Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vent op school: Ja ik ga droogtrainen man, ik wil van dat vet af
Ik: hoe ga je dat doen?
Hij: ja ik heb net dexaprine bestelt, ga ongeveer 2 broodjes en avondeten eten. Voorderest hard trainen want dan behoud ik mijn spieren.
Ik: Dus je denkt dat je door niks te eten en hard gaat trainen zo hard komt te staan?
Hij: Ja joh, en dan in de zomer gewoon showen man
Ik: Deadlift en squat je?
Hij: wat is dat?
I just ended this conversation
De moeite om hem te helpen kwam niet eens meer in mij op....
Wtf heeft deadlift en squat met droogtrainen te maken![]()
Voor mij is deze opmerking als midden in een gesprek beginnen over coïtus met dieren in een metro, totaal irrelevant.
Voor mij is deze opmerking als midden in een gesprek beginnen over coïtus met dieren in een metro, totaal irrelevant.
Kijk, in colombia is het normaal om ezels te nken, dus dan valt praten over dieren coïtus wel mee
Kijk, in colombia is het normaal om ezels te nken, dus dan valt praten over dieren coïtus wel mee
Als iemand niet eens weet wat squatren is moet je er niet mee gaan discussiëren over bb
Simple as that
Normaal is een label.
Nee het ging toen verder over zijn training, staat er niet zo duidelijk in.
Maar sowieso het woord droogtrainen al, alsof je door trainen droger kunt worden (kettlebells uitgesloten)
---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 17:02 ----------
Bovendien is die opmerking zeker niet irrelevant. Heeft met trainen te maken, terwijl jouw voorbeeld dat totaal niet heeft.
Beetje scheef als je het mij vraagt
dat dere iPad typefoutAls je iets niet wilt zien moet je er maar niet naar kijken."Verkapt kijk-mij-is-goed-bezig-zijn-en-de-rest-er-niks-van-kunnen topic"
(nog een smiley om te tonen dat mijn antwoord niet aanvallend bedoeld is)