SIEMERD
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sepu rot op klein schijtjong met je topic vervuiling. Ga je moeder lastigvallen

Bwa een voedingsschema volg ik eigenlijk niet, eet gewoon waar ik zin in heb
Maar als men spreekt over gewicht aankomen met ccg veronderstel ik toch spieren en geen vet?

als hij nog iets met zn nicht had dan hadden we wesking sniperx en luppie in 1 xD,,Ooit gehoord dat als jij je benen traint dat dan ook je bovenlichaam in massa groeit?''
- Tymen
Gister ja hoor... was het weer zover;
Ik lekker trainen... staat 1 van onze instructrices bij een nieuw lid.
Hij was bezig met wat kt, maar echt weer VEELSTE snel (zoals de meeste) de oefening aan het uitvoeren. Vervolgens corrigeert zij niet maar adviseert ze op een gegeven moment:
"neem wel voldoende rust, dus ook bij elke oefening, maar beter na je cardio. Cardio is namelijk veeel intensiever dan krachttraining."
hij vraagt:
"Maakt het uit of ik de oefeningen door elkaar doe (dus grote/kleine spiergroepen + cardio)"
zij zegt:
"Nee hoor, dat maakt helemaal niks uit wat je doet"
? ->![]()
jij bent egt een eigenwijze die totaal geen kennis heeft
dumbbell fly's hebben zeker invloed van groei op je binnenkant borst
omg wat ben jij dom zeg hou beter je mond met al die onzin wat jij post
einde verhaaltuurlijk bestaat binnekant borst, anders had ik (en anderen) daar ook geen spieren zitten.
heb ik toch gelijk meneer tymen![]()

,hebt ge spuit gedaan,ik ga ook spuit doen en beest worden
Onlangs zei iemand tege mij in de gym: doe je dan geen upright rows ? dat is toch ideel voor achterkant rug
euh ja.. bestaat er dan ook een voorkant rug?![]()

een tijd geleden zei iemand in de gym tegen mij: waarom hou je je armen zo breed langs je lichaam?
Toen ik zei dat ik anders moeite moest doen om ze tegen mij aan te drukken vanwege de ontwikkeling van mijn lats snapte die er niks meer van![]()

Haha, dat hoor ik echt tevaak, dan zeg ik: Ik loop zo omdat het anders niet fijn loopt en zo loop ik automatisch, als ik over lats zou beginnen zijn ze de weg al kwijteen tijd geleden zei iemand in de gym tegen mij: waarom hou je je armen zo breed langs je lichaam?
Toen ik zei dat ik anders moeite moest doen om ze tegen mij aan te drukken vanwege de ontwikkeling van mijn lats snapte die er niks meer van![]()