Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Vind het wel een goede vergelijking eigenlijk. De gemiddelde CIOS stagiair die daar rondloopt en je advies geeft is een beetje als de Mediamarkt medewerker die je een HDMI kabel van 300 euro probeert aan te smeren.

Vind het wel een goede vergelijking eigenlijk. De gemiddelde CIOS stagiair die daar rondloopt en je advies geeft is een beetje als de Mediamarkt medewerker die je een HDMI kabel van 300 euro probeert aan te smeren.

Ik krijg ook het idee dat bijna iedereen op die opleiding alleen maar aan voetbal doen (no offence).
Dus van de rest alleen de basis weten en dus alles opblazen als het ware.

Net zoals bij SSD's, "Koopt u er wel een S-ATA 3 kabel bij" terwijl er absoluut geen verschil in normale S-ATA kabels en die S-ATA3 kabels zit, buiten dat ze drie keer zo duur zijn :') :')

je word dik (nadat ik vertel dat ik 5 kg ben aangekomen door bulk)..

'' Wat er niet aan komt hoeft er ook niet af, je vreet te veel ''

En hier heb ik wel heel hard om gelachen...

Als je snel aankomt is dit gewoon waar hoor? Je moet precies de hoeveelheid eten dat je zo min mogelijk vet aankomt maar toch ook spier aankomt.

"Wat ben je groot, je eet zeker bijna niets?" Het was ook nog serieus bedoeld...

34rtz07.jpg

"..Maar ik wil niet meteen supergespierd worden"
Aaaaaaaaaaargh, Gaaaaaaaaaaaah.
Iedereen zegt het, en overal.
Net alsof de spieren na een paar KT sessies ineens volledig opblazen.

Komt veel voor in dit wereldje... Kijk maar naar Media Markt, Game Mania, Carrefour enz... De mensen die daar staan weten ook het verschil tussen hdmi 1.4 en hdmi 1.3 niet? Zolang ze dat toegeven vind ik het toch beter (zoals de fitness instructeur) dan doen alsof (zoals de verkoper vorige week in Media Markt.

*Spoiler* Louter ter informatie... niets met bodybuilding te maken...

Ik: Ondersteund deze HDMI splitter versie 1.4...

(Onderbreekt mij) Hij: Ja, hij ondersteund 3D.

Ik (numb): ...en is ie... compatible ... met high speed HDMI?

Mijn hersens: WTF?

Ondersteund

Ondersteund

Ondersteund

Ondersteund

Ondersteund

Ondersteund

"..Maar ik wil niet meteen supergespierd worden"
Aaaaaaaaaaargh, Gaaaaaaaaaaaah.
Iedereen zegt het, en overal.
Net alsof de spieren na een paar KT sessies ineens volledig opblazen.

ghehe guilty :o

ik weet dat het niet gebeurd maar toch zeg ik het maar dat komt ook een beetje door alle opmerkingen van mensen die wel denken dat het waar is en dan zeggen ga je krachttraining doen? Als vrouw.... Dan word je hartstikke gespierd en mannelijk.... Je kan beter gewoon gaan cardio-en.

een personal trainer althans ik geloof niet dat hij het is maar ik heb hem al meerdere mensen zien trainen en qua oefening uitleg doet hij het ook gewoon goed alleen.

Hij raden een pupil aan om aan de weightgainer te gaan om massa te kweken ipv ook maar 1x het woord eten in het gesprek te hebben laten vallen

Laatst verkocht een fitnessinstructeur weer een mass gainer.
Ik: je hebt toch geen mass gainer nodig als je maar goed eet.
Hij: nee je heb als beginner juist mass gainer nodig omdat hierin goede vitaminen inzitten.

Hij probeerde mij dat ook aan te smeren, dacht dat ik nog een noobie was(misschien omdat ik nog niet buff genoeg ben :( )

Vitamine in massgainer? Euuuh :roflol:

Servings per containrer 8 haha

ook echt 334g per serving, want ja alleen dan pas ga je groeien

ging meer om het feit dat er vit a c d e en meerdere b vitamine inzitten
plaatje gwn random van internet

Vandaag gehoord: zit er in eiwit shakes ook ei geel?

Terug
Naar boven