MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Bulken dan moet je naar bol.com:-)

Bulk-10-daagse.png

Ok 'freaking huge'.

Niet naar bulk.com?

Knap op 12% :p Ik hoorde toen ik op 18% zat nog wel eens opmerkingen maar nu op 12% niet meer.. scheelt geloof ik vrij veel in kleding.. voordeel is wel dat ze niks vermoeden en dan opeens gaat het het overhemd uit :d

..................en zien ze het huidoverschot

Ik heb van mijn maat gehoord dat iemand beweerde aan mij groeihormonen te hebben verkocht.. wat een mensen zijn er toch op deze wereld.. xD
Ze doen echt alles om hun eigen jaloezie te drukken.

'' Wat er niet aan komt hoeft er ook niet af, je vreet te veel ''

En hier heb ik wel heel hard om gelachen...

'' Je moet net als mij doen, ik eet heel weinig over een dag, maar als ik eet dan eet ik me gewoon goed vol, zie je ik ben slank ''
^ Persoon zat aan een dikke pizza te snacken en maar volhouden dat ik '' te veel '' eet op een dag, omdat ik om de 2/3 uur kleine porties neem.

Helaas leef ik met deze demotiverende personen in 1 huis lmao

Oja deze hoor ik ook thuis : ''Hou toch op met voor jezelf eten te maken, je moet weer gewoon gaan eten, dat helpt''.
^M.a.w het vette vlees en aardappelen gedoopt in jus? Nee dankje. :p

Laatst bewerkt:
ik vragen aan fitness instructeur hoe wijd je voeten moeten bij een sumo deadlift
Hij: "wat is een sumo deadlift?" :o

'' Wat er niet aan komt hoeft er ook niet af, je vreet te veel ''

En hier heb ik wel heel hard om gelachen...

'' Je moet net als mij doen, ik eet heel weinig over een dag, maar als ik eet dan eet ik me gewoon goed vol, zie je ik ben slank ''
^ Persoon zat aan een dikke pizza te snacken en maar volhouden dat ik '' te veel '' eet op een dag, omdat ik om de 2/3 uur kleine porties neem.

Helaas leef ik met deze demotiverende personen in 1 huis lmao

Oja deze hoor ik ook thuis : ''Hou toch op met voor jezelf eten te maken, je moet weer gewoon gaan eten, dat helpt''.
^M.a.w het vette vlees en aardappelen gedoopt in jus? Nee dankje. :p
Hier ook:'(

Als fitness instructeur hoor je zoiets wel te weten lijkt me wel

Komt veel voor in dit wereldje... Kijk maar naar Media Markt, Game Mania, Carrefour enz... De mensen die daar staan weten ook het verschil tussen hdmi 1.4 en hdmi 1.3 niet? Zolang ze dat toegeven vind ik het toch beter (zoals de fitness instructeur) dan doen alsof (zoals de verkoper vorige week in Media Markt.

*Spoiler* Louter ter informatie... niets met bodybuilding te maken...

Ik: Ondersteund deze HDMI splitter versie 1.4...

(Onderbreekt mij) Hij: Ja, hij ondersteund 3D.

Ik (numb): ...en is ie... compatible ... met high speed HDMI?

Mijn hersens: WTF?

Toegeven dat je iets niet weet is beter dan doen alsof ja, dat wil nog niet zeggen dat een fitness instructeur zich gewoon in zijn vak hoort te verdiepen en dit soort dingen ook zou moeten weten.

Komt veel voor in dit wereldje... Kijk maar naar Media Markt, Game Mania, Carrefour enz... De mensen die daar staan weten ook het verschil tussen hdmi 1.4 en hdmi 1.3 niet? Zolang ze dat toegeven vind ik het toch beter (zoals de fitness instructeur) dan doen alsof (zoals de verkoper vorige week in Media Markt.

Ja dat maakt die persoon wel verstandeloos als het over dat onderwerp gaat dan, of niet dan?

de link tussen een fitnessinstructeur en mediamarkt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iets met 3D....

Terug
Naar boven