- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Een ecto ging mij tijdens de pauze op werk vertellen hoe ik moest trainen. Die gast lift niet eens.
Mooi citaat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een ecto ging mij tijdens de pauze op werk vertellen hoe ik moest trainen. Die gast lift niet eens.
Wordt vergoed hemaargoed zij is eigenwijzer dan ik dus ik hou mn mond
![]()
? Ik snap echt niet waarom de staat zou moeten tussenkomen om iemand te vertellen dat hij niet meer moet eten als een nijlpaard.Dus hij wou je helpen met een lege stang?ik was me is aan het opwarmen met stang +10 kg langs elke kant en laat de bar ff rusten op men borst. die deed wat raar dus wou die zo ff proberen te stretchen. kwam er een gast naar mij die vroeg of ik hulp nodig had om het op te heffen... nu moet je weten dat die gast me al meer dan eens had gezien en dus wel moest weten dat ik wat meer kan drukken. en ik weeg dan nog eens 110 kg!!!
het is niet echt een citaat van een verstandloze maar toch redelijk dom vind ik! en hij was echt serieus bezig![]()

Maakt niet uit of het men of women borst is 
Dus hij wou je helpen met een lege stang?
Tjah....ik zou ook raar doen als iemand anders stang op mijn borst legdeMaakt niet uit of het men of women borst is
![]()
Wordt een diëtist vergoed? Ik snap echt niet waarom de staat zou moeten tussenkomen om iemand te vertellen dat hij niet meer moet eten als een nijlpaard.

Dat bedoel ik, net of het drugs of aas is... Alsof het "bijzonder" is.. Zover ik weet motiveerd het je bewust/onbewust maar doet het niet bijzonder veel met je..
Mijn ervaring ermee (zo goed als niet) werd ik er kots en kotsmisselijk van waardoor ik nooit een week vol kon houden.
Dus hij wou je helpen met een lege stang?
Tjah....ik zou ook raar doen als iemand anders stang op mijn borst legdeMaakt niet uit of het men of women borst is
![]()

Dat bedoel ik, net of het drugs of aas is... Alsof het "bijzonder" is.. Zover ik weet motiveerd het je bewust/onbewust maar doet het niet bijzonder veel met je..
Mijn ervaring ermee (zo goed als niet) werd ik er kots en kotsmisselijk van waardoor ik nooit een week vol kon houden.
ik zei '' volgens mij '' , dat is iets anders als heilig geloven inOff topic
Dus jullie geloven heilig in de werking van creatine? Dan moet ik toch ernstig heroverwegen om het to mij te gaan nemen. En doorzetten ondanks die misselijkheid.

Off topic
Dus jullie geloven in de werking van creatine? Dan moet ik toch ernstig heroverwegen om het to mij te gaan nemen. En doorzetten ondanks die misselijkheid.
In dit geval moet zij dat wel doen want zoals je leest ging het om ondergewicht![]()
.Volgens mij is Creatine keer op keer bewezen. Misschien drink je te weinig?
creatine werkt pas bij genoeg water en carbs. combinatie zorgt voor meer atp en grotere pump in het algemeen.