Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ah, heb het even gelezen. Best komisch al zijn posts.

Mensen die mijn stats ongeveer vergelijken met stats van 1,80 55kg en dat er gespierder uit zien vinden, omdat je dan de "V-line" ziet.

Of: Ja die pillen en shakes zijn toch anabolen? (Zijn gewoon vitamines oid).

ik leerde vandaag dat crashdiëten gezond zijn.

you aint growing when your abs are showing.

Dat is dan ook weer niet waar..
Een goede cleanbulk kan dat zeker wel voor elkaar krijgen. (Ja toegegeven, heel lastig)

Toch is het me gelukt :) (Okokok ik werd ff ziek en was ik het meteen weer kwijt, kwaliteit is dan ook 0.. :()

Mensen die mijn stats ongeveer vergelijken met stats van 1,80 55kg en dat er gespierder uit zien vinden, omdat je dan de "V-line" ziet.

Of: Ja die pillen en shakes zijn toch anabolen? (Zijn gewoon vitamines oid).

Op jouw foto zie je ook die V shape! 1,80 en 55kg zie je helemaal niks xD.

Iemand die ik ken probeert aan te komen.
Ik: dan moet je meer dan je onderhoud eten.
Zij: nja maar ik ga toch naar een dietiste want er zal wel bepaalde voeding zijn waarvan je aankomt en voeding zijn waarvan je niet aankomt.
Ik: ok.

Iemand die ik ken probeert aan te komen.
Ik: dan moet je meer dan je onderhoud eten.
Zij: nja maar ik ga toch naar een dietiste want er zal wel bepaalde voeding zijn waarvan je aankomt en voeding zijn waarvan je niet aankomt.
Ik: ok.

Klopt half. Je zou wel kunnen aankomen van salade.. maar hoe veel van die shit moet je dan wel niet vreten?

Oftewel kcal rijke en kcal arme voeding, als je daarvoor naar een dietiste gaat wil je wel erg graag van je geld af.

Klopt half. Je zou wel kunnen aankomen van salade.. maar hoe veel van die shit moet je dan wel niet vreten?

Haha ja maar zij bedoelde echt: iets eten dan daarvan aankomen. Zonder te letten of ze boven onderhoud komt of niet.
Ze eet met avond eten bijvoorbeeld 1/4 hamburger en een lepeltje groenten.
:/

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 20:16 ----------

Oftewel kcal rijke en kcal arme voeding, als je daarvoor naar een dietiste gaat wil je wel erg graag van je geld af.

Wordt vergoed he :) maargoed zij is eigenwijzer dan ik dus ik hou mn mond ;)

Discussiëren met mensen heeft geen zin, geef ze hun gelijk, laat ze hun trots bewaren, zonde van de tijd.

''Ja, jij hebt wat meer vet dus jij kan meer squaten.''

benen dragen je gewicht. meer gewicht betekent meer gewicht dat je benen moeten dragen en dus relatief grotere (sterkere) spieren. Maar dat is meer in de vergelijking met een ongetraind persoon van toepassing

Misschien "Sneller meer squatten"?
Aangezien ik bijv. 115 woog waren mijn benen veel meer gewend te dragen.
Nu ik 80 weeg kan ik in verhouding ook veel zwaarder squatten.
Die 35 kilo die er af is, zit er nu aan gewicht op de stang bij.

ik was me is aan het opwarmen met stang +10 kg langs elke kant en laat de bar ff rusten op men borst. die deed wat raar dus wou die zo ff proberen te stretchen. kwam er een gast naar mij die vroeg of ik hulp nodig had om het op te heffen... nu moet je weten dat die gast me al meer dan eens had gezien en dus wel moest weten dat ik wat meer kan drukken. en ik weeg dan nog eens 110 kg!!!

het is niet echt een citaat van een verstandloze maar toch redelijk dom vind ik! en hij was echt serieus bezig :(

Laatst bewerkt:
ik was me is aan het opwarmen met stang +10 kg lang elke kant en laat de bar ff rusten op men borst. die deed wat raar dus wou die zo ff proberen te stretchen. kwam er een gast naar mij die vroeg of ik hulp nodig had om het op te heffen... nu moet je weten dat die gast me al meer dan eens had gezien en dus wel moest weten dat ik wat meer kan drukken. en ik weeg dan nog eens 110 kg!!!

het is niet echt een citaat van een verstandloze maar toch redelijk dom vind ik! en hij was echt serieus bezig :(

"+10 kg lang" ok.

--------

Ik hoorde een stoere suri in de sportschool zeggen tegen iemand "gebruik jij ook creatine".

Is het nou creatine nemen of creatine gebruiken?

Een ecto ging mij tijdens de pauze op werk vertellen hoe ik moest trainen. Die gast lift niet eens.

Terug
Naar boven