ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Zat net in de tuin met mijn opa,oma en moeder. Ging zelf eerst boodschappen doen dus vroeg of me ma even eieren wou koken. Dit is overigens een rustdag in mijn cut, vandaar eieren.
Misschien niet echt een citaat, maar een boost voor het topic
Oma: Je doet zooo gezond met die shakes, maar als ik in de asbak kijk schrik ik me rot, zo leef je niet lang meer.
Opa(roker): Ach mens, vroeger toen ik 14 was op het platteland zwoegen elke dag, om het kwartier zat er een shaggie op de lip. En zullen wij eens kijken wie van ons het oudst wordt.
Moeder: Oh shit, de eieren zijn verbrand, zo zwart als iets.
Ik: Pak wel biefstuk uit de vriezer
Moeder + oma : Biefstuk kun je niet bevroren in een pan leggen, dan lig je vannacht met krampen in je nest, waag het niet!!! Wij gaan friet halen, dan kun je toch ook iets pakken van de friettent?
Ik: Nee dankje, hoef geen friet nu
Oma: Je kunt beter een frietje pakken dan een peuk!
Ik: Kan beter zo een gezonde shake pakken toch?
Oma: Dat kan nooit goed zijn, die heb je gister ook al op!
Opa: *Loopt lachend weg*
Ik: *Volg me opa*
Misschien niet echt een citaat, maar een boost voor het topic

Oma: Je doet zooo gezond met die shakes, maar als ik in de asbak kijk schrik ik me rot, zo leef je niet lang meer.
Opa(roker): Ach mens, vroeger toen ik 14 was op het platteland zwoegen elke dag, om het kwartier zat er een shaggie op de lip. En zullen wij eens kijken wie van ons het oudst wordt.
Moeder: Oh shit, de eieren zijn verbrand, zo zwart als iets.
Ik: Pak wel biefstuk uit de vriezer
Moeder + oma : Biefstuk kun je niet bevroren in een pan leggen, dan lig je vannacht met krampen in je nest, waag het niet!!! Wij gaan friet halen, dan kun je toch ook iets pakken van de friettent?
Ik: Nee dankje, hoef geen friet nu
Oma: Je kunt beter een frietje pakken dan een peuk!
Ik: Kan beter zo een gezonde shake pakken toch?

Oma: Dat kan nooit goed zijn, die heb je gister ook al op!
Opa: *Loopt lachend weg*
Ik: *Volg me opa*