Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

jij bent egt een eigenwijze die totaal geen kennis heeft

dumbbell fly's hebben zeker invloed van groei op je binnenkant borst

omg wat ben jij dom zeg hou beter je mond met al die onzin wat jij post

Je borst spier loopt overdwars, dat zou je toch moeten weten, gezien alle adviezen die je geeft.

Graag normaal met elkaar omgaan, geschoond.

Opgeschoond oké, maar ik denk dat het net zo hard door gaat als mr.SePu online komt.

ik zal mij inhouden...

Laatst bewerkt:
i won't. ik heb de eerste rode kaart an binnen.. ik ging niet erg netjes op zijn bedreiging in... de kaart was btw terecht...

heren nu weer on topic? of is deze rel te leuk :D

heb de rel duidelijk gemist.
en met zo een vraag beland je zelf met een quote in dit topic:p

Koning SePu!! Onze god!! :roflol:

:rocker::rocker::rocker::rocker::rocker:

:oniet dat ik wil stoken ofzo, maar zag hier ergens op het forum dat binnenkant borst niet bestond:D

:oniet dat ik wil stoken ofzo, maar zag hier ergens op het forum dat binnenkant borst niet bestond:D

voor zover ik weet bestaat er tog een binnenkant borst. als je je borst als een 2 vierkanten beschouwt(welke vorm het ook is) dan kan je de lijn waar je borst aan je borstbeen zit als de binnenkant beschouwen. ik hoop dat je het verstaat want de uitleg is een beetje raar

ghehe SePu voelt zich nu de bink

einde verhaal
heb ik toch gelijk meneer tymen;)

sorry nee, we hadden het over je binnenkant borst trainen en niet of hij bestond ;)
hij bestaat namelijk wel. netzo goed als buitenkant borst... een vierkant heeft toch ook een binnenkant/buitenkant/links/recht/achter/voor, toch??? zijn we het daar over eens?

SePu ik ben er niet uit om je te "dissen". want gelukkig doe je dat zelf al. maar ik wil best iets van je aan nemen maar dan moet je wel je conclusie onderbouwen met feiten.

sorry nee, we hadden het over je binnenkant borst trainen en niet of hij bestond ;)
hij bestaat namelijk wel. netzo goed als buitenkant borst... een vierkant heeft toch ook een binnenkant/buitenkant/links/recht/achter/voor, toch??? zijn we het daar over eens?

SePu ik ben er niet uit om je te "dissen". want gelukkig doe je dat zelf al. maar ik wil best iets van je aan nemen maar dan moet je wel je conclusie onderbouwen met feiten.

Je hebt gelijk. t bestaat, maar je kan t niet apart trainen. aan de rest van SePu's reacties te lezen heeft hij theoretisch nog geen kaas gegeten van krachttraining.

Terug
Naar boven