waarom doet er niemand hier een suiker dieet dan?

Alleen maar suiker met melk jwz

Terug
Naar boven