Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Weet je wat het gewoon is? Mensen gunnen elkaar gewoon niks. Als je met een dikke BMW aan komt rijden zegt ook iedereen "Dat zal wel van drugsgeld gekocht zijn". Mensen hebben iemand nodig om zich aan op te halen. Ze zoeken continue mensen die dingen anders doen dan zij zodat ze daar overheen kunnen pissen en zich beter voelen over hun eigen leven. En veel mensen zijn gewoon extreem naïef. Hun brein is in een soort infantiele staat blijven hangen. En het is pure intellectuele arrogantie als ze dingen zeggen als "Eiwitten zijn slecht voor je" of "Je moet eerst vet worden zodat je dat om kan zetten in spieren".

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/filosoferen-194322/#post3393330

• Topic Starter Topic Starter
correct

Zeker zo'n ecto tectonik biatch met een grote mond maar kleine spiertjes.
Zo stel ik mij 'm toch voor :p

'' Zonder sixpack zie je er NIET gespierd uit. ''

Zei laatst een ecto tegen mij werdt toen toch wel ff heel boos van binnen. Hij is zelf zo'n mager mannetje met enkel een sixpack die beetje 100 buikspier oefeningen doet en beetje opdrukken.

'' Zonder sixpack zie je er NIET gespierd uit. ''

Zei laatst een ecto tegen mij werdt toen toch wel ff heel boos van binnen. Hij is zelf zo'n mager mannetje met enkel een sixpack die beetje 100 buikspier oefeningen doet en beetje opdrukken.
haha dat zijn alle ecto's hebben een 6-pack omdat ze zo dun zijn en daar zijn ze zo trots op :D en lopen ze ermee te showen :mad:

mja, mijn sportschoolinstructeur beweert dat je bij deadliften de bar niet even op de grond mag leggen na iedere rep.
ik: ja maar ik lees en leer veel over bodybuilding op internet en ik ben echt wel zeker dat je de bar wel op de grond moet leggen hoor.
hij: je moet niets geloven van wat je op internet leest, dat kan door eender wie geschreven zijn.
ik: ja maar ik heb het niet over 1 site maar over alle sites.
hij: ja daar moet je echt niets van geloven, allemaal zever

mja:(

RDL leg je m niet op de grond?

Ik doe tot nu toe nog geen benen heb wel aardige kuiten van mezelf
ivm met voetbal

Ik ga hiervoor waarschijnlijk bakken commentaar krijgen, maar ik vind dat mijn kuiten momenteel één van mijn betere spiergroepen is en ik train die ook maar enkele setjes per week.

Ik voetbal wel 2 keer per week. Maar ieder zijn idee hé.

130 kg aant deadliften komt er een stelletje beachboys naar me toe :
''jezus wil je je rug vernken ofzo'' stonden me gewoon uit te lachen :mad:
was in staat er een paar voor hun bek te pompen :mad:

mja, mijn sportschoolinstructeur beweert dat je bij deadliften de bar niet even op de grond mag leggen na iedere rep.
ik: ja maar ik lees en leer veel over bodybuilding op internet en ik ben echt wel zeker dat je de bar wel op de grond moet leggen hoor.
hij: je moet niets geloven van wat je op internet leest, dat kan door eender wie geschreven zijn.
ik: ja maar ik heb het niet over 1 site maar over alle sites.
hij: ja daar moet je echt niets van geloven, allemaal zever

mja:(

Herkenbaar

...
'waarom ben je er zo mee bezig? '
-omdat ik niet groei
'groeien qua gespierder worden?'
-ja
'dat heeft niet zozeer met eten te maken'
-wedden
'want al zie ik jou.. je hoeft niet af te vallen want je bent gewoon slank, je moet gewoon goed eten en trainen'

WTF?? :P

:D Hehe lijkt me een keer leuk als paar beachboys me uitlachen tijden dl.

"Shrugs zijn verschrikkelijk slecht voor je rug!" (een man die nadat ie gedouched heeft -en dus afgekoeld is- altijd nog een reeks rug traint)
"Als je zo blijft trainen ga je niet meer groeien hoor!" (1. da's ni waar, 2. ik ben 1m95)
"Als ik benen train passen mijn broeken niet meer" (Ik wou dat ik dat kon zeggen ;-) dan kocht ik met plezier om de week nieuwe broeken hoor :p)

Mooi topic btw XD

:D vaak genoeg meegemaakt

laatst kwam trainer me zeggen dat ik nietzo diep moest squatten want ik raakte mijne de grond met mn reet 90graden is max

"Veel deadliften en je eigen zaad doorslikken, dan zal ook jij een beer worden"

-Wesking.

(Dit klopt overigens wel, maar het blijft een citaat van een verstandloze(wesking) ).

Terug
Naar boven