AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Als je iets niet wilt zien moet je er maar niet naar kijken.

Niet slecht bedoeld hoor en ik versta je punt, maar ik vind het wel een leuk topic om je frustraties over de (soms oneindige) onwetendheid van mensen die (nog) niet (veel/lang) trainen kwijt te spelen.

:) (nog een smiley om te tonen dat mijn antwoord niet aanvallend bedoeld is)

't is dat je afsluit met een smiley, anders had ik helemaal los gegaan.
:cool:(coole emoticon omdat ik hoop dat jullie me cool vinden)

Laatst mijn moeder: Je moet echt weer eens een keer een flink bord friet eten, je eet veel te gezond zo.. en te gezond is ook niet goed.

Laatst mijn moeder: Je moet echt weer eens een keer een flink bord friet eten, je eet veel te gezond zo.. en te gezond is ook niet goed.

ja mensen die 200 jaar geleden leefden waren ook allemaal erg ongezond bezig en werden daarom niet oud
toen hadden ze nog geen friet

Vrienden die haten op shakes: "zijn neppe spieren." of "gespierde mensen worden minder snel aangenomen want die zijn dom."

En mijn favoriet is nog wel dat ik mijn ex wel eens ophaalde op haar school voor een dagje weg ofso. Dan zat ik daar soms 10 minuutjes even te wachten in die aula en was er altijd wel 1 of twee gassie's die met zijn bidon daar heel overdreven een shake zat te maken zodat echt iedereen het kon zien hoe stoer hij was.

Dit hoor je te vaak van mensen die niet trainen, ga er ook niet meer op in.. Ik lach dan in dat geval gewoon een keer en loop weg, als ze zelf gaan trainen komen ze er wss wel achter dat alles wat ze uitkraamde gewoon bullshit was.

Moeders hebben altijd gelijk. Overal waar "te" voor staat is niet goed.

je kunt gerust 1x in de week een bord friet eten hoor

En dit !

ja mensen die 200 jaar geleden leefden waren ook allemaal erg ongezond bezig en werden daarom niet oud
toen hadden ze nog geen friet

Toen werden ze niet oud omdat ze vertrapt werden door dinosaurussen en mammoeten en die kolere holenvrouwen vol met SOA's zaten.

Mijn moeder zei ook eens 'Ik weet het niet, hij eet nooit eens friet of zo' op de vraag van de dokter of ik wel gezond at. ???

Mijn moeder zei ook eens 'Ik weet het niet, hij eet nooit eens friet of zo' op de vraag van de dokter of ik wel gezond at. ???

Lol mooie deze :roflol:

Toen ik begonnen was met bulk @10%
In bulk @12% -- Moeder: je wordt echt veel te dik ga eens afvallen

Ik: ????????? :roflol:

Ik werd echt te dik :(

Kan me er enigzins wel in verplaatsen, dat friet eet gebeuren. De kleine vind het leuk als we allemaal hetzelfde eten, dus wel weer 1 keer per week friet samen. Het overige eten kook ik doorgaans, met in achterhoofd wel wat goed voor me is. Maar altijd rekening houdend met mijn gezin. Voor hen hetzelfde met saus of variantje qua kruiden of wat dan ook, maar qua hoofd ingredienten altijd hetzelfde.

Tot zover het citaat van de grootste verstandsloze trolling borderline randdebiel van DBB.

"gespierde mensen worden minder snel aangenomen want die zijn dom."

?????? Ligt het aan mij dat ik die niet snap?

Pas je op dat je die regel niet bevestigt? :p

"Als je langer dan 8 weken creatine gebruikt maakt je lichaam daarna nooit meer zelf creatine aan."
Het spijtige hiervan is, is dat die jongen een opleiding Sport en Bewegen volgt en zelf ookal een tijd traint. Poor bastard.

Pas je op dat je die regel niet bevestigt? :p

"Als je langer dan 8 weken creatine gebruikt maakt je lichaam daarna nooit meer zelf creatine aan."
Het spijtige hiervan is, is dat die jongen een opleiding Sport en Bewegen volgt en zelf ookal een tijd traint. Poor bastard.

Mij vertelde ze dat je kneuter er af valt door te lang gebruik van creatine. Dat is een soort neurose geworden. Ik eet niet meer sindsdien.

Gozer in de sportschool: "Al die kcal zijn bullshit, je moet gewoon zorgen dat je 3x goed eet." "Snel metabolisme? Dat bestaat niet. Iedereen moet gewoon eten zoals uitgerekend staat in de standaardtabellen."

Knuppel had niet eens door dat ie zichzelf gewoon aan het tegenspreken was.

Soms krijg je wel eens opmerkingen van;
te veel spierpijn is niet goed voor je
''je eet veels te veel''
''je traint te veel''
''creatine is anabool''
''eiwitten pas als je 18 ben''
''ze pompe maar wat'''
''ja dat ken ik ook met een paar spuiten''

Wie hoort dit ook dagelijks ?:mad:

EN weet misschien nog stommere uitspraken die sommige mensen doen:D

Damn nu 459/460 pagina's verder.... Een hoooooop stomme, domme, rare en vage uitspraken....

Nee het ging toen verder over zijn training, staat er niet zo duidelijk in.

Maar sowieso het woord droogtrainen al, alsof je door trainen droger kunt worden (kettlebells uitgesloten)

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 17:02 ----------

Bovendien is die opmerking zeker niet irrelevant. Heeft met trainen te maken, terwijl jouw voorbeeld dat totaal niet heeft.
Beetje scheef als je het mij vraagt

wat

Terug
Naar boven