- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Was ff terug aan het lezen, en om deze comment ging ik potverdomme toch wel effe een minuut strijk
![]()
Haha geweldig xd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ff terug aan het lezen, en om deze comment ging ik potverdomme toch wel effe een minuut strijk
![]()
Gisteren besteld, zou binnen zijn vandaag tussen 09:30 en 11:30 maar zending staat nog steeds op 'Zending is ontvangen door postnl'..
Ik heb zo'n vermoeden dat dit keer ik de sjaak ben, vandaag de dag doorbrengen zonder proteine shakes :/
Hij was al terug. 1 dag ongeveer. BewusteHenk
klikspaan, je mag nie door mn straatje gaan
waz me jou? Matt heeft hem toen openbaar ontmaskerd... I crey evertimklikspaan, je mag nie door mn straatje gaan
is eg zo
zit je nu serieus roken ook maar een beetje goed te praten?
roken heeft wel degelijk invloed op kt, hoe je het wend of keert, het beïnvloed je conditie. it's all about stamina bro.

Hell no, dat nooit. Ik zeg alleen dat het mijn eetlust onderdrukt ( persoonlijk) -> handig voor cut, maar tegenovergestelde voor in de bulk natuurlijk, en aangezien bulken langer duurt dan cutten, is het alsnog negatief
En ik merk met squatten wel dat ik redelijk veel rust neem omdat ik daarvan echt kapot ga, maar eerlijk gezegd nooit aan de reden ervan gedacht, doe overigens ook geen cardio.
Ja maar gelukkig brengt roken verder geen gezondheidsrisico's met zich mee!

ik tegen een ventje van mijn school: ik ga vanaf deze vakantie fitness eens serieus oppakken dus op voeding letten en 3/4x per week naar de sportschool. hij: dat kan helemaal niet want je moet minimaal 2 dagen wachten anders gaat het helemaal fout. Ik: heb je weleens gehoord van een trainingsschema? hij: nee was da? ik:waarvoor ging jij eigenlijk naar de sportschool en waarom ben je gestopt? hij: alleen buikspieren maar na 2 weken zag ik nog geen resultaat
ik ben maar gwn weggelopen...
ik tegen een ventje van mijn school: ik ga vanaf deze vakantie fitness eens serieus oppakken dus op voeding letten en 3/4x per week naar de sportschool. hij: dat kan helemaal niet want je moet minimaal 2 dagen wachten anders gaat het helemaal fout. Ik: heb je weleens gehoord van een trainingsschema? hij: nee was da? ik:waarvoor ging jij eigenlijk naar de sportschool en waarom ben je gestopt? hij: alleen buikspieren maar na 2 weken zag ik nog geen resultaat
ik ben maar gwn weggelopen...
Jouw gedachte zit ook al fout met "ik ga vanaf deze vakantie....."
Nu is het de tijd om te beginnen
het was 1 week voor de vakantie en ben die week al begonnen...Jouw gedachte zit ook al fout met "ik ga vanaf deze vakantie....."
Nu is het de tijd om te beginnen
het was 1 week voor de vakantie en ben die week al begonnen...

"Op al je foto's zijn je buikspieren verre van zichtbaar. Kan je jezelf geen bodybuilder noemen lijkt mij" ~ jeraszi

Zoiets kreeg ik laatst ook te horen toen ik mijn shirt uit deed. ''Zo gespierd ben je helemaal niet, je hebt geen eens buikspieren.'' Hij had wel gelijk![]()
tis true, tegenwoordig betekent gespierd: percentage onder 11%, ongeacht je gewichtZoiets kreeg ik laatst ook te horen toen ik mijn shirt uit deed. ''Zo gespierd ben je helemaal niet, je hebt geen eens buikspieren.'' Hij had wel gelijk![]()