AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Gast die 24/7 magnetronmaaltijden eet, geen haar meer op zn hoofd heeft staan, constant verkouden is etc. Ziet je dan een keer een eiwitshake drinken en dan hoor je: Ja al die shit, dat kan nooit gezond voor een mens zijn hoor.

Ik ga de discussie tegenwoordig gewoon niet eens meer aan:rolleyes:

Meeste citaten die hier voorbij komen zijn ook gewoon uit onwetendheid van mensen, ze vragen het uit interesse en vervolgens komen ze hier tussen de citaten als verstandlozen :p

Beste is om ontwetendheid van de dommen te negeren. Het kost je alleen maar energie!

Laats op school liep er zo'n grietje langs, dus wij allemaal zo van: hmm lekker wijffie hoor. Hoor je 1 zo'n gozer zeggen ze heeft geen kont.
Dus ik zeg van: nou kan je toch beetje trainen vooral met squats.
Hij: Je kan je kont echt niet trainen, daar gaat toch geen eten heen.

Ja die discussie ben ik ook gelijk maar uit de weg gegaan

Laats op school liep er zo'n grietje langs, dus wij allemaal zo van: hmm lekker wijffie hoor. Hoor je 1 zo'n gozer zeggen ze heeft geen kont.
Dus ik zeg van: nou kan je toch beetje trainen vooral met squats.
Hij: Je kan je kont echt niet trainen, daar gaat toch geen eten heen.

Ja die discussie ben ik ook gelijk maar uit de weg gegaan

dat dere broscience

Alleen de mooie toch???

vrouwen zonder kont schijten niet ;)

het ergste, domste en meest boosmakende van alle ig'nant citaten vind ik persoonlijk nog steeds: 'joa ik wil nu ni opeens zulke armen krijgen ofzo!', das echt het enige dat ik niet voorbij kan laten gaan, mensen denken echt dat als ze een barbell aanraken ze opeens jay cutler zijn, mannen en vrouwen gelijk (vrouwen zelfs nog veel erger).

al de rest kan ik vrijwel laten passeren kwa domme opmerkingen, r**ards gonna r*tard

Laatst bewerkt:
Laatst was ik samen aan het leren met 2 vrouwelijke medestudenten, toen ik vroeg of 1 van hun kauwgom had. Waarop ze antwoorden: 'Nee we hebben alleen Smint, want kauwgom mogen we niet'.

Dus ik: hmmm, waarom niet?

Waarop de dikste zei: 'Ja we volgen een speciaal dieet'

Ik voelde het al aankomen, en ja hoor: 'We mogen maar 500 kcal per dag, dus zelfs geen kauwgom of thee voor ons hoor!'

Nadat ik bij was gekomen van schrik wat deze lieftallige dames zichzelf aandeden, zei ik: Dat is nog minder dan mijn ontbijt man, waarom doen jullie niet gewoon naast een goed dieet wat krachttraining?

Vervolgens merkte ik dat er een gevoelige snaar was geraakt, ze zeiden namelijk het volgende: JA KUNNEN WIJ ER WAT AAN DOEN DAT WIJ NIET ZO GESPIERD ZIJN, WE HEBBEN ALLEBEI EEN STOFWISSELINGSPROBLEEM:mad::mad::mad:

Had totaal geen behoefte om een discussie aan te gaan, en wenste hun veel sterkte met het herstel van hun stofwisselingsprobleemziekteaandoening :wave:

FIX: Ze zijn beide 3e jaars HBO-verpleegkundigen, i have a bad feeling about this

duidelijk mensen die nog 0,0 begrijpen van de werking van het menselijk lichaam....

Laatst was ik samen aan het leren met 2 vrouwelijke medestudenten, toen ik vroeg of 1 van hun kauwgom had. Waarop ze antwoorden: 'Nee we hebben alleen Smint, want kauwgom mogen we niet'.

Dus ik: hmmm, waarom niet?

Waarop de dikste zei: 'Ja we volgen een speciaal dieet'

Ik voelde het al aankomen, en ja hoor: 'We mogen maar 500 kcal per dag, dus zelfs geen kauwgom of thee voor ons hoor!'

Nadat ik bij was gekomen van schrik wat deze lieftallige dames zichzelf aandeden, zei ik: Dat is nog minder dan mijn ontbijt man, waarom doen jullie niet gewoon naast een goed dieet wat krachttraining?

Vervolgens merkte ik dat er een gevoelige snaar was geraakt, ze zeiden namelijk het volgende: JA KUNNEN WIJ ER WAT AAN DOEN DAT WIJ NIET ZO GESPIERD ZIJN, WE HEBBEN ALLEBEI EEN STOFWISSELINGSPROBLEEM:mad::mad::mad:

Had totaal geen behoefte om een discussie aan te gaan, en wenste hun veel sterkte met het herstel van hun stofwisselingsprobleemziekteaandoening :wave:

FIX: Ze zijn beide 3e jaars HBO-verpleegkundigen, i have a bad feeling about this
Veel verpleegbitches zijn dik :p (zeker als ze wat ouder worden)

Veel verpleegbitches zijn dik :p (zeker als ze wat ouder worden)

Heb je gelijk, maar er lopen ook veel leuke zustertjes rond hoor :D
Ik hoop alleen niet dat ik al die lieve oma's afschrik met mn grootte over een aantal jaar...

Groot gedeelte wat in de gezondheidszorg werkt heeft inderdaad wel een paar vetrolletjes..

een groot gedeelte van wat er in nederland rond loopt heeft een paar vetrolletjes te veel, dat is in de gezondheidszorg niet anders.
Ook daar lopen een paar dames rond naast hun werk zware krachttraining doen.... een paar :mad: volgende keer dat ik een BB-er moet verzorgen eens vragen of hij Kixat of whami heet :mad:

:p:p

Terug
Naar boven