MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Twee klassiekers meegemaakt afgelopen weekend...

1: ''Je mag dan groot zijn, maar je pik is 'zo' '' (wijst met twee vingers hoe klein het wel niet is). Achteraf had ik als reactie moeten zeggen: ''prepare your an*s...''
2: 'leuk' meisje ontmoet, toevoegd op fb. Tijdens de chat begon ze over trainen en vroeg vervolgens of ik ook aan shakes deed. Ze vertelde mij even dat dit heel ongezond en slecht voor je is. Toen ik vroeg waarom dit zo is zei ze: ''dat zei een vriend van mij'. Reactie: als je niets van een onderwerp af weet moet je ook geen statements gaan maken.

Gisteren heel gesprek aangehoord over weight watchers..

1: ''Je mag dan groot zijn, maar je pik is 'zo' '' (wijst met twee vingers hoe klein het wel niet is). Achteraf had ik als reactie moeten zeggen: ''prepare your an*s...''
2: 'leuk' meisje ontmoet, toevoegd op fb. Tijdens de chat begon ze over trainen en vroeg vervolgens of ik ook aan shakes deed. Ze vertelde mij even dat dit heel ongezond en slecht voor je is. Toen ik vroeg waarom dit zo is zei ze: ''dat zei een vriend van mij'. Reactie: als je niets van een onderwerp af weet moet je ook geen statements gaan maken.

tegen leuke meisjes gewoon vertellen dat je veel spinazie eet

'' owwwhhhhh net als popeye ? ''

'' yes''

Misschien bedoelde ze shakes van de Mac of BK??;)
(Die zijn best ongezond)

Hahaha geweldig. Nu wel nieuwsgierig in welke setting dat meisje het aan je vroeg :rolleyes:

Dan moet je ff slim gaan doen en zeggen dat het onlangs in aantal onderzoeken aangetoond was dat shakes je een grotere piem0l bezorgen :P En dan aan het einde van je bericht zetten: *hint hint* ;)

Gewoon je lul op tafel leggen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

M'n ex: Train je nog steeds?
Ik: Eh ja?
Ex: Neem je ook nog van die eiwitshakes?
Ik: Ja, maar heb eerlijk gezegd geen zin om hier een discussie over te voeren want je hebt er geen verstand van.
Ex: Nee zo bedoel ik niet, maar jij neemt ze toch om breed te worden, ik neem shakes om af te vallen.
Ik: Oja? Wat neem je dan?
Ex: Proteïne shakes.
Ik: Je weet dat dat hetzelfde is?

Mensen die er niks van weten moet je gewoon laten weten dat je "een beetje" traint, scheelt een hoop onzin gesprekken.

M'n ex: Train je nog steeds?
Ik: Eh ja?
Ex: Neem je ook nog van die eiwitshakes?
Ik: Ja, maar heb eerlijk gezegd geen zin om hier een discussie over te voeren want je hebt er geen verstand van.
Ex: Nee zo bedoel ik niet, maar jij neemt ze toch om breed te worden, ik neem shakes om af te vallen.
Ik: Oja? Wat neem je dan?
Ex: Proteïne shakes.
Ik: Je weet dat dat hetzelfde is?
deze discussie heb ik ook eens gehad alleen dan met een collega, was gewoon verbaasd ze dat zei en er ook nog oprecht in geloofde :D

Shakes = Anabolen = Drugs = dat mag niet

En iedereen die daar niets vanaf weet praat elkaar leugens aan..

dips voor biceps..
en niet verder squatten als parralel anders verbrijzel je je knieen

---------- Post added 13 September 2013 at 12:09 ----------

of '' jaman ik sport nu 2 weken, kan jij anabolen voor me regelen? word ik snel breed ''

gister met m'n familie op bezoek. zien ze mijn pot whey staan.

- 'je gebruikt doping' ???

probeerde ze uit te leggen dat het gewoon eiwit was, maarja daar begrijpen ze natuurlijk niets van.

Terug
Naar boven