Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Maat van mij, gister toen we beetje sappie waren zat me te ****en met trainen, dus ik ****te hem terug dat die het fysiek van een sateprikker met een buikie had. Toen werd die mad en zat ik aan de roids, lolz

Maat van mij, gister toen we beetje sappie waren zat me te ****en met trainen, dus ik ****te hem terug dat die het fysiek van een sateprikker met een buikie had. Toen werd die mad en zat ik aan de roids, lolz

haha paar meisjes dachten ook dat ik aan de roids zat, ik dacht wtf man als 80kg niet meer als naturel beschouwd kan worden.. alleen ik snap ook wel dat ze er geen k*t van snappen :D

1:gast @Gym: bennen trainen, niet nodig ik ga al met de fiets naar school
2: gast @ Gym: jij bent niet naturel want je drinkt shakies!
3: Giirl op facebook: stop met trainen het is genoeg nu straks ontploft je nog !

soit ik hoor op een dag een heel hoop shit :D

Ik heb eigenlijk hier de meeste hekel aan:
Waarom eet je zoveel je wilt er toch strak uitzien? Ik ga er meestal niet meer op in

haha paar meisjes dachten ook dat ik aan de roids zat, ik dacht wtf man als 80kg niet meer als naturel beschouwd kan worden.. alleen ik snap ook wel dat ze er geen k*t van snappen :D
Ik ben 63 Kg dus wtfffff... Nee maarja stiekum willen ze ook want ze zitten altijd ja volgende maand neem ik een abbo en begin ik ook.

Dan denk ik, o rlly?

Ik zou het niet pikken hoor van die appel.

Mijn broer zei eens, en weet opeens niet zeker of ik deze al heb gepost, iets dat zo tenenkrommend was dat ik wel zeker was geadopteerd te zijn.

Melk is slecht omdat een koe vier magen nodig heeft om melk te verteren en een mens heeft er maar 1 dus melk is slecht.

true story

En hij denkt ook dat google streatvieuw met een satelliet is gemaakt. Maar verder is hij intellectueel superieur aan mij.

Mijn pa:

pa: als jij zoveel blijft eten durf ik te wedden dat als jij mijn leeftijd bent (=50) je zwaarder weegt dan ik nu weeg (=90 kg)
ik: ik durf te wedden dat ik volgend jaar al zwaarder weeg dan jij
pa: ...

Mijn pa:

pa: als jij zoveel blijft eten durf ik te wedden dat als jij mijn leeftijd bent (=50) je zwaarder weegt dan ik nu weeg (=90 kg)
ik: ik durf te wedden dat ik volgend jaar al zwaarder weeg dan jij
pa: ...

Je bent zwaarder, of je weegt meer.

Goede eerste post, repped.

Terug
Naar boven