Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ontopic: Ik drink sowieso niet... Ook al lust ik Baileys en andere zoete drankjes/mixjes ik heb een afkeer tegen alcohol....

Offtopic: Zal dat de reden zijn dat ik zo beroerd word van creatine.. Hmm bedankt voor de tip! Welke creatine raad je aan?

Kan inderdaad zijn dat te weinig water drinken het probleem is. Geloof inderdaad ook dat je het best carbs kan nemen bij tijdens innemen van creatine. Weet het echter niet zeker meer.

Ze raden wel aan om wat snelle carbs zoals vruchtensap oid bij je creatine te nemen, maar dat heeft volgens mij meer met de opname van de creatine te maken dan met de daadwerkelijke werking ervan. Maar ik ben geen expert op dit gebied. En de werking van creatine vraagt idd om extra vocht, weet wederom niet precies hoe het werkt maar beter drink je wat extra water per dag als je creatine gebruikt. Is sowieso belangrijk om genoeg vocht binnen te krijgen.

Rond 1:50 tot 2:55

:headbang:

''van shakies gaat alles hangen later''

-Neem je whey altijd voor het trainen, dan verbrand je die tijdens het trainen waardoor je niet dikker komt. Als je die na het trainen neemt ga je snel dik worden.

-Ik neem geen creatine omdat ik wil dat m'n buikvet naar m'n spieren gaat, niet de creatine.

-Van whey shakes krijg je striemen.

-Neem je whey altijd voor het trainen, dan verbrand je die tijdens het trainen waardoor je niet dikker komt. Als je die na het trainen neemt ga je snel dik worden.

-Ik neem geen creatine omdat ik wil dat m'n buikvet naar m'n spieren gaat, niet de creatine.

-Van whey shakes krijg je striemen.

wat

Ik snap helemaal niet waarom mensen hun ouders hier lopen te zeiken dat ze op hun voeding letten en goed trainen.
Mijn ouders vinden het juist onwijs goed dat ik dat doe.

" Die bodybuilders hebben allemaal een klein derde beentje ".

Ook zo'n bekende.

Sinds ik aan bodyduilding doe is m'n penis een clit geworden. :(

Een vriend van mij die net begonnen is met trainen

"Ja je moet wel elke dag je shakes nemen anders kan je net zo goed niet trainen, dan wordt je nooit breed"

Terug
Naar boven