Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Laatst bewerkt:
toen ik wat massa had aangezet, was overigens voornamelijk vet: enne doe je ook anabolen?
iemand anders die er ook bij stond; hij? nee joh, hij gebruikt ook geen xtc enzo

Explain verstandloos.
Wat hij zegt is dat je niet vd drugs bent.

vandaag weer een epic fail quote over creatine....

dit was een comment op een foto van iemand die creatine had besteld

"Als je 50 bent zit je in een rolstoel,alles versleten en verkalkt , de fysio zegt dat ;) is bewezen, eiwitten niet erg de rest wel op latere leeftijd"

persoon was type : do you even lift

vanmiddag hoorde ik een mooie in de bus van een jongen en meisje die over buikspieren aan het praten waren :rolleyes:

Eerst zat hij erover te praten dat je constant je buik moet aanspannen (klopt, maar dit hoort onbewust al te gebeuren). Vervolgens kwam die jongen dus hier mee aan : Jaa, ik ging vroeger weleens met mn vader buikspieren trainen en hij deed dat dus met gemak omdat hij niks aanspande....
Vervolgens nog wat gedoe over hoe je een sit-up moet doen..

Explain verstandloos.
Wat hij zegt is dat je niet vd drugs bent.

als je het 1 niet doet (xtc slikken) dan doe je het ander (anabolen gebruiken) ook niet.
vrij vertaald; als je geen (bepaald soort) drugs gebruikt, gebruik je ook vast en zeker geen anabolen.
ok...ik zag zelf het verband niet.

voor jouw verdere informatie: dat vind ik niet getuigen van veel verstand t.o.v. én anabolengebruik én xtc-gebruik.

en jouw uitspraak getuigt niet van verstand m.b.t. citaten van verstandlozen
je suggereert dat je het wel een kloppende uitspraak vond zelfs

Juist gehoord op fitness: "met deadlift moet ik mijn oefening fout doen, met kromme rug, anders geraak ik niet vooruit qua kracht"
Jazeeeeeeekers

Sprak ik een hete mokkel aan in den ALDI (België) of ze pindakaas hebben, zegt ze nee joh, in den ALDI van Nederland wel (hahahahaha)

Laatst bewerkt:
De wereld vergaat op 21dec. 2012.

Sprak in een hete mokkel aan in den ALDI (België) of ze pindakaas hebben, zegt ze nee joh, in den ALDI van Nederland wel (hahahahaha)
dat is niet zo raar... al die grote supermarkten passen hun aanbod aan aan de streek
In Belgie wordt veel minder pindakaas gegeten dan in Nederland

als je het 1 niet doet (xtc slikken) dan doe je het ander (anabolen gebruiken) ook niet.
vrij vertaald; als je geen (bepaald soort) drugs gebruikt, gebruik je ook vast en zeker geen anabolen.
ok...ik zag zelf het verband niet.

voor jouw verdere informatie: dat vind ik niet getuigen van veel verstand t.o.v. én anabolengebruik én xtc-gebruik.

en jouw uitspraak getuigt niet van verstand m.b.t. citaten van verstandlozen
je suggereert dat je het wel een kloppende uitspraak vond zelfs

Ik zie het verband ook niet direct, maar bij normale mensen is anabolen gelijk aan andere (recreatieve) drugs. Daarom dacht hij misschien dat je dat ook niet zou doen omdat je ook al geen xtc gebruikt.

Vandaar 'explain verstandloos'. De rest van je post is het niet echt waard om op in te gaan.

Fitness instructeur: atg squats zijn slecht voor je rug en je bent veel minder strict in je vorm bij atg

chinese suppermarkten hebben verbazend genoeg ook bijna allemaal pindakaas staan, en het eiwitgehalte was zelfs heel hoog (28gr, volgens mij hoger dan calvé niet?) over transfat kan ik niks zeggen want de labels zijn niet superduidelijk maar /care :trollface:

chinese suppermarkten hebben verbazend genoeg ook bijna allemaal pindakaas staan, en het eiwitgehalte was zelfs heel hoog (28gr, volgens mij hoger dan calvé niet?) over transfat kan ik niks zeggen want de labels zijn niet superduidelijk maar /care :trollface:

Vaak kun je in toko's deze krijgen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
voedingswaarde per 100 g:
637 kCal
eiwit: 28 g
vet: 53 g
Kh: 11 g

''Mag je vet eten als je aan spieren wilt aankomen??? ???''

Terug
Naar boven