Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JochemB heeft niet door dat hij zelf in het citaten van verstandlozen een kneuzen opmerking maakt. Iedere vorm van gewicht kan een vetverbrandende functie hebben omdat het je verbruik verhoogt. als je daardoor in een calorie deficit komt zul je afvallen.
Ik snap heus zelf wel dat afvallen alleen maar met voeding bereikbaar is, maar het is vrij opmerkelijk dat deze jongen in 2 weken tijd 2,8% bodyfat is verloren zonder spiermassa verlies. Ik doe het hem niet na, ook in een gewoon caloriedeficit

.Droogtrainen is een onzinnige term die impliceert dat je op een bepaalde manier moet trainen om vet te verliezen.
Droogtrainen is een onzinnige term die impliceert dat je op een bepaalde manier moet trainen om vet te verliezen.
Mensen die dat woord gebruiken geloven meestal dat een lager vetpercentage enkel bereikt wordt door 'lekker veel herhalingen' te doen.
Droogtrainen is een onzinnige term die impliceert dat je op een bepaalde manier moet trainen om vet te verliezen.
Mensen die dat woord gebruiken geloven meestal dat een lager vetpercentage enkel bereikt wordt door 'lekker veel herhalingen' te doen.

Nee ik heb zeker niet de beste genen, dus alles gaat wat langzamer bij mij
Soms krijg je wel eens opmerkingen van;
te veel spierpijn is niet goed voor je
''je eet veels te veel''
''je traint te veel''
''creatine is anabool''
''eiwitten pas als je 18 ben''
''ze pompe maar wat'''
''ja dat ken ik ook met een paar spuiten''
Wie hoort dit ook dagelijks ?
EN weet misschien nog stommere uitspraken die sommige mensen doen![]()
hoorde net van een vriend van me dat zijn fitness instructeur had gezegd :
'' bij squatten moet je niet door je knieen zakken ''
![]()
hoorde net van een vriend van me dat zijn fitness instructeur had gezegd :
'' bij squatten moet je niet door je knieen zakken ''
![]()
hier in belgie is het veel erger hoor ,er is echt niemand bij me die serieus traint en eet.
wat zou het leuk zijn iemand te hebben die ook gemotiveerd en positief is.
je kan niet alles hebben in dit leven .

hier in belgie is het veel erger hoor ,er is echt niemand bij me die serieus traint en eet.
wat zou het leuk zijn iemand te hebben die ook gemotiveerd en positief is.
je kan niet alles hebben in dit leven .
Krijg tegenwoordig regelmatig te horen of ik steroïden gebruik. Heb er totaal het fysiek niet voor, verre van zelfs.
Laatst van een meisje dus ''Ik hoorde van iemand dat je steroïden gebruikte..''. Weet nog steeds niet of deze mensen het serieus denken of niet xD