MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Goede ademhaling heeft die knakker ook...

Gisteren hoorde ik een meid zeggen:

"Ja ik mag nie bankdrukken van de jongens. "
Ik: waarom zou dat niet mogen?
Zij: ja dan wok veulste breed man, ik heb nu al 5 kg overtollig vet omgezet in spier en ik heb nog 6 kg te gaan!! *een of andere "afslankpil"* heeft mij geholpen shakie erbij en dan ben ik eg zo breed en da wilk nie.

Bertface gegeven en maar weg gelopen.

Zij: ja dan wok veulste breed man, ik heb nu al 5 kg overtollig vet omgezet in spier en ik heb nog 6 kg te gaan!! *een of andere "afslankpil"* heeft mij geholpen shakie erbij en dan ben ik eg zo breed en da wilk nie.

kan me altijd zo iriteren aan die opmerking

Doe mij een potje van die pillen :roflol:

Waar om drink je whey tijdens je training?

"dit doe ik omdat whey opgebouwd is uit aminozuren en dat zijn de bouwstoffen voor mijn lichaam, wanneer ik dit tijdens de training drink kan ik de aminozuren gelijk omzetten in spiermassa"

c3d0981ae770f926eedf4eda7505b006.jpg

Je vergeet DNP ;)

hoe zou het met kim gaan. zou ze al net zon anabolen junkie zijn als pleister?

'' Vet omzetten in spier ''

Laatst ook een vriendin van gf die zei dat d'r vriend ook trent.

Had ze 't over dat hij spiermassa wou gainen en toen zei ze dat hij een dieet had zonder carbs. Trainde net zo lang als mij en ze mirinde mijn armen omdat hij nog 28cm armpies heeft.

mamaijustkilledaman1.jpg

'' Vet omzetten in spier ''

Laatst ook een vriendin van gf die zei dat d'r vriend ook trent.

Had ze 't over dat hij spiermassa wou gainen en toen zei ze dat hij een dieet had zonder carbs. Trainde net zo lang als mij en ze mirinde mijn armen omdat hij nog 28cm armpies heeft.

mamaijustkilledaman1.jpg

lol wut 28cm armen? Kan dat?

Twee ectoboys van een jaar of 15/16 die tegen elkaar zeiden. Boh, sinds ik die shake kuur doe ben ik echt veel spiermassa bijgekomen. Misschien dat ik binnenkort een creatine kuur doe. Waarop de ander zei: Nee man moet je niet doen, ik hoorde laatst dat je van een creatinekuur geen hormonen meer aan kunt maken.
:roflol:

Terug
Naar boven