MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Het gemiddelde mens ziet eiwitshakes al als een drugs, moet het vaak zat van de docenten horen als ik om 12u in de docentenkamer zit en er even eentje naar binnen smijt. Doe het tegenwoordig op de toiletten...

Niks van aantrekken toch? Het is een toevoeging op je voedingsschema omdat je niet op je dagelijkse eiwitten zit. Het is geen wondermiddel.

hoorde weer wat leuks vandaag
''ja ik ga s ochtend een stuk pure chocolade eten, want daar val je van af''
heb het maar bij het antwoord nee dat werkt niet gehouden, en ze de uitleg bespaard.

als die chocolade het enige is wat hij op een dag eet dan zal hij afvallen ja :p

Toen de dokter zag dat ik 6kg op 5 maanden was bijgekomen:
'Is dat van te trainen?'
-'Ja'
'Pas dan maar op met al die proteinesupplementen van het internet, het is veel gezonder om een paar boterhammen extra te eten'
-'Oke'

Ik zou toch denken dat een dokter hier iets meer van weet?

Het gemiddelde mens ziet eiwitshakes al als een drugs, moet het vaak zat van de docenten horen als ik om 12u in de docentenkamer zit en er even eentje naar binnen smijt. Doe het tegenwoordig op de toiletten...

**** hen, gewoon in de docentenkamer blijven doen, doe ik ook.
En een naturel shake met water ziet er nog uit als een bak zaad ook :rolleyes:

ik zei laats na een dagje beentraining 'beetje spierpijn in me bovenbenen zeg'

krijg je als reactie 'komt ervan als je die shakes neemt nu breken je spieren af.'

vond deze wel een goeie!:p

2 jongens die over cutten aan het praten waren, je moet niet weinig eten je moet gezond eten!
Ja wat is gezond eten dan kipfilet en rijst ofzo? Maakt niet uit, gewoon GEZOND

:')

-als je naar de sportschool gaat krijg je sportschoolspieren, dan ben je niet sterk hoor
-eiwitshakes zijn anabolen
uitleg was niet aan der besteed. Had toch niks uitgemaakt

Zo ongeveer alles wat mijn vrouw uit haar strotje perste vandaag.........

"Ik kan zo veel eten als ik wil, ik kom toch niet aan", met een vetpercentage van >18%.

Of

"Ik hoef niet op mijn voeding te letten als ik wil val ik zo af en ik kan gewoon nog naar de Mac Donald's"

"Ik hoef niet op mijn voeding te letten als ik wil val ik zo af en ik kan gewoon nog naar de Mac Donald's"[/QUOTE]

wow klinkt als mijn vriendin...totdat er weer 5 kilo aanzit en dan gaat ze weer lopen dieeten en fanatiek lopen doen met sport haha..

Hoe hou je het vol met iemand die zo anders denkt als jijzelf?

''Train jij naturel of gebruik jij wel eiwitshakes?'' en zoals meerdere al aangaven dat je niks aan ''sportschoolspieren'' hebt.

was gisteren met mijn broer aan het praten over zijn levensstijl.

ik: jij drinkt 4 tassen koffie en 2 liter cola per dag plus daarbij nog eens een pakje sigaretten per dag en je zegd geen neen tegen alcohol. Stop daar mee en kom eens mee trainen.
mijn broer: (heel droog) " ik durf wedden dat dit alles samen nog gezonder is als jouw shakes"

-_-

Ben recht gestaan en ben mijn sportzak gaan maken...

ik: jij drinkt 4 tassen koffie en 2 liter cola per dag plus daarbij nog eens een pakje sigaretten per dag en je zegd geen neen tegen alcohol. Stop daar mee en kom eens mee trainen.
mijn broer: (heel droog) " ik durf wedden dat dit alles samen nog gezonder is als jouw shakes"

-_-

niks mis met 4 tasjes koffie per dag lijkt me :D
maar idd, je bent terecht opgestaan

-_-

Blijkbaar ben jij niet veel slimmer anders had je er 100 euro om gewed.

''Dat is allemaal opgepompt en nep''

''Dat is allemaal opgepompt en nep''

sks-voetbalpomp-rocket-kaart.jpg

Hiermee toch?

Terug
Naar boven