Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Voorspellende citaat voor later op de dag tijdens een verjaardag. Dikke tante met flink over gewicht plus haar man die vol bloed proppen zat "Nee doe maar een half stuk gebak, willen afvallen, we lopen nu toch 1 keer per week"

Nieuwe reclame voor een boek op verschillende treinstations:
"Het geheim van slanke mensen"
Ben benieuwd wat erin staat... Minder eten, meer bewegen ofzo:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zit met mijn zus in de auto, onderweg van Belgie naar Nederland (3 uur rijden, ik rij)
Voor onderweg heb ik een half litertje water naast me staan...
Op een bepaald moment pak ik dat, drink met een paar grote slokken de helft op (250cc is een flink glas)
commentaar:
je weet toch dat je jezelf zo ook kan verdrinken hé. teveel drinken is ook niet goed!

met een halve liter voor 3uur?!?!
even later pakt ze zelf de cola light 2liter fles die zij voor onderweg had meegenomen ;)

Minder zelfs :p
Wat een trieste bedoening zeg, dit soort dingen moeten echt verboden worden door de overheid. De halve uitleg is gelogen, er staan spelfouten in en bovendien vragen ze 4x de normale prijs:roflol:

Minder zelfs :p
Wat een trieste bedoening zeg, dit soort dingen moeten echt verboden worden door de overheid. De halve uitleg is gelogen, er staan spelfouten in en bovendien vragen ze 4x de normale prijs:roflol:

Dit valt jou/ons enkel op omdat we er iets van kennen.
Denk je dat dit in andere sectoren niet gebeurt? Je wordt overal genaaid zonder het te weten, don't be naive son ;)
Daarom altijd research doen.

Dit valt jou/ons enkel op omdat we er iets van kennen.
Denk je dat dit in andere sectoren niet gebeurt? Je wordt overal genaaid zonder het te weten, don't be naive son ;)
Daarom altijd research doen.

Zeker waar!
Toch jammer dat veel mensen gewoon alles geloven wat er gezegd wordt, oftewel kakelen als een kip zonder kop. Het gebeurd teveel

Zeker waar!
Toch jammer dat veel mensen gewoon alles geloven wat er gezegd wordt, oftewel kakelen als een kip zonder kop. Het gebeurd teveel

Aan de ene kant is het inderdaad jammer dat bv mensen die willen vermageren misleid worden met dure producten en verkeerde info.

Aan de andere kant maakt het niet zoveel uit, als je er over nadenkt.
Mensen die ECHT willen vermageren doen hun research, en komen op de juiste info uit: meer verbranden dan je inneemt, kort door de bocht.
Mensen die even snel een fitness abo nemen en wat shakes en magische pillen bestellen, die willen toch niet horen wat voor moeite het in realiteit kost om hun droom figuur te krijgen.
Laat ze dus maar tijdelijk in de waan leven dat door het kopen van die dingen, ze snel zullen transformeren.

Aan de ene kant is het inderdaad jammer dat bv mensen die willen vermageren misleid worden met dure producten en verkeerde info.

Aan de andere kant maakt het niet zoveel uit, als je er over nadenkt.
Mensen die ECHT willen vermageren doen hun research, en komen op de juiste info uit: meer verbranden dan je inneemt, kort door de bocht.
Mensen die even snel een fitness abo nemen en wat shakes en magische pillen bestellen, die willen toch niet horen wat voor moeite het in realiteit kost om hun droom figuur te krijgen.
Laat ze dus maar tijdelijk in de waan leven dat door het kopen van die dingen, ze snel zullen transformeren.

Daar heb je wel een punt, degene met de meeste inzet om iets te bereiken hebben ook de meeste potentie om dat doel te bereiken.
Echter wel erg vals om ze op een dwaalspoor te zetten

Aan het praten met een vriend van me die pas begint met trainen, zeg ik zo tegen hem:
> Je kan je ook abonneren op van die fitness/bodybuilding channels op youtube, heb ik zelf heel veel van geleerd
> Moet je daar niet voor betalen dan?

the-7-best-captain-picard-memes.jpg

Iemand vandaag tegen mij gezegt: Een ectomorph kan nooit groeien.

Zo, jij doet strongmancompetitie ? Maar je bent toch helemaal niet dik ?!

The ignorance van sommige mensen :rolleyes:

Terug
Naar boven