XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

jerry jerry jerry!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sepu rot op klein schijtjong met je topic vervuiling. Ga je moeder lastigvallen

Gister ja hoor... was het weer zover;

Ik lekker trainen... staat 1 van onze instructrices bij een nieuw lid.
Hij was bezig met wat kt, maar echt weer VEELSTE snel (zoals de meeste) de oefening aan het uitvoeren. Vervolgens corrigeert zij niet maar adviseert ze op een gegeven moment:

"neem wel voldoende rust, dus ook bij elke oefening, maar beter na je cardio. Cardio is namelijk veeel intensiever dan krachttraining."

hij vraagt:
"Maakt het uit of ik de oefeningen door elkaar doe (dus grote/kleine spiergroepen + cardio)"
zij zegt:
"Nee hoor, dat maakt helemaal niks uit wat je doet"???

???
???
???

? -> ???

wat is er mis mis met snel?

Ik hoorde laatst nog wel een classic:

"Hij trainde zo hard dat ie zichzelf echt uit elkaar begon te trekken. Hij moest stoppen van de dokter want hij scheurde zichzelf uit elkaar!"

Hoelaat begint de "ik ben SePu show" heb zin om weer te lachen :D:popcorn::fu:

doe dat maar in een apart topic..

leuk topic

Gister ja hoor... was het weer zover;

Ik lekker trainen... staat 1 van onze instructrices bij een nieuw lid.
Hij was bezig met wat kt, maar echt weer VEELSTE snel (zoals de meeste) de oefening aan het uitvoeren. Vervolgens corrigeert zij niet maar adviseert ze op een gegeven moment:

"neem wel voldoende rust, dus ook bij elke oefening, maar beter na je cardio. Cardio is namelijk veeel intensiever dan krachttraining."

hij vraagt:
"Maakt het uit of ik de oefeningen door elkaar doe (dus grote/kleine spiergroepen + cardio)"
zij zegt:
"Nee hoor, dat maakt helemaal niks uit wat je doet"???

???
???
???

? -> ???

Wat is er mis met een beetje explosiviteit?

jij bent egt een eigenwijze die totaal geen kennis heeft

dumbbell fly's hebben zeker invloed van groei op je binnenkant borst

omg wat ben jij dom zeg hou beter je mond met al die onzin wat jij post

tuurlijk bestaat binnekant borst, anders had ik (en anderen) daar ook geen spieren zitten.
einde verhaal
heb ik toch gelijk meneer tymen;)

SePu, ik zal het proberen voor je uit te leggen.

De borstspier is een spier die zich horizontaal over je lichaam strekt. Dat wil zeggen, van de aanhechting bij het middenste gedeelte van de voorkant borstkas tot aan de aanhechting bij de ellebogen.
Als je iets wil accentueren (de nadruk op wilt leggen) dan moet je daar extra spanning op gaan zetten.
Stel nu, je hebt een elastiekje, en die trek je uit. Waar is de spanning dan het grootst?
Heel goed, die is overal gelijk. Spanning is namelijk niet over een gedeelte te verdelen als je het hele elastiekje uittrekt.
Daarom is het ook theoretisch niet mogelijk om de binnenkant borst te accentueren.

Nu komt jou verhaal: 'Met flyes train je de binnenkant van de borst.'
Ja en nee.
Ja, want als je de borst traint, train je die helemaal, blijkt net uit mijn verhaal. Dus ja, met flyes train je OOK de binnenkant borst. (Net als met bankdrukken en iedere andere oefening die er voor de borst te doen is!)
Nee, want als je die uitspraak zo doet, suggereer je dat je ermee de binnenkant accentueerd, want dus onmogelijk is.

Voor meer massa aan de binnenkant van de borst ga je gewoon lekker zwaar borst trainen. Zal je meer massa op je borst krijgen, krijg je dus ook automatisch meer massa aan de binnenkant!

Over en uit.

LOL het is vrij amuzant jullie 2 :roflol::bierbang:

Op een fuif vorig week met een half dronken chubby ass belg:D

Hij:heey jij bent die sterke gast van de "fitness" hoeveel kan je heffen

ik:bwa niet zo veel we doen ons best

hij:haha nee ik heb u bezig gezien wat een beest, ik kom ook "fitnessen" fitnessbegeleider zei dat ik mn vet kan omvormen in spieren.

ik:uhu nice doe je best(in mn eigen kankermongool rot op)

hij:mss dat ik ook met die milkshakes begin

ik :weg gegaan anders kon ik het niet meer aan en had hem een lap rond zn ore geve:grumble:

beste is:allemaal spuit:D,hebt ge spuit gedaan,ik ga ook spuit doen en beest worden

moge allah,boedha,god,wie dan ook het woord FITNESS verdoemen omfg janette:sd:

Onlangs zei iemand tege mij in de gym: doe je dan geen upright rows ? dat is toch ideel voor achterkant rug

euh ja.. bestaat er dan ook een voorkant rug?:D

een tijd geleden zei iemand in de gym tegen mij: waarom hou je je armen zo breed langs je lichaam?
Toen ik zei dat ik anders moeite moest doen om ze tegen mij aan te drukken vanwege de ontwikkeling van mijn lats snapte die er niks meer van ;)

een tijd geleden zei iemand in de gym tegen mij: waarom hou je je armen zo breed langs je lichaam?
Toen ik zei dat ik anders moeite moest doen om ze tegen mij aan te drukken vanwege de ontwikkeling van mijn lats snapte die er niks meer van ;)

haha herkenbaar, dan krijg ik van die shit naar me toegeschreeuwt als: loop eens niet zo breed... want alle gasten die breed lopen hebben niks:roflol:

Haha, dat hoor ik echt tevaak, dan zeg ik: Ik loop zo omdat het anders niet fijn loopt en zo loop ik automatisch, als ik over lats zou beginnen zijn ze de weg al kwijt :D

Terug
Naar boven