BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
uh die 50 is leeftijd van zijn pa

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dat is niet zo raar... al die grote supermarkten passen hun aanbod aan aan de streek
In Belgie wordt veel minder pindakaas gegeten dan in Nederland
Mn moeder had net een mooie, ze zei het omdat ik het afgelopen halfjaar wat opstandiger ben.
Je moet eens ophouden met die poedertjes en die shakes (ik neem elke ochtend nog braaf whey door me brinta en af en toe gooi ik het door een havermoutshake), Je word er alleen maar aggressief van![]()
heeft mijn moeder ook al gezegdJe moet eens ophouden met die poedertjes en die shakes (ik neem elke ochtend nog braaf whey door me brinta en af en toe gooi ik het door een havermoutshake), Je word er alleen maar aggressief van![]()

blabla
En hij denkt ook dat google streatvieuw met een satelliet is gemaakt. Maar verder is hij intellectueel superieur aan mij.

wat kan ik zeggen om zijn standpunten te demotiveren? Ik raak altijd zo erg in de war door dat soort opmerkingen dat ik gewoon niks terug weet te zeggen.

Vind het anderzijds ook wel vermakelijk om al die geldklopperij en onzin te lezen, en dat mensen zich in allerlei bochten wringen om af te vallen en tegelijkertijd hun oude eetpatroon te behouden
Terwijl het zo ****ing simpel is.Dat er in de dieetindustrie zoveel leugens verspreid worden is toch niets nieuws?Vind het anderzijds ook wel vermakelijk om al die geldklopperij en onzin te lezen, en dat mensen zich in allerlei bochten wringen om af te vallen en tegelijkertijd hun oude eetpatroon te behouden
Terwijl het zo ****ing simpel is.