MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

In m'n klas. Elke dag maar weer.

'Je moet geen 7 maaltijden per dag eten, daar word je vet dik van. Je lichaam gaat pas na 2 uur verbranden dus je mag maar 3 maaltijden om de 6 uur eten'
'Als je wilt afvallen moet je onder de 1000 calorieen blijven'
'Jonge, jij snapt er helemaal niks van. Je mag helemaal geen tricep en bicep op dezelfde dag trainen'
'Eet gewoon brood, van rijst word je dik'
'Die eiwitshakes blazen je hele buik op'
'Squatten is niet goed, je kan net zo goed de leg press pakken'

'Je moet geen 7 maaltijden per dag eten, daar word je vet dik van. Je lichaam gaat pas na 2 uur verbranden dus je mag maar 3 maaltijden om de 6 uur eten'
'Jonge, jij snapt er helemaal niks van. Je mag helemaal geen tricep en bicep op dezelfde dag trainen'

Is deels tru omdat er behoorlijk wat mensen zijn die niet goed tegen lactose kunnen, en daardoor een winderig (lees: opgeblazen) gevoel krijgen :rolleyes: Niet hoe zij het bedoelen helaas en daarom nog steeds retared :p

Neejoh die zag ik 2 weken geleden ook nog voorbij komen op internet, dacht zal ik m posten maar straal vergeten :roflol:

mr steal yo shine

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Ik geloof van de meesten helemaal niks, of je zit met zwaar verstandelijk gehandicapten op school

mr steal yo shine

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Ik geloof van de meesten helemaal niks, of je zit met zwaar verstandelijk gehandicapten op school

je ziet er best gangster uit op je avatar, heb je die ook in posterformaat voor me?

mr steal yo shine

Dan heb je geluk. Meeste hiervan hoor ik wel vaker dan alleen in de klas. Ook door ecto's in de gym.
Veel broscience hiervan.

je ziet er best gangster uit op je avatar, heb je die ook in posterformaat voor me?

Fapse =]
34i5j5w.jpg

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Dan heb je geluk. Meeste hiervan hoor ik wel vaker dan alleen in de klas. Ook door ecto's in de gym.
Veel broscience hiervan.

Welke autist roept dat je perse onder de 1k kcal moet zitten, of hoe komen ze er van bij dat je van rijst dik wordt?

"Aankomen om spieren te kweken is onzin"

Dafuq, denkt 'ie dan letterlijk dat het lucht is ???

Dezelfde guy heeft ook uitspraken als "vet omzetten in spieren" en "je hoeft helemaal niet veel te eten om spier aan te komen".

'ik wil wat grotere benen dus ik ben begonnen met voetballen'

''Je moet bij het deadliften de schijven niet de grond aan laten tikken''

Hmm... waarom zou die oefening dan een DEADlift heten :roflol:

Laatst bewerkt:
Wie zei dat? Stom hem (of haar) !! :mad:

Dan mag ik de helft van de gym hier gaan neerslaan + me neef. :roflol:

Ik heb me neef al zovaak verteld dat je de grond effetjes aan hoord te tikken, maar ja... niemand die naar me luistert he. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

je moet de stang de grond ook niet laten aantikken, maar de schijven

De stang of de schijven, zelfde verhaal a sahbe. :roflol:

Dan mag ik de helft van de gym hier gaan neerslaan + me neef. :roflol:

Ik heb me neef al zovaak verteld dat je de grond effetjes aan hoord te tikken, maar ja... niemand die naar me luistert he. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

De stang of de schijven, zelfde verhaal a sahbe. :roflol:

Je moet de grond ook niet aantikken. Gewoon neerleggen.

Hahaha zie het nu pas.
Wat stomp van mij!

Terug
Naar boven