Alainvs
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 16%
Ho shit, die werd mij gisteren ook toegestuurd
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Een man zei tegen mij: je moet niet zo zwaar trainen, je wilt toch niet breed en groot worden als mij?. Ik kijk naar hem en dacht hoezo breed en groot?
'Als je anabolen gebruikt ben je niet sterk dat is gewoon allemaal vocht wat je ziet'
Of
'Train je? Ja. Ah,ik zie het al je neemt zeker van die shakes om breed te worden.'
Of
'Ik train hard, voeding is niet zo belangrijk zolang ik me sixpack maar houd.'
Waarschijnlijk een veel geplaatste.
Heb gister een vriendin overgehaald om te squatten en pushups te gaan doen, heb zelfs een trainschema voor haar gemaakt.
Op een gegeven moment komt ze met het volgende aan:
"Ja, maar ik wil niet een bodybuildster worden hoor."
Totaal onzin, een vrouwelijk endocriene systeem laat het simpelweg niet toe om grote spiermassa te behouden/onderhouden. Een vrouw kan simpelweg maar beperkt spiermassa aanzetten, wat een vrouw natuurlijk kan aanzetten is trouwens ontzettend mooi. Zonder AAS zal een vrouw nooit op een bodybuildster gaan lijken, ook al zou ze willen.
Dat zal er bij de meeste vrouwen nooit in gaan, die denken dat het in een paar weken zo gebeurt.

Dat klopt. Ik ben dus iedere vrouw in mijn omgeving aan het stimuleren om te gaan squatten/bbing.
Heb zelfs mijn zusje zo ver gekregen om te squatten en twee goede vriendinnen van mij.
Binnenkort lopen er eindelijk is wat babes rond die andere babes weer zullen overhalen om ook te squatten, een ware squatbil epidemie volgt in Beverwijk. Let maar op.![]()
Dat klopt. Ik ben dus iedere vrouw in mijn omgeving aan het stimuleren om te gaan squatten/bbing.
Heb zelfs mijn zusje zo ver gekregen om te squatten en twee goede vriendinnen van mij.
Binnenkort lopen er eindelijk is wat babes rond die andere babes weer zullen overhalen om ook te squatten, een ware squatbil epidemie volgt in Beverwijk. Let maar op.![]()