Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren bijvoorbeeld, was op stap met ouders en andere familieleden, word ik hier een cola aangeboden wijs ik dat af, zegt mijn moeder hij is op dieet terwijl ik nog maar 70 kg weeg bij 1m82 en diep in de bulk zit -.-
denk dat jij nog wel een colaatje kan gebruiken..
wat hetgeen je probeert te vertellen als grappig eigenlijk voor jezelf geldt.
of ben je (extreem) clean?
denk dat jij het hier eventjes niet snapt. Cola wil niet zeggen dat je bijkomt grapjas. Probeer je de slimme uit te hangen ofzo
Ik denk dat zijn punt is dat je wanneer je bulkt, je evengoed dat extra colatje erbij kan drinken. A carb is a carb. Zorg dat je voldoende eiwitten, gezonde vetten en micro's binnenkrijgt, de rest kan je aanvullen door alles te eten/drinken wat je tegenkomt.
exact
puilt uit van de kennis maar dat had de beste jongen had dat nog niet door..
ik wens hem dan ook succes met z'n enorme bulk![]()
Vind persoonlijk wel dat suiker als een te grote boosdoener wordt beschouwd in het algemeen. maar dat wilt niet zeggen dat suiker geen bijdrage levert aan te dik worden. Suiker rijke voeding is in de regel verwaarloosbaar in micro-nutriënten, wat een verstrekkende invloed uitoefent op de algemene gezondheid, je energie niveau en hoe je er mentaal bijstaat. Zaken die indirect meebepalen of iemand zich aan zijn dieet houdt. Iets wat veel 'diehard' iifym'ers (if it fit your macros) falen te begrijpen.
Ik denk dat wanneer mensen minder gesuikerde dranken en voedingsmiddelen tot zich zouden nemen dat t aantal te dikke mensen flink zal afnemen..
Je moet iedereen zijn gezicht eens zien als je op stap bent of op een feestje bent, en water wil drinken.
Heb echt het gevoel dat je moet drinken, en als je dit niet doet het niet gewaardeerd wordt..
Over het algemeen wordt een glas water in de discotheek in verband gebracht met dextro en andere (verboden) snoepjes. Denk dat dat de reden is dat mensen je aankijken als je op stap water bestelt. No offence.

oohh, nooit bij stilgestaan. Ik bestel wel gewoon water als ik water wil drinken, ook in de kroeg of club, ik ben toch wel gezellig![]()
A carb is a carb is wel waar, maar ik vind niet dat je de KH van cola kan vergelijken met die van havermout of bruine rijst (alleen lettend op KH)

nope was niet naar jou Krakatoa, sorry voor de onduidelijkheid, was een reactie op patie16 en ter aanvulling van m'n eerdere reactie op babyStyle die diep in de bulk zit maar een colaatje afslaat.
Het gaat om het principe, een slechte gewoonte afleren. Genoeg andere dingen om bij de bulk te stopen dan een beker met suikers.
Over het algemeen wordt een glas water in de discotheek in verband gebracht met dextro en andere (verboden) snoepjes. Denk dat dat de reden is dat mensen je aankijken als je op stap water bestelt. No offence.

tja dat is weer een ander verhaalMaar of je dan om die reden echt geen colatje kan drinken (in bulk) wanneer je uitgaat...![]()
drink wat je wil bij het uitgaan. je moet wel plezier hebben en niet met een chagrijnige bek aan het water zitten