Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Heb wat rond gekeken en zat zelf te denken aan voeding en gezondheid. Kan jammer genoeg alleen bij de universiteit van wageningen

Ja aron eet die pudding zitten geen kcal in, op het pak staat 0% vet.

Mum pls :roflol:

Is een troll :D . Ik ben eigelijk een dikk ecto van 40kg en ik doe kei breed op internet maar in real life krijg ik dagelijks klappe omdat ik een mong**l ben en ik kan zelfs een meisje van 8 jaar niet de baas. :rolleyes:
Tegenwoordig heb ik ook een nieuw benchrecord van 3kg, dat ik deed met 3flessen water, had hiervoor wel de hulp nodig van mijn vader, want 3 kg sjonge dat weegt.

Is een troll :D . Ik ben eigelijk een dikk ecto van 40kg en ik doe kei breed op internet maar in real life krijg ik dagelijks klappe omdat ik een mong**l ben en ik kan zelfs een meisje van 8 jaar niet de baas. :rolleyes:
Tegenwoordig heb ik ook een nieuw benchrecord van 3kg, dat ik deed met 3flessen water, had hiervoor wel de hulp nodig van mijn vader, want 3 kg sjonge dat weegt.

Ooh now life makes sense agian. Danku

hahahah moet lachen om de uitspraken

Ja aron eet die pudding zitten geen kcal in, op het pak staat 0% vet.

Mum pls :roflol:

99% zeker dat ze in de supermarkt die pudding heeft uitgezocht speciaal voor jou omdat zij echt dacht dat je het dan wel mag opeten. Ze had gehoopt dat je er blij mee zou zijn en het zou waarderen dat ze zo aan je denkt.

Gewoon rustig uitleggen volgende keer. Ze is echt niet met opzet zo "dom"

succes weer grasshopper. moeders zijn niet de makkelijkste maar ze bedoelen het goed.

X8w6x5r.jpg

99% zeker dat ze in de supermarkt die pudding heeft uitgezocht speciaal voor jou omdat zij echt dacht dat je het dan wel mag opeten. Ze had gehoopt dat je er blij mee zou zijn en het zou waarderen dat ze zo aan je denkt.

Gewoon rustig uitleggen volgende keer. Ze is echt niet met opzet zo "dom"

succes weer grasshopper. moeders zijn niet de makkelijkste maar ze bedoelen het goed.

Heb het haar ook gewoon rustig uitgelegd :p ben een hele lieve zoon

zondag ochtend bij de na-borrel op me werk kreeg ik advies van de dj ........

als je gaat kuren moet je iedere dag 3/4 glas grapefruitsap drinken dan slaat je kuur 2 keer zo heftig aan .... echt grapefruitsap is een wonder middel

zelf ging die beginnen met een ''high intense'' interval training waarbij die 30 sec heel zwaar ging trainen en dan 30 sec rust zodat zijn stofwisseling wel 48 uur bleef werken in plaats van de normale 24 uur die je na een normale training heb

Terug
Naar boven