Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind t eerder een vraag uit onwetendheid dan een citaat van een verstandloze.

Laats op school liep er zo'n grietje langs, dus wij allemaal zo van: hmm lekker wijffie hoor. Hoor je 1 zo'n gozer zeggen ze heeft geen kont.
Dus ik zeg van: nou kan je toch beetje trainen vooral met squats.
Hij: Je kan je kont echt niet trainen, daar gaat toch geen eten heen.
Ja die discussie ben ik ook gelijk maar uit de weg gegaan
Hij: Je kan je kont echt niet trainen, daar gaat toch geen eten heen.
Nee inderdaad vrouwen poepen niet maar creëren bloemetjes, leren jullie het nou nooit

>deadlift: 4 sets 10reps-8reps 70kgMisschien moet je ook is wat onderzoek doen (lees de stickies) voordat je de hele tijd van die onzinvragen stelt.

Veel verpleegbitches zijn dikLaatst was ik samen aan het leren met 2 vrouwelijke medestudenten, toen ik vroeg of 1 van hun kauwgom had. Waarop ze antwoorden: 'Nee we hebben alleen Smint, want kauwgom mogen we niet'.
Dus ik: hmmm, waarom niet?
Waarop de dikste zei: 'Ja we volgen een speciaal dieet'
Ik voelde het al aankomen, en ja hoor: 'We mogen maar 500 kcal per dag, dus zelfs geen kauwgom of thee voor ons hoor!'
Nadat ik bij was gekomen van schrik wat deze lieftallige dames zichzelf aandeden, zei ik: Dat is nog minder dan mijn ontbijt man, waarom doen jullie niet gewoon naast een goed dieet wat krachttraining?
Vervolgens merkte ik dat er een gevoelige snaar was geraakt, ze zeiden namelijk het volgende: JA KUNNEN WIJ ER WAT AAN DOEN DAT WIJ NIET ZO GESPIERD ZIJN, WE HEBBEN ALLEBEI EEN STOFWISSELINGSPROBLEEM
Had totaal geen behoefte om een discussie aan te gaan, en wenste hun veel sterkte met het herstel van hun stofwisselingsprobleemziekteaandoening
FIX: Ze zijn beide 3e jaars HBO-verpleegkundigen, i have a bad feeling about this
(zeker als ze wat ouder worden)Veel verpleegbitches zijn dik(zeker als ze wat ouder worden)

En je leuke zustertjes over een aantal jaarHeb je gelijk, maar er lopen ook veel leuke zustertjes rond hoor
Ik hoop alleen niet dat ik al die lieve oma's afschrik met mn grootte over een aantal jaar...
velen ervan zullen nog wel beginnen eten 
Veel verpleegbitches zijn dik(zeker als ze wat ouder worden)
Groot gedeelte wat in de gezondheidszorg werkt heeft inderdaad wel een paar vetrolletjes..
volgende keer dat ik een BB-er moet verzorgen eens vragen of hij Kixat of whami heet