- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Van lekkere wijven kan ik dit soort stupiditeit nog wel aanvaarden....
Pics?
don't even bother
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van lekkere wijven kan ik dit soort stupiditeit nog wel aanvaarden....
Pics?
Iemand die 150 weegt is ook gewoon dik... Daar valt. Niet over te discussieren
nee het punt was dat je niet sterk bent als je dat niet kan. Met dat punt Ben ik het eens. Zeker ja een jaar trainen moet je wel lichaams gewicht drukkenOmdat je iets ergens leest, wilt niet zeggen dat het zo is. Ik bench bijna mijn gewicht, maar daar gaat het niet om. Zeggen dat iedereen 1x wel zn bw moet kunnen drukken is onzin.
nee het punt was dat je niet sterk bent als je dat niet kan. Met dat punt Ben ik het eens. Zeker ja een jaar trainen moet je wel lichaams gewicht drukken
Uhm nee, iemand die niet sterk is, is niet per definitie zwak.
Mijn neef is wel zwak, omdat hij ook niet ''normaal'' is. Er zitten nog een aantal stappen tussen zwak en sterk.
Als ik 65kg weeg, maar pas 60kg bankdruk, ben ik dan gelijk zwak?
Dat is iemand die niet hoogbegaafd is, gelijk dom noemen.
Ik heb niet gezegd dat hij 150 weegt omdat hij sterk is he.
Als ik mijn neef (die nooit traint en 120 of zo weegt) laat bankdrukken, zal hij dat echt niet kunnen..

er zijn maar weinig mensen gifted sterkVuile macho! En dat op vrouwendag...
vrouwen met mannen vergelijken werkt ook niet
nee ja het gaat natuurlijk om mensen die regelmatig trainen. Iedereen die niet traint is per definitie zwak imoer zijn maar weinig mensen gifted sterk
---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------
pls say hi to Thor, 180 kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
alleen dat niet op trainingsgebied maar met dingen tillen ed.Klopt.
Klopt.
Daarom ging ik in op dat specifieke citaat wat ik citeerde en niks anders.
Voordat ik trainde was ik al redelijk sterk voor mensen, vergeleken met andere meiden van mijn leeftijdalleen dat niet op trainingsgebied maar met dingen tillen ed.
---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------
Is het vandaag vrouwendag ja?![]()
specifiek citaat gemist, ben ergens halverwege de discussie binnen komen waaien
zeg nog een x klopt pls
Waar!
1 x moet voor iedereen echt een eitje zijn.
Setjes van 4x8 is anders maar eigenlijk moet dit ook te doen zijn.

Klopt.
Ik reageerde op dit:
Enkel en alléén dat.
Ik noemde dat een citaat van een verstandlozen, omdat de zin ''1 x moet voor iedereen echt een eitje zijn.'' te algemeen is. El Hombre was het er niet mee eens, dus begon een discussie.
Klopt![]()

Dan moeten ze niet zeggen dat je zwak bent als je dat niet kan, maar ''niet sterk''.
Daarbij ging ik helemaal niet in op de hele discussie, ik ging in op: ''1x voor iedereen moet een eitje zijn''.
Niks over sterk, zwak of iets dergelijks. Ik had het over dat specifieke citaat.
zou zelfs willen zeggen dat als je (als man dan wel) niet je eigen lichaams gewicht x1 kan drukken je zwak bent. Lukte mij na 3 maanden, zou zeggen dat ik daarvoor toch echt wel zwak was en vind mijn bench nog steeds erg zwak. Verwacht niet meteen als je begint met trainen sterk te zijn (tenzij je een genetic freak bent, ken verhalen van gasten die 100kg bench, 200kg deadlift en 200kg squatten eerste keer gym).
pas als je 100kg+ gaat drukken gaat het IMO wat voorstellen.

Zoiets valt natuurlijk nooit te controleren
Kan nu ook een video maken en doen alsof ik niks van deadliften weet en dan een max trekken.
Kan ook naar een crossfit gym gaan en doen alsof ik niet veel aan sport doe en iedereen er uit clean & jerken.