Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Het k*tste is vooral dat ikzelf te weinig kennis heb om de broscience te onderscheiden van de waarheid, waardoor ik niets anders kan zeggen dan "euh ... ok." en hierdoor de helft van mijn training verkloot :sad:

Herkenbaar, sowieso altijd awkward om als ecto een veel buffere dude als jij een beetje de les te lezen, of dan zijn advies compleet te negeren :p

Komen 2 wijven in de sportschool die ik al een tijdje niet had gezien. Ben veel aangekomen laatste tijd (+- 25kg in 6 maanden)
Eerste reactie:''Zoooooo wat heb jij gedaan zeg? Ben je helemaal gestopt met eten ofzo?''

En toen ik nee zei vroeg ze hoed ik t dan wel gedaan had want zij had niks bereikt in een jaar tijd. Vraag ik wil je ook zo worden dan? ''Uuuh, ohnee toch niet''

Komen 2 wijven in de sportschool die ik al een tijdje niet had gezien. Ben veel aangekomen laatste tijd (+- 25kg in 6 maanden)
Eerste reactie:''Zoooooo wat heb jij gedaan zeg? Ben je helemaal gestopt met eten ofzo?''
volgens mij zit je in het verkeerde topic. is er geen citaten van blinden topic? :p

"Minder eten helpt niet om af te vallen. Het gaat erom wat je eet. Een bepaalde hoeveelheid voedingsstoffen heb je per dag nodig, anders gaat het juist tegen je werken."

Dis_gonna_b_gud.jpg

Zo verdomd veel onwetendheid op deze aardkloot. Mensen nemen zomaar wat over als de ander hard genoeg schreeuwt. Om gek van te worden.

En toen ik nee zei vroeg ze hoed ik t dan wel gedaan had want zij had niks bereikt in een jaar tijd. Vraag ik wil je ook zo worden dan? ''Uuuh, ohnee toch niet''

25 kg in 6 maanden, nice e-stats

U jelly?

In iets meer dan halfjaar geloof in ;) Stats staan wel in mn logje. Nu 96kg op +-17%

Een venijnig mens heeft weinig om venijnig over te zijn.

Muscle memory maakt alles mogelijk

'Ik ga niet zo serieus trainen, ik wil geen bodybuilder worden...'

heel dun mannetje (185+ ong 60kg max) die ik nu al sinds ik weer train (ong 15 weken) elke week zie maar nog steeds het zelfde eruit ziet : Ik eet niet zo veel ik wil geen vet op me lichaam
Ik: zeker ook geen spier
Hij: spier krijg je van trainen niet van eten

sommige mensen wíllen gewoon around ****en, laat ze :D

Terug
Naar boven