- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou weer veel harder lachen daarmee dan nodig, haha.

Hoe kan je daar niet op ingaan...? En het is een collega van je, hmm speciale werkplaats?
Jammer dat zoiets niet op video is vastgelegd.. zou jouw gezichtsuitdrukking wel willen zien...
---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 15:48 ----------
Oow citaten niet m.b.t. fitness maar ze komen wel van dit Forum alleen dan bij "Het DBB Tattoo topic"
Verschillende personen zeggen hete volgende:
"Zwart / Wit" Tattoos....
Gisterochtend geleerd van twee 16-jarigen dat de legpress "voor je knieën is". Was wel even m'n focus kwijt![]()
Gisterochtend geleerd van twee 16-jarigen dat de legpress "voor je knieën is". Was wel even m'n focus kwijt![]()

U mad c*nt? Wat bedoel je met speciale werkplaats. We zijn niet allemaal talentloos.
J/k

"ik wil wel sporten, maar ik wil niet afvallen"
in een ander gesprek:
collega 1: Hannie zegt dat je van pindakaas afvalt
collega 2: oh?! zit daar weinig in dan ofzo?
ik: nja niet echt, maar pinda's zijn goede vetten
collega 2: heh? goede vetten?!
nee, ik werk niet in en speciale werkplaats.
dit zijn 'normale' mensen

vind t best normaal haha 
ik zal het even uitleggen.
de persoon die dat zei heeft weegt 55 kg bij 1.75m. ze wil wel gaan sporten, maar is bang om dan vet te verliezen. ik krijg het haar niet wijs gemaakt dat dat niet perse het geval hoef te zijn.
je kunt namelijk ook meer eten dan dat je verbrandt, of gewoonweg geen cardio doen en wel KT.
maar dat snapt ze niet.
vandaar dat het een duffe uitspraak is.
Hoezo normaal? Zolang je kcal inname hoger is dan je verbranding kan dit toch prima...