AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Een middel om je spieren op te pompen, ****ign troep. Gaan je nieren en lever van naar de kika.

creatinu is allumaal watur en lucht, jouw spieru zijn nep jij kan nog geen zak cement optillen.

en zo gaat dat door en door en door.

en door.

vriend van me die in de bouw zit en af en toe meetraint, die overduidelijker slapper is dan mij maar altijd een excuus zoekt waarom.

"Ja ik moet heel de dag al sjouwen enzo, daarom kan ik wat minder snapje".

'Je moet niet deadliften, daar train je niks mee'

vriend van me die in de bouw zit en af en toe meetraint, die overduidelijker slapper is dan mij maar altijd een excuus zoekt waarom.

"Ja ik moet heel de dag al sjouwen enzo, daarom kan ik wat minder snapje".

"ik werk in de bouw jongen, mijn lichaam heeft minder rust dan die van jou vindt je het gek dat ik niet zo als jij ben!!!"

*zit elk weekend aan de drugs en slaat de zaterdagnacht over omdat die graag wilt afteren.

Appeltaart

"Een vriend van mij eet iedere dag een appeltaart van *grote supermarktketen*. Dat zou jij ook moeten doen, daarvan ga je groeien als kool!"

Ohw BTW, het moest appeltaart zijn van die specifieke keten... Anders werkt het niet! :rolleyes:

"Zwaar trainen is wel leuk, maar helemaal niet belangrijk voor spieropbouw. Je kan beter 30kg bankdrukken en die perfect uitvoeren, dan 80kg niet helemaal perfect. Dat is alleen maar stoer doen..."

"Bodybuilders zorgen helemaal niet goed voor zichzelf. Ze eten veel te veel en nemen te weinig rust. Dat kan nooit goed zijn voor je!"

Verder de meeste opmerkingen uit dit topic weleens voorbij horen komen. Altijd leuk :)

"Zwaar trainen is wel leuk, maar helemaal niet belangrijk voor spieropbouw. Je kan beter 30kg bankdrukken en die perfect uitvoeren, dan 80kg niet helemaal perfect. Dat is alleen maar stoer doen..."

En dat klopt niet volgens jou?

"Een vriend van mij eet iedere dag een appeltaart van *grote supermarktketen*. Dat zou jij ook moeten doen, daarvan ga je groeien als kool!"

Hoeft niet raar te zijn. Bevat redelijk veel kcal, en misschien geeft dat voor hem net de doorslag tot een kcal overschot

En dat klopt niet volgens jou?

soms smokkel ik wel eens, je kan wel elke keer met pussyweight 4x12 herhalingen doen maar ik groei persoonlijk harder wanneer ik me laatste 1/2 sets de laatste herhalingen een beetje smokkel op zwaar gewicht dan dat ik als een formnazi train.

soms smokkel ik wel eens, je kan wel elke keer met pussyweight 4x12 herhalingen doen maar ik groei persoonlijk harder wanneer ik me laatste 1/2 sets de laatste herhalingen een beetje smokkel op zwaar gewicht dan dat ik als een formnazi train.

verschil 30 en 80 kg is natuurlijk wel overdreven. Maar beter een gewicht pakken waarmee je een fatsoenlijke rom kan maken wat ook uitdagend is, dan cheaten als een idioot bij een gewicht wat je niet aan kan

ik zie niet hoe je met cheaten op bench/squat/deadlift meer reps kan doen.

Lees deze net hier op het forum. Iedereen is hier om te leren maakt ook verder niet uit maar vond m wel grappig.

"Ik vraag me alleen af als ik zo,n creatine kuur doe of mijn lichaam vanzelf weer door heeft en zelf groeihormonen gaat aanmaken."

Lees deze net hier op het forum. Iedereen is hier om te leren maakt ook verder niet uit maar vond m wel grappig.

"Ik vraag me alleen af als ik zo,n creatine kuur doe of mijn lichaam vanzelf weer door heeft en zelf groeihormonen gaat aanmaken."

Waarschijnlijk ben je getrolld

In me vorige sportschool een paar nieuwe fitnessboys:
'' Geen eiwitten nemen jonge, als je dan later stopt met eiwitten eten zak je helemaal in ''

ik zie niet hoe je met cheaten op bench/squat/deadlift meer reps kan doen.

Must be trolling meaaan

In me vorige sportschool een paar nieuwe fitnessboys:
'' Geen eiwitten nemen jonge, als je dan later stopt met eiwitten eten zak je helemaal in ''

Must be trolling meaaan

nee. Deadlift form is hetzelfde of het nou 60kg is of 200kg. Goeie form is bij mij eerder gewicht. Zie niet hoe cheaten je helpt op sq/dl of bp (op latpull down, OHP en dat soort dingen wel natuurlijk)

In op doorbraakthread waar uitgelegd wordt hoe je kan cheaten om sterker te zijn in de squat bench en deadlift zodat ik het NK powerlifting kan winnen.

Lol, als het zwaar is lift ik die shit op, ook al is de vorm k*t :D

In op doorbraakthread waar uitgelegd wordt hoe je kan cheaten om sterker te zijn in de squat bench en deadlift zodat ik het NK powerlifting kan winnen.

even een mailtje sturen naar de NPB, en in schrijven voor +120kg klasse voor juniorn NK. Geen deelnemers dus geheid nederlands kampioen

Terug
Naar boven