AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

"AAS is maar 10%".

Verjaardag van de muur des huizes, zei mijn oom:

Ja die spieren zijn alleen maar gebakken lucht, kom maar keer mee werken, dan gaan ze allemaal af!

Ik probeerde nog iets uit te leggen over powerlifting en bodybuildingaar na 2 zinnen dacht ik al: **** it, ze gaat het toch niet snappen.

Welterusten lief dagboek x

Verjaardag van de muur des huizes, zei mijn oom:

Ja die spieren zijn alleen maar gebakken lucht, kom maar keer mee werken, dan gaan ze allemaal af!

Ik probeerde nog iets uit te leggen over powerlifting en bodybuildingaar na 2 zinnen dacht ik al: **** it, ze gaat het toch niet snappen.

Welterusten lief dagboek x

Paar stompen geven, always workz

Gister nog eentje in de gym:

Wat moeten die bodybuilders nou met al die spieren. Ik: ja die laten zich later gewoon slachten en kunnen dan de mensheid van vlees voorzien... Hij: Spier is helemaal niet lekker man, het is echt taai en geen smaak, geef mij maar vlees.

Nothing to do here:roflol:

Wat moeten die bodybuilders nou met al die spieren. Ik: ja die laten zich later gewoon slachten en kunnen dan de mensheid van vlees voorzien... Hij: Spier is helemaal niet lekker man, het is echt taai en geen smaak, geef mij maar vlees.

:roflol: :roflol:

EEyyyy! Span eens je vlees aan :p

gister nog eentje in de gym:

Wat moeten die bodybuilders nou met al die spieren. Ik: Ja die laten zich later gewoon slachten en kunnen dan de mensheid van vlees voorzien... Hij: Spier is helemaal niet lekker man, het is echt taai en geen smaak, geef mij maar vlees.

:sss

"gebruik jij ook eiwitten?"

:roflol:

Egt wel jonguh! Met zoon lepeltjuh, een aansteker en een naald jeweetzellufff

Heroin-being-prepared-for-001.jpg

Mijn oom vertelde mij gister dat je alleen spieren kan kweken als je er talent voor hebt :')

Wanneer je stopt met sporten, worden al je spieren.. vet.
Dan wordt je érg dik.

Ik vraag me echt af hoe sommige mensen erbij komen :p

Jij bent echt dom dat je zoveel eet, daar word je alleen maar vet van.
Je moet veel eiwitshakes naar binnen werken, dan ben je binnen de korstte keren een reus.

Terug
Naar boven