MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Idd mijn eerste post dus show some mercy pls :p

Mn moeder had net een mooie, ze zei het omdat ik het afgelopen halfjaar wat opstandiger ben.

Je moet eens ophouden met die poedertjes en die shakes (ik neem elke ochtend nog braaf whey door me brinta en af en toe gooi ik het door een havermoutshake), Je word er alleen maar aggressief van :roflol:

Mn moeder had net een mooie, ze zei het omdat ik het afgelopen halfjaar wat opstandiger ben.

Je moet eens ophouden met die poedertjes en die shakes (ik neem elke ochtend nog braaf whey door me brinta en af en toe gooi ik het door een havermoutshake), Je word er alleen maar aggressief van :roflol:

Oatsrage !!

heeft mijn moeder ook al gezegd :roflol:

Terwijl het door haar gezaag is :trollface:

ahha jezus

"van creatine krijg je een kleine pik", ja tuurlijk hoor...

mijn broer zegt dat als ik veel eet dat mijn organen groter worden en ik later als bejaarde veel voedsel nodig heb terwijl ik geen zin heb om meer te eten. hierdoor kan ik me volgens hem dan als bejaarde k*t voelen..? ok

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 21:13 ----------

hij zegt ook dat ik moet stoppen met squats/deadlifts omdat bij elke rep mijn ruggenmerg plat wordt gedrukt waardoor ik later hoogstwaarschijnlijk rugklachten krijg, net zoals bij de hodgetwins. weet alleen niet of dit waar is..

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 21:14 ----------

wat kan ik zeggen om zijn standpunten te demotiveren? ik raak altijd zo erg in de war door dat soort opmerkingen dat ik gewoon niks terug weet te zeggen.

"terwijl je in werkelijkheid vetweefsel wordt omgezet in spierweefsel"

Kwam dit tegen op http://www.dieetpro.nl/tips.html

Dit verwacht je toch echt niet van een merk dat caseine verkoopt.

Het hele product is sowieso belachelijk.

Ongelooflijk triest dat mensen dit geloven

Dat er in de dieetindustrie zoveel leugens verspreid worden is toch niets nieuws? :) Vind het anderzijds ook wel vermakelijk om al die geldklopperij en onzin te lezen, en dat mensen zich in allerlei bochten wringen om af te vallen en tegelijkertijd hun oude eetpatroon te behouden :) Terwijl het zo ****ing simpel is.

Dat er in de dieetindustrie zoveel leugens verspreid worden is toch niets nieuws? :) Vind het anderzijds ook wel vermakelijk om al die geldklopperij en onzin te lezen, en dat mensen zich in allerlei bochten wringen om af te vallen en tegelijkertijd hun oude eetpatroon te behouden :) Terwijl het zo ****ing simpel is.

Naja simpel voor wat ons betreft, zij denken dat al die dunne mensies een wondermiddel gebruiken... Er bestaan nou eenmaal geen wondermiddelen
inb4 AAS

Terug
Naar boven