AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Over de spieren sprenkelen voor de finishing touch ;)

'Je moet die oefening wat sneller uitvoeren, meer reps en wat minder gewicht, pak gewoon de helft van het gewicht wat je nu hebt, en doe 20-25 reps, zo bouw je veel meer spieren op.' -Personal Coach.

zo kom je dr wel luukie! luustrn dus

'Je moet die oefening wat sneller uitvoeren, meer reps en wat minder gewicht, pak gewoon de helft van het gewicht wat je nu hebt, en doe 20-25 reps, zo bouw je veel meer spieren op.' -Personal Coach.

Zijn hier meer mensen die zon opleiding hebben gevolgd? Zo ja, krijg je echt dat soort shit voor je kiezen tijdens die opleiding?

ik doe zelf een ''sport'' opleiding om t zo maar te noemen in groningen, daar krijg je gewoon alles uit t boekje, en leer je gewoon over de standaard kracht-, hypertrofie- en krachtuithoudingsvermogen zones zeg maar.
Hoeft ook niet voor iedereen te gelden natuurlijk, maar leren iig niet om zulk slecht advies te geven :P
Die personal coaches beginnen zeker vaak als 16 jarige in een sportschool met een studie als sport & bewegen en geloven zelf ook alles wat ze in de sportschool horen en willen dat maar al te graag weer doorgeven aan onwetenden :)

Zijn hier meer mensen die zon opleiding hebben gevolgd? Zo ja, krijg je echt dat soort shit voor je kiezen tijdens die opleiding?

Doe een sportopleiding en kan me niet voorstellen dat ze je dat leren tijdens de opleiding.
Denk dat veel coaches beschikken over kennis die zij hebben gehoord en daarnaast hebben veel personal coaches meer interesse in conditioneel bewegen ipv niet-professionele bodybuilders te begeleiden. Vanzelfsprekend hebben ze dan ook minder kennis over die tak van de sport simpelweg omdat zij er niet geïnteresseerd in zijn.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 11:22 ----------

ik doe zelf een ''sport'' opleiding om t zo maar te noemen in groningen, daar krijg je gewoon alles uit t boekje, en leer je gewoon over de standaard kracht-, hypertrofie- en krachtuithoudingsvermogen zones zeg maar.
Hoeft ook niet voor iedereen te gelden natuurlijk, maar leren iig niet om zulk slecht advies te geven :P
Die personal coaches beginnen zeker vaak als 16 jarige in een sportschool met een studie als sport & bewegen en geloven zelf ook alles wat ze in de sportschool horen en willen dat maar al te graag weer doorgeven aan onwetenden :)

Ah, ik doe ook Sport en Bewegen... weliswaar op HBO niveau, maar dat is ook een drama.
Er wordt zoiezo meer gefocust op Lifestyle dan Sport en de daarna verbonden fysiologische kenmerken.

• Like
Waarderingen: Tsn
Ik hoopte in het begin bij deze studie ook dat je alleen zou leren hoe je kan afvallen of aankomen, voornamelijk vanuit bodybuilding perspectief. Achteraf vind ik t wel een stuk zinvoller dat we juist hebben geleerd hoe je de standaard typetjes leert om gezonder met hun lichaam bezig te zijn + specifieke doelgroepen als ouderen of chronisch zieken.

Dat is ook de grootse groep die je zal trainen ( beginners en ouderen ). Zeker in belgie, nieuwe jongens die ik binne kreeg in belgie dat begonnen met Trainen wisten alles beter want ze hebben internet, ookal is hun vorm helemaal fout.

60% van alle vrouwen die ik had zeggen ook in het begin

" ik wil niet met gewichten trainen, anders wordt ik zoals die vrouwlijke bodybuilders"

gewoon is luisteren naar je moeder!

Een klasgenoot vandaag van mij die de laatste tijd een beetje tof loopt te doen in de klas dat ie helemaal into fitness is.. :o

Ik vroeg of hij ook last had van al dat eelt op zijn handen, maar hij had van die handschoentjes tijdens zijn training, vroeg daarna ook nog of ie wel benen traint maar nee hoor, hij deed al 15 jaar voetbal dus dat was niet nodig :')

"ik heb sterke benen, want loop geregeld 20+ km marsen met rugzak van 20 kg"

zal dus wel een flinke max kracht in zitten...

verkeerde sectie

Ik heb vandaag geleerd dat rokers niet hoeven te bulken aangezien spieren van rokers niet kunnen groeien!

vandaag nog tijdens het trainen 2 ecto's:
1 "Over een maandje ga ik beginnen met Creatine ff droogtrainen je weet zelluf"
2 "Ja laat ff weten dan ik wil ook droger worden"

ze wogen misschien net 60kg...

vandaag nog tijdens het trainen 2 ecto's:
1 "Over een maandje ga ik beginnen met Creatine ff droogtrainen je weet zelluf"
2 "Ja laat ff weten dan ik wil ook droger worden"

ze wogen misschien net 60kg...

:roflol: je weegt zelluf 67kg?

Terug
Naar boven