MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Zat net in de tuin met mijn opa,oma en moeder. Ging zelf eerst boodschappen doen dus vroeg of me ma even eieren wou koken. Dit is overigens een rustdag in mijn cut, vandaar eieren.
Misschien niet echt een citaat, maar een boost voor het topic ;)

Oma: Je doet zooo gezond met die shakes, maar als ik in de asbak kijk schrik ik me rot, zo leef je niet lang meer.
Opa(roker): Ach mens, vroeger toen ik 14 was op het platteland zwoegen elke dag, om het kwartier zat er een shaggie op de lip. En zullen wij eens kijken wie van ons het oudst wordt.
Moeder: Oh shit, de eieren zijn verbrand, zo zwart als iets.
Ik: Pak wel biefstuk uit de vriezer
Moeder + oma : Biefstuk kun je niet bevroren in een pan leggen, dan lig je vannacht met krampen in je nest, waag het niet!!! Wij gaan friet halen, dan kun je toch ook iets pakken van de friettent?
Ik: Nee dankje, hoef geen friet nu
Oma: Je kunt beter een frietje pakken dan een peuk!
Ik: Kan beter zo een gezonde shake pakken toch? :)
Oma: Dat kan nooit goed zijn, die heb je gister ook al op!
Opa: *Loopt lachend weg*
Ik: *Volg me opa* :D

Zat net in de tuin met mijn opa,oma en moeder. Ging zelf eerst boodschappen doen dus vroeg of me ma even eieren wou koken. Dit is overigens een rustdag in mijn cut, vandaar eieren.
Misschien niet echt een citaat, maar een boost voor het topic ;)

Oma: Je doet zooo gezond met die shakes, maar als ik in de asbak kijk schrik ik me rot, zo leef je niet lang meer.
Opa(roker): Ach mens, vroeger toen ik 14 was op het platteland zwoegen elke dag, om het kwartier zat er een shaggie op de lip. En zullen wij eens kijken wie van ons het oudst wordt.
Moeder: Oh shit, de eieren zijn verbrand, zo zwart als iets.
Ik: Pak wel biefstuk uit de vriezer
Moeder + oma : Biefstuk kun je niet bevroren in een pan leggen, dan lig je vannacht met krampen in je nest, waag het niet!!! Wij gaan friet halen, dan kun je toch ook iets pakken van de friettent?
Ik: Nee dankje, hoef geen friet nu
Oma: Je kunt beter een frietje pakken dan een peuk!
Ik: Kan beter zo een gezonde shake pakken toch? :)
Oma: Dat kan nooit goed zijn, die heb je gister ook al op!
Opa: *Loopt lachend weg*
Ik: *Volg me opa* :D

Roken is slecht man.

Yes i know, maar op KT heeft het geen effect, en sowieso niet in verband te brengen met shakes lijkt me?
Niet om het goed te praten, maar ik rook 5 peuken per dag ( na maaltijden only ).. als me opa met een pakje per dag, voor 70 jaar lang rookt, en nog volop leeft op zijn 84e, dan moet ik dat ook redden met wat ik rook :p
Maar het is slecht, ik weet het!!

Roken verminderd toch de opname van voeding en dus heeft het effect op KT en shakes.
Of heb ik dat nou verkeerd ?

Dat durf ik niet te zeggen, heb ik nog nooit van gehoord..
Weet wel dat roken de eetlust verminderd, maar in de cut is dat geen probleem ;)

Dat durf ik niet te zeggen, heb ik nog nooit van gehoord..
Weet wel dat roken de eetlust verminderd, maar in de cut is dat geen probleem ;)

zit je nu serieus roken ook maar een beetje goed te praten?
roken heeft wel degelijk invloed op kt, hoe je het wend of keert, het beïnvloed je conditie. it's all about stamina bro.

En een slechte conditie combineren met kt gaat niet omdat?

Yes i know, maar op KT heeft het geen effect, en sowieso niet in verband te brengen met shakes lijkt me?
Niet om het goed te praten, maar ik rook 5 peuken per dag ( na maaltijden only ).. als me opa met een pakje per dag, voor 70 jaar lang rookt, en nog volop leeft op zijn 84e, dan moet ik dat ook redden met wat ik rook :p
Maar het is slecht, ik weet het!!
Wat een fantastische redenering.

Was ff terug aan het lezen, en om deze comment ging ik potverdomme toch wel effe een minuut strijk

Vanmorgen zegt zo'n verstandloos opaatje terwijl ik aan het opwarmen was met 100kg squat. Wow dat is sterk hoeveel is dat wel niet? Ik zeg dit is opwarmen wacht maar als ik straks 160 kg squat dan klappert je gebit helemaal van verbazing. Dus die man bleef wachten en keek vol verbazing terwijl ik tijdens het squatten schreeuwde STERK HÈ potverdomme DIT IS TRAINEN!!! Ik zei nu ben jij aan de beurt ouwe, hij stribbelde tegen maar ik gaf hem een duw in zijn rug richting het squatrek, dus hij probeerde het maar zakte al snel compleet door zijn rug. Toen heb ik de barbell van zijn rug getilt en zei tegen die opa van son i am dissapoint, ga je maar snel melden bij je fysio waardeloze k*t zombie.

:roflol:

Gisteren besteld, zou binnen zijn vandaag tussen 09:30 en 11:30 maar zending staat nog steeds op 'Zending is ontvangen door postnl'..

Ik heb zo'n vermoeden dat dit keer ik de sjaak ben, vandaag de dag doorbrengen zonder proteine shakes :/
Oh-noes-everybody-panic.gif

Terug
Naar boven