MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

vind 't wel een geslaagde grap

"word er alleen maar nat van"

hahaha

Hoe kan je daar niet op ingaan...? En het is een collega van je, hmm speciale werkplaats?
Jammer dat zoiets niet op video is vastgelegd.. zou jouw gezichtsuitdrukking wel willen zien...

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 15:48 ----------

Oow citaten niet m.b.t. fitness maar ze komen wel van dit Forum alleen dan bij "Het DBB Tattoo topic"
Verschillende personen zeggen hete volgende:

"Zwart / Wit" Tattoos....

U mad c*nt? Wat bedoel je met speciale werkplaats. We zijn niet allemaal talentloos.

J/k

U mad c*nt? Wat bedoel je met speciale werkplaats. We zijn niet allemaal talentloos.

J/k

Nee ben niet boos en geen k*t....

Met speciale werkplaats bedoelde ik, of jij met speciale / begaafde mensen werkt aangezien hij zo'n antwoord gaf en hij dit NIET als grap bedoelde... So NO OFFENSE!

En Waar zeg ik dat jullie (we allemaal) talentloos zijn? Begrijp die opmerking niet van je..

Ene ecto (die denkt dat ie buff is) tegen de andere: "Wij trainen elke keer een andere spiergroep. Borst en schouders, borst en biceps, borst en triceps." :roflol:

Zelfde ecto: "Ik doe het helemaal zonder eiwitshakes.. Geintje man, hahaha!"

"ik wil wel sporten, maar ik wil niet afvallen"

in een ander gesprek:
collega 1: Hannie zegt dat je van pindakaas afvalt
collega 2: oh?! zit daar weinig in dan ofzo?
ik: nja niet echt, maar pinda's zijn goede vetten
collega 2: heh? goede vetten?!

nee, ik werk niet in en speciale werkplaats.
dit zijn 'normale' mensen :rolleyes:

"ik wil wel sporten, maar ik wil niet afvallen"

in een ander gesprek:
collega 1: Hannie zegt dat je van pindakaas afvalt
collega 2: oh?! zit daar weinig in dan ofzo?
ik: nja niet echt, maar pinda's zijn goede vetten
collega 2: heh? goede vetten?!

nee, ik werk niet in en speciale werkplaats.
dit zijn 'normale' mensen :rolleyes:

Wel sporten, niet afvallen, kan toch best? :p

De kennis spat er iig weer vanaf :P

Nja niet mee eens :p vind t best normaal haha :D

ik zal het even uitleggen.
de persoon die dat zei heeft weegt 55 kg bij 1.75m. ze wil wel gaan sporten, maar is bang om dan vet te verliezen. ik krijg het haar niet wijs gemaakt dat dat niet perse het geval hoef te zijn.
je kunt namelijk ook meer eten dan dat je verbrandt, of gewoonweg geen cardio doen en wel KT.
maar dat snapt ze niet.
vandaar dat het een duffe uitspraak is.

ik zal het even uitleggen.
de persoon die dat zei heeft weegt 55 kg bij 1.75m. ze wil wel gaan sporten, maar is bang om dan vet te verliezen. ik krijg het haar niet wijs gemaakt dat dat niet perse het geval hoef te zijn.
je kunt namelijk ook meer eten dan dat je verbrandt, of gewoonweg geen cardio doen en wel KT.
maar dat snapt ze niet.
vandaar dat het een duffe uitspraak is.

Dán snap ik t wel ja. Maar als je t zo zegt zonder t verhaal erbij vind ik t normaal haha

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 22:10 ----------

Hoezo normaal? Zolang je kcal inname hoger is dan je verbranding kan dit toch prima...

Uh ja dan is t toch normaal?

Deze dialoog past precies in dit topic. Dat scheelt mij weer een hoop gequote, thanks.

"speciale werkplaats"

"speciale werkplaats"

"speciale werkplaats"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"bodybuilding is voor kortere spieren" "powerlifting krijgde langere spieren van"
"in whey proteïne draaien ze vanalles dat niet koosjer is om klanten te winnen!"

Terug
Naar boven