AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

JochemB heeft niet door dat hij zelf in het citaten van verstandlozen een kneuzen opmerking maakt. Iedere vorm van gewicht kan een vetverbrandende functie hebben omdat het je verbruik verhoogt. als je daardoor in een calorie deficit komt zul je afvallen.

JochemB heeft niet door dat hij zelf in het citaten van verstandlozen een kneuzen opmerking maakt. Iedere vorm van gewicht kan een vetverbrandende functie hebben omdat het je verbruik verhoogt. als je daardoor in een calorie deficit komt zul je afvallen.

Ik snap heus zelf wel dat afvallen alleen maar met voeding bereikbaar is, maar het is vrij opmerkelijk dat deze jongen in 2 weken tijd 2,8% bodyfat is verloren zonder spiermassa verlies. Ik doe het hem niet na, ook in een gewoon caloriedeficit

Ik snap heus zelf wel dat afvallen alleen maar met voeding bereikbaar is, maar het is vrij opmerkelijk dat deze jongen in 2 weken tijd 2,8% bodyfat is verloren zonder spiermassa verlies. Ik doe het hem niet na, ook in een gewoon caloriedeficit

Je heb geen kettlebell zeker:D

Droogtrainen is gewoon een ander woord voor cutten :)
Droogtrainen is een onzinnige term die impliceert dat je op een bepaalde manier moet trainen om vet te verliezen.

Mensen die dat woord gebruiken geloven meestal dat een lager vetpercentage enkel bereikt wordt door 'lekker veel herhalingen' te doen.

Laatst bewerkt:
Droogtrainen is een onzinnige term die impliceert dat je op een bepaalde manier moet trainen om vet te verliezen.

Mensen die dat woord gebruiken geloven meestal dat een lager vetpercentage enkel bereikt wordt door 'lekker veel herhalingen' te doen.

Not rly

Oh je bedoelt cardio ja je heb gelijk we zijn tenslotte bbers en geen sprinters of boksers.
Straks gaan mensen nog kettlebells of prowlers gebruiken om een caloriedeflicit te krijgen moet niet gekker worden:rolleyes:

*Zien een video van ronnie coleman*

"Dat zijn neppe spieren van steroïden, hij is niet echt sterk."

^Echt meegemaakt -.-

Soms krijg je wel eens opmerkingen van;
te veel spierpijn is niet goed voor je
''je eet veels te veel''
''je traint te veel''
''creatine is anabool''
''eiwitten pas als je 18 ben''
''ze pompe maar wat'''
''ja dat ken ik ook met een paar spuiten''

Wie hoort dit ook dagelijks ?:mad:

EN weet misschien nog stommere uitspraken die sommige mensen doen:D

Ik hoor dit ook nog vaak al neem ik niets van supplementen maar meestal zeggen ze dit voor de grap. Trek het je niet aan ze zijn gewoon jaloers op wat jij al bereikt hebt en zij nog niet.

hoorde net van een vriend van me dat zijn fitness instructeur had gezegd :

'' bij squatten moet je niet door je knieen zakken ''

:roflol:

hoorde net van een vriend van me dat zijn fitness instructeur had gezegd :

'' bij squatten moet je niet door je knieen zakken ''

:roflol:

tumblr_m4tl18wYxY1qdhsxp.jpg

hier in belgie is het veel erger hoor ,er is echt niemand bij me die serieus traint en eet.
wat zou het leuk zijn iemand te hebben die ook gemotiveerd en positief is.
je kan niet alles hebben in dit leven .

hier in belgie is het veel erger hoor ,er is echt niemand bij me die serieus traint en eet.

In Belgie is het "nog" erger ? ? ?
Hoe dan? Een instructeur zegt dat je niet door je knieen moet bij squatten...... Hoe kan het erger zijn dan daar?
???

Tijd om dit topic dicht te gooien, ontloopt zn doel inmiddels :o

Jij leid ook teveel af, al die jonge knapen met hun ferme hormonen, hun testeronlevel op max. Doe een vuilniszak aan, je zult zien, hebben ze ineens meer tijd om serieus te trainen lieverd.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 20:32 ----------

You WUT say kakkie doodoo ?

Krijg tegenwoordig regelmatig te horen of ik steroïden gebruik. Heb er totaal het fysiek niet voor, verre van zelfs.

Laatst van een meisje dus ''Ik hoorde van iemand dat je steroïden gebruikte..''. Weet nog steeds niet of deze mensen het serieus denken of niet xD

Krijg tegenwoordig regelmatig te horen of ik steroïden gebruik. Heb er totaal het fysiek niet voor, verre van zelfs.

Laatst van een meisje dus ''Ik hoorde van iemand dat je steroïden gebruikte..''. Weet nog steeds niet of deze mensen het serieus denken of niet xD

Klinkt heel bekend.. Vat het op als een compliment. ;)

Bij mij op school noemen de docenten en leerlingen mij allemaal anabooltje haha.

Terug
Naar boven