- Waardering
- 2.744
lekker orgineel.Ik las ergens dat jij ook aan de dikke kant bent. Ben je daarom zo in de verdediging?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker orgineel.Ik las ergens dat jij ook aan de dikke kant bent. Ben je daarom zo in de verdediging?
Ik las ergens dat jij ook aan de dikke kant bent. Ben je daarom zo in de verdediging?

Is toch zo. Of wil je nou zeggen dat als iemand van 150 kg geen 150 kg kan drukken, het een mietje is?
Niet voor iedereen is 1xbw benchpress een eitje.
---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------
Is een goeie Ray Joling.
---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------
Dikzakken zijn vaak behoorlijk sterk, dus ja en verder wie is er nou 150 kg, bijna niemand.
Onder de 100 kg moet je gewoon je eigen bw drukken als vent, Punt!
Je tweede zin is al een stukje anders dan wat je eerder zei he.
Daarbij bestaan er helaas wel een aantal mensen van 150 kg. Was allen om aan te geven dat 'iedereen' een tikje overdreven was.

Pffffff ga je weer
![]()
Ik heb nergens dat voorbeeld van dikz*k van 150 kg aangehaald, dat was jij die dat erbij haalt.
Waar!
1 x moet voor iedereen echt een eitje zijn.
Setjes van 4x8 is anders maar eigenlijk moet dit ook te doen zijn.

Kun jij niet lezen of zo?
Jij zegt dit:
Ik zeg dus dat ''iedereen'' overdreven is.
Ik zeg nergens dat jij het ene zei over 150 kg, dat zei ik
Jij zei: 1x voor iedereen moet een eitje zijn.
Ik zeg: niet waar omdat.
Nu wel te begrijpen?
Jij zegt dit:
Nu wel te begrijpen?
hell is een soort achterlijke vrouwelijke versie van angelus

Nee en het enige wat ik begrijp is dat jij altijd en overal een discussie start en je gelijk probeert te halen.
Ga lekker spelen vervelden kind dat je bent.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik postte iets on-topic.
Jij begon erover te zeiken.

Jij zegt dit:
Nu wel te begrijpen?
Iemand die 150 weegt en niet 1x 150kg kan benchen is ook gewoon zwak... Daar valt. Niet over te discussieren
En is hij dus zwak.... IS HET NOU ZO MOEILIJK TE BEGRIJPEN?Ik heb niet gezegd dat hij 150 weegt omdat hij sterk is he.
Als ik mijn neef (die nooit traint en 120 of zo weegt) laat bankdrukken, zal hij dat echt niet kunnen..

En is hij dus zwak.... IS HET NOU ZO MOEILIJK TE BEGRIJPEN?![]()
1sterk (bijvoeglijk naamwoord) 3 vol lichaamskracht, spierkracht: ik maak mij sterk dat hij ...Uhm nee, iemand die niet sterk is, is niet per definitie zwak.
Mijn neef is wel zwak, omdat hij ook niet ''normaal'' is. Er zitten nog een aantal stappen tussen zwak en sterk.
Als ik 65kg weeg, maar pas 60kg bankdruk, ben ik dan gelijk zwak?
Dat is iemand die niet hoogbegaafd is, gelijk dom noemen.
Uhm nee, iemand die niet sterk is, is niet per definitie zwak.
Mijn neef is wel zwak, omdat hij ook niet ''normaal'' is. Er zitten nog een aantal stappen tussen zwak en sterk.
Als ik 65kg weeg, maar pas 60kg bankdruk, ben ik dan gelijk zwak?
Dat is iemand die niet hoogbegaafd is, gelijk dom noemen.