Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Doe middelbare school he :roflol:

Dat ik veel achter pc zit betekend overigens niet dat ik teveel tijd heb. 90% van de tijd ben ik bezig met andere nuttigere dingen. Maar goed, omdat ik ADD heb moet ik t leuk voor mezelf houden anders is mijn concentratie helemaal weg.

train je eiglk wel?

Dat ik veel achter pc zit betekend overigens niet dat ik teveel tijd heb. 90% van de tijd ben ik bezig met andere nuttigere dingen. Maar goed, omdat ik ADD heb moet ik t leuk voor mezelf houden anders is mijn concentratie helemaal weg.

Oh ja sorry vergeten dat je nog aan het leren bent,

Stats: M 22j - - -

u wut?

Haha Daniel1994 zit ook rond de 70 kilo dacht ik, zit ook al samen met hem te kijken wie t verst gaat komen voor de zomer. Denk alleen dat ik hem niet meer inhaal :(

En boeie van foto's, als je 70 kilo bent gewoon foto's maken en steeds om de 5 kilo ofzo nieuwe pics maken. Niemand hier was buff geboren :p

75kg mate
lange weg te gaan voor jou vanaf 66 :p

Dat aandacht hnngg

Ja ik train, net nog gedaan.

En ja ik leer ook, natuurkunde. Dat dere snelheidshit

En vavo

En ik zit al op 67 D:

Volgens mij sta ik trouwens wel droger dan jou op jouw laatste pics :p

hoe de ****? op je 22? hoe doe je dat dan haha

Dat aandacht hnngg

Ja ik train, net nog gedaan.

En ja ik leer ook, natuurkunde. Dat dere snelheidshit

En vavo

En ik zit al op 67 D:

Volgens mij sta ik trouwens wel droger dan jou op jouw laatste pics :p

22 en vavo ???
maar mag ik mee doen in wedstrijdje voor wie het verste komt :D

22 en vavo ???
maar mag ik mee doen in wedstrijdje voor wie het verste komt :D

Haha battle of the ecto's..

Misschien een topic aanmaken in de log sectie net als panzer en zijn vriendjes hebben met squatten? Kijken wie er t dichtste bij de 80 komt @ laag vet% voor de zomer :p

Kan pasta ook nog wel mee doen :trollface:

Misschien een topic aanmaken in de log sectie net als panzer en zijn vriendjes hebben met squatten? Kijken wie er t dichtste bij de 80 komt @ laag vet% voor de zomer :p

idd we maken gewoon een topic aan oki?

jongens, jongens, jongens, stop es met zeiken en allemaal benchen. nu.

denk je nou echt dat pasta vanaf 72kg met 14% naar 80kg laag bf komt in 8 maanden? u r a morooooon

Terug
Naar boven