XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Wauw, diep.... Zelf geschreven zeker ;)

Dit is off topic maar toch:
"waar logica stopt, begint defensie"
"tegenwoordig moet je een beperking hebben om het leger in te kunnen"

Google hem lichtpunt, je gaat hem niet vinden.

Zoals Oso, Originele Naam & Co je zullen kunnen bevestigen ben ik een waar filosoof.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 20:35 ----------

waar logica stopt........

Die kan ik dan ook wel waarderen

Ook wel een leuke, toen ik net aan supps begon. Zei mijn moeder omdat ik gewoon lachte: "maakt dat spul je niet high?"

niet dat ik zelf nou de breedste ben haha,
maar we hadden er weer een vandaag. kereltje in de sportschool zat te praten over een wekker op zn telefoon te zetten dat hij op het juiste tijdstip een eiwitshake binnen zou krijgen, zodat hij meer spier zou krijgen.
ga toch eten man -_-

knuppel :ja jij spuit anabolen.
Ik owja hoezo dat?
Knuppel: ja omdat je al je aders ziet als je gewicht optilt.
*facepalm* heb er niet eens antwoord op gegeven

knuppel :ja jij spuit anabolen.
Ik owja hoezo dat?
Knuppel: ja omdat je al je aders ziet als je gewicht optilt.
*facepalm* heb er niet eens antwoord op gegeven

Zou ik ook niet doen, kijken mensen je zo raar aan. Had laatst ook een komkommer in de gym met dezelfde opmerking.

Gisteravond bij kickboksen, jongere gastjes keken naar een poster van een kickboksgala (volgend weekend in Leek)
Staat iemand op die eruit springt met zijn spieren/droogheid...

"Jaaa die bodybuilders die gebruiken een pilletje en dan worden ze gelijk groot, echt waar"

"ze zijn ook heel sloom en kunnen niet zoveel".

Waarom zou het met ieder ander gewicht dan niet kunnen?

Je zou het ook met een dumbbell kunnen doen, maar is zwaar onhandig

Kettlebells hebben een makkelijker handvat, zo kun je dus ook makkelijker 'swingen'.

Ik dacht gelezen te hebben van iemand die heet deed, dat hij in 3 weken 2% vet eraf had geswingt (9-7). Dit is er natuurlijk wel weer gauw bij, maar dat je je realiseert dat het wel kan

Je zou het ook met een dumbbell kunnen doen, maar is zwaar onhandig

Kettlebells hebben een makkelijker handvat, zo kun je dus ook makkelijker 'swingen'.

Ik dacht gelezen te hebben van iemand die heet deed, dat hij in 3 weken 2% vet eraf had geswingt (9-7). Dit is er natuurlijk wel weer gauw bij, maar dat je je realiseert dat het wel kan

Dus als je een dumbbell of barbell gebruikt kan het ook betekent dus dat je wel kan droogtrainen.

Dus als je een dumbbell of barbell gebruikt kan het ook betekent dus dat je wel kan droogtrainen.

Barbell niet, want daar kun je niet mee swingen zoals een kettlebel. Bovendien is een dumbbell veel onhandiger om vast te houden, en ga je die 1000 swings niet halen.

Ik heb dan ook gezegd, kettlebells uitgesloten ;)

Barbell niet, want daar kun je niet mee swingen zoals een kettlebel. Bovendien is een dumbbell veel onhandiger om vast te houden, en ga je die 1000 swings niet halen.

Ik heb dan ook gezegd, kettlebells uitgesloten ;)

Denk je nou echt dat het specifiek door die swings komt?

Het is de gigantische hoeveelheid aan arbeid die verricht word wat gewoon zorgt voor een gigantische verbranding. Ben dan wel van mening dat het met kettlebels beter vol te houden is dan door iets van 1000 deadlifts te doen per dag.

Denk je nou echt dat het specifiek door die swings komt?

Het is de gigantische hoeveelheid aan arbeid die verricht word wat gewoon zorgt voor een gigantische verbranding. Ben dan wel van mening dat het met kettlebels beter vol te houden is dan door iets van 1000 deadlifts te doen per dag.

Ik heb niet gezegd dat het specifiek door die swings komt, maar het lijkt me vrij logisch dat het door de beweging en verbranding komt. Het enige merkwaardige is, is dat er geen spiermassa verloren ging. En dat met zo'n hoge verbranding

Niet swingen met een barbell??? zeker nog nooit een snatch gezien.

Dat met een barbell maakt het wel een stuk moeilijker en interessanter... Steeds tussendoor springen :lol:

Je kan geen kettlebell swing doen met een barbell. Hoe wil je dit doen?

En wat is er zo uniek aan kettlebell swing? Moesten kettlebell swings een manier zijn om vet te verliezen zonder iets van spiermassa te verliezen, dan deed iedereen het. Zoveel onzin gepost de vorige pagina...

Terug
Naar boven