MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik had vandaag spreekbeurt bij engels over Arnold. Daarna gaat de leraar dan wat vragen stellen. (is een vrouwtje van een jaar of 55-60 schat ik) Dus ze vraagt aan mij wat ik van vrouwen vind die aan bodybuilding doen. dus ik zeg dat ik niet van sixpacks houd bij vrouwen. zegt zij dus dat vrouwen ook niet van sixpacks houden bij mannen :roflol: ik zag alle meiden in de klas denken: WTF! haha.

Ik had vandaag spreekbeurt bij engels over Arnold. Daarna gaat de leraar dan wat vragen stellen. (is een vrouwtje van een jaar of 55-60 schat ik) Dus ze vraagt aan mij wat ik van vrouwen vind die aan bodybuilding doen. dus ik zeg dat ik niet van sixpacks houd bij vrouwen. zegt zij dus dat vrouwen ook niet van sixpacks houden bij mannen :roflol: ik zag alle meiden in de klas denken: WTF! haha.

je antwoord trok ook op nix, haar antwoord suckt nog wat meer

Overigens is dit voor een newbee zoals mij ook erg frustrerend. Probeer maar eens een goede start te maken als er zoveel onzin vertelt wordt.

Overigens is dit voor een newbee zoals mij ook erg frustrerend. Probeer maar eens een goede start te maken als er zoveel onzin vertelt wordt.

Misschien moet je ook is wat onderzoek doen (lees de stickies) voordat je de hele tijd van die onzinvragen stelt.

Misschien moet je ook is wat onderzoek doen (lees de stickies) voordat je de hele tijd van die onzinvragen stelt.

Heb ik ook gedaan, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor een aantal mensen verwarrend is als ze zoveel tegenstrijdige info krijgen.
Daar komt bij dat niet iedere beginner dit forum kent.
Ik begrijp de frustratie van jullie kant, maar het is echt niet altijd slecht bedoeld.

Vriend van me over machine rows: 'als ik mijn grip smaller doe, pak ik dan ook triceps mee?' Vond em wel leuk.

Heb ik ook gedaan, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor een aantal mensen verwarrend is als ze zoveel tegenstrijdige info krijgen.
Daar komt bij dat niet iedere beginner dit forum kent.
Ik begrijp de frustratie van jullie kant, maar het is echt niet altijd slecht bedoeld.

niks aan de hand dude, ik verwijs mensen ook meestal al snel naar de stickies
herinner me ook de tijd dat ik een aantal jaar geleden newbee was
toen had ik ook de standaardvragen omdat je gewoon alleen maar hebt gehoord dat je bv een week komkommers moet eten om af te vallen..
laat ik het zo zeggen; je dient je redelijk in te lezen wil je basiskennis op doen en alle onzin vergeten, stickies zijn perfect hiervoor
en dan kan je altijd je vragen stellen, zijn er zat bereid je te helpen hier!

:)

Laatst bewerkt:
Onlangs op het werk..zeg je hebt wel brede armen, is dat van het trainen of van het spuiten?
....

toen ik wat massa had aangezet, was overigens voornamelijk vet: enne doe je ook anabolen?
iemand anders die er ook bij stond; hij? nee joh, hij gebruikt ook geen xtc enzo

Terug
Naar boven