- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Je moet die oefening wat sneller uitvoeren, meer reps en wat minder gewicht, pak gewoon de helft van het gewicht wat je nu hebt, en doe 20-25 reps, zo bouw je veel meer spieren op.' -Personal Coach.

Zijn hier meer mensen die zon opleiding hebben gevolgd? Zo ja, krijg je echt dat soort shit voor je kiezen tijdens die opleiding?
ik doe zelf een ''sport'' opleiding om t zo maar te noemen in groningen, daar krijg je gewoon alles uit t boekje, en leer je gewoon over de standaard kracht-, hypertrofie- en krachtuithoudingsvermogen zones zeg maar.
Hoeft ook niet voor iedereen te gelden natuurlijk, maar leren iig niet om zulk slecht advies te geven
Die personal coaches beginnen zeker vaak als 16 jarige in een sportschool met een studie als sport & bewegen en geloven zelf ook alles wat ze in de sportschool horen en willen dat maar al te graag weer doorgeven aan onwetenden![]()
Ik zei een jaar geleden tegen mijn moeder: ja ik wil minstens 20kg bijkomen dus koop maar veel eten...
Mijn moeder: ga je dan niet dik worden van die fitness?
Daarna zei ze: fitness is niet zo goed, als je spieren verzuren is het een teken dat je ze overbelast
Ik: wut?

vandaag nog tijdens het trainen 2 ecto's:
1 "Over een maandje ga ik beginnen met Creatine ff droogtrainen je weet zelluf"
2 "Ja laat ff weten dan ik wil ook droger worden"
ze wogen misschien net 60kg...
je weegt zelluf 67kg?