XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Klinkt heel bekend.. Vat het op als een compliment. ;)

Bij mij op school noemen de docenten en leerlingen mij allemaal anabooltje haha.

Hehe ja doe ik ook. Wij kijken waarschijnlijk ook met heel andere ogen naar een lichaam dan een leek.

Oude man op de sportschool zei: Niet te zwaar trainen hoor daar zijn spieren niet voor gemaakt!

Noob vertelde mij ooit eens dat een bepaalde gast in de Gym Implantaten had om gespierd te ogen. :P

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 08:43 ----------

:haha:

Die implantaten bestaan srs :p
Wordt tussen de spieren geplaatst, alleen het ziet er echt niet uit. Had vorige week een documentaire gekeken over plastische chirurgie, daar kwam het ook in voor

Haha dat heb ik ook wel eens gezien ja. Zo'n kerel zei dat hij alles ervoor deed maar maar niet kon groeien, en toen dus implantaten nam.

brb becoming next Mr. Olympia with implants

"Je moet je trapezius niet trainen, want dan oog je veel breder. Vooral met shirt aan"

Heeft diegene nog nooit iemand gezien met dikke traps zeker

En dat is verdomme sexy! Juist je traps trainen!
2ed5yli.jpg

2n9w3ue.jpg

7.jpg

Laatst bewerkt:
normaal lach ik niet in mensen hun gezicht maar nu kon ik het niet laten.

wacht maar morgen ga je me armen pas zien ik heb vandaag triceps getraind morgen biceps dan ga je zien hoe groot me armen zijn.

daarna gooide hij er achterna

voor eiwitpoeder moet je niet naar mensen luisteren je moet naar de tuinen of vitamine store in koopgoot en aan die verkopers vragen die weten alles
doelde waarschijnlijk op vitamine&more denk ik aangezien die hier bij ons in de koopgoot zit)

Ik: "Train je ook je benen?"
X: "Nee dat is echt gay."
Ik: -_-"

----------------------------------------

Ik: "Ik zit nu in een bulkfase."
X: "Wat is dat?"
Ik: (uitleg geven)
X: "Jij kan niet bulken."
Ik: "Hoezo?"
X: "(noemt naam op van een wat dikkere jongen) Hij kan echt bulken, jij niet."
Ik: "Hoe kun je dat zeggen? Net wist je nog niet eens wat dat betekende."

----------------------------------------

Ik: "Doe jij geen warming up voor je chest?"
X: "Jewel. Fietsen, kwartier lang."
Ik: "Ehh.. Ik bedoel voor borstspieren..?"
X: "Ja, fietsen."

Laatst bewerkt:
Ik kreeg van een dikke oom van mijn vriendin altijd van die irritante opmerkingen.
In de zomer in de hitte met 30 graden droeg ik een tanktop en gelijk was ik een patsertje met een kleine derde been die zijn eigen moest showen, en dat ik toch alles kwijt ben op mijn 30ste en nu mijn tijd verspil. Je moet gaan leven en niet in de sportschool hangen als je nog jong bent. Ik zou voor mijn 40ste zeker een versleten rug hebben enz. enz.
En maar doorgaan en doorgaan alsof hij me haatte omdat ik 4 uurtjes per week sport.

Hij had het allemaal niet nodig want hij had wel zelfvertrouwen en schaamde zich niet voor zijn lichaam.
De volgende dag waren we op het strand maar toch had hij niet genoeg zelfvertrouwen om zijn shirt uit te trekken en deed het af met een paar zenuwachtige grapjes.
Het is vooral irritand dat hij in alles zo overtuigd was van zijn gelijk dat het ompraten van zo iemand onmogelijk wordt.

Een maatje van me keurde het ook af dat ik aan het trainen was door verschillende opmerkingen maar had na een tijdje wel een setje verstelbare dumbbells gekocht.

Achja ene oor in en het andere weer uit.:)

Ik kreeg van een dikke oom van mijn vriendin altijd van die irritante opmerkingen.
In de zomer in de hitte met 30 graden droeg ik een tanktop en gelijk was ik een patsertje met een kleine derde been die zijn eigen moest showen, en dat ik toch alles kwijt ben op mijn 30ste en nu mijn tijd verspil. Je moet gaan leven en niet in de sportschool hangen als je nog jong bent. Ik zou voor mijn 40ste zeker een versleten rug hebben enz. enz.
En maar doorgaan en doorgaan alsof hij me haatte omdat ik 4 uurtjes per week sport.

Hij had het allemaal niet nodig want hij had wel zelfvertrouwen en schaamde zich niet voor zijn lichaam.
De volgende dag waren we op het strand maar toch had hij niet genoeg zelfvertrouwen om zijn shirt uit te trekken en deed het af met een paar zenuwachtige grapjes.
Het is vooral irritand dat hij in alles zo overtuigd was van zijn gelijk dat het ompraten van zo iemand onmogelijk wordt.

Een maatje van me keurde het ook af dat ik aan het trainen was door verschillende opmerkingen maar had na een tijdje wel een setje verstelbare dumbbells gekocht.

Achja ene oor in en het andere weer uit.:)

Klinkt precies als een oud schoonvader van me.

@Erwin,
Herkenbaar. Opvallend genoeg zijn het ook meestal mensen met overgewicht / hangbuiken die je dan vertellen niet in de sportschool rond te hangen...

Klinkt heel bekend.. Vat het op als een compliment. ;)

Bij mij op school noemen de docenten en leerlingen mij allemaal anabooltje haha.

Knap op 12% :p Ik hoorde toen ik op 18% zat nog wel eens opmerkingen maar nu op 12% niet meer.. scheelt geloof ik vrij veel in kleding.. voordeel is wel dat ze niks vermoeden en dan opeens gaat het het overhemd uit :d

Terug
Naar boven