MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

ik was me is aan het opwarmen met stang +10 kg langs elke kant en laat de bar ff rusten op men borst. die deed wat raar dus wou die zo ff proberen te stretchen. kwam er een gast naar mij die vroeg of ik hulp nodig had om het op te heffen... nu moet je weten dat die gast me al meer dan eens had gezien en dus wel moest weten dat ik wat meer kan drukken. en ik weeg dan nog eens 110 kg!!!

het is niet echt een citaat van een verstandloze maar toch redelijk dom vind ik! en hij was echt serieus bezig :(
Dus hij wou je helpen met een lege stang? :p
Tjah....ik zou ook raar doen als iemand anders stang op mijn borst legde ;) Maakt niet uit of het men of women borst is :p

Tjah....ik zou ook raar doen als iemand anders stang op mijn borst legde ;) Maakt niet uit of het men of women borst is :p

twas in totaal 30 kg... was een satng van 10 kg, borst = borstkas :s

Dat bedoel ik, net of het drugs of aas is... Alsof het "bijzonder" is.. Zover ik weet motiveerd het je bewust/onbewust maar doet het niet bijzonder veel met je..
Mijn ervaring ermee (zo goed als niet) werd ik er kots en kotsmisselijk van waardoor ik nooit een week vol kon houden.

Hmm. Ik merk wel degelijk iets van creatine in de zin van krachttoename. Wat betreft herstel etc merk ik er niet veel van maar dat is ook veel te lastig te beoordelen.

É, doe eens minder grappig. ik kan je namelijk nog steeds geen karma geven, en ik voel niet echt de neiging om die naar iemand anders te doen :p

Dat bedoel ik, net of het drugs of aas is... Alsof het "bijzonder" is.. Zover ik weet motiveerd het je bewust/onbewust maar doet het niet bijzonder veel met je..
Mijn ervaring ermee (zo goed als niet) werd ik er kots en kotsmisselijk van waardoor ik nooit een week vol kon houden.

creatine is volgens mij een van de weinige supplementen die wel werken dacht ik juist

Off topic
Dus jullie geloven in de werking van creatine? Dan moet ik toch ernstig heroverwegen om het to mij te gaan nemen. En doorzetten ondanks die misselijkheid.

Laatst bewerkt:
Off topic
Dus jullie geloven heilig in de werking van creatine? Dan moet ik toch ernstig heroverwegen om het to mij te gaan nemen. En doorzetten ondanks die misselijkheid.
ik zei '' volgens mij '' , dat is iets anders als heilig geloven in :)

Heb ooit z'n pot gekocht en doe er al best lang mee, en aangezien ik gewoon vooruit ga doe het in ieder geval niks negatiefs

Off topic
Dus jullie geloven in de werking van creatine? Dan moet ik toch ernstig heroverwegen om het to mij te gaan nemen. En doorzetten ondanks die misselijkheid.

Volgens mij is Creatine keer op keer bewezen. Misschien drink je te weinig?

Volgens mij is Creatine keer op keer bewezen. Misschien drink je te weinig?

Ontopic: Ik drink sowieso niet... Ook al lust ik Baileys en andere zoete drankjes/mixjes ik heb een afkeer tegen alcohol....

Offtopic: Zal dat de reden zijn dat ik zo beroerd word van creatine.. Hmm bedankt voor de tip! Welke creatine raad je aan?

Ik gebruik altijd duohydraat :P

creatine werkt pas bij genoeg water en carbs. combinatie zorgt voor meer atp en grotere pump in het algemeen.

creatine werkt pas bij genoeg water en carbs. combinatie zorgt voor meer atp en grotere pump in het algemeen.

tumblr_lsx3v0sb4x1qzbl7f.jpg

Dus je hebt carbs nodig anders werkt creatine niet?

Terug
Naar boven