XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Iets met schizofreen.

Je moet na het trainen geen rek en strek oefeningen doen want dan groei je niet ???

Misschien volgende keer de pussypad en je handschoentjes weglaten en misschien wat schijven aan de stang hangen?
pussypad had ik niet eens bij me. Schijven doe ik niet aan, wordt veel te zwaard anders. Handschoenen zijn juist pro!

Vandaag gaf iemand een van de 2 advies bij het benchen(stang echt naar borst laten gaan en dan iets minder gewicht pakken) kreeg die een grote mond met het verhaal dat meneer al een jaar traint en hij op deze manierzo`n brede borst heeft gekregen traint. Toch even hoorboor moeten lachen, was niet de enige blijkbaar die het lachwekkend vond.

De bedrijfsarts vroeg hoe zwaar ik kon tillen, ik zei dat ik weer begonnen ben met trainen en hoezwaar ik tilde, zei ze "wil je zo een van persie worden? Zo een wasbordje.."

Was weer zo ver hoor gisternacht:

> ja maar vet maakt niets uit als je gespierd wilt worden
< ja man, oke
> want ik zet dan het vet is spier om.
< je weet dat dat niet kan he ?
> Jawel, is zon dingetje voor in de winkel, gaat heeeel langzaam maar kan wel
< Nee dat is waar, je hebt gelijk (not worth the time)

:o

Heb gisteren ook genoeg gehoord op het werk, in de bus richting het personeelsfeest.

'' Anabolen heb je niks aan, als je dat eenmaal gebruikt en dan stopt zakt alles weer weg. Als je opnieuw gaat gebruiken word je niet meer groter en gebruik je het alleen om het te onderhouden ''.

En natuurlijk mensen op de achtergrond die dat opvingen en erdoorheen riepen: ''ja en puisten krijg je, en een kleinere lul met erectieproblemen''.

Heb gisteren ook genoeg gehoord op het werk, in de bus richting het personeelsfeest.

'' Anabolen heb je niks aan, als je dat eenmaal gebruikt en dan stopt zakt alles weer weg. Als je opnieuw gaat gebruiken word je niet meer groter en gebruik je het alleen om het te onderhouden ''.

En natuurlijk mensen op de achtergrond die dat opvingen en erdoorheen riepen: ''ja en puisten krijg je, en een kleinere lul met erectieproblemen''.

Anabolen zijn per definitie voor mensen met een klein piemeltje, compensatie is het...

hoorde bij een apparaat verderop een ecto boii tegen zijn lekkere zus/geyle vriendin van zus vertellen dat "hoe sneller je je crunches doet je dan ook sneller buikvet verbrand".

verder raadde hij ze ook aan om te planken en daar had ik in principe geen problemen mee aangezien ik dan recht tegenover mij 4 tet*en zag hangen.

/no pics/

hoorde bij een apparaat verderop een ecto boii tegen zijn lekkere zus/geyle vriendin van zus vertellen dat "hoe sneller je je crunches doet je dan ook sneller buikvet verbrand".

verder raadde hij ze ook aan om te planken en daar had ik in principe geen problemen mee aangezien ik dan recht tegenover mij 4 tet*en zag hangen.

/no pics/

than it didn't happen :rolleyes:

Zo fijn als dit gebeurd.. Gebeurd weinig meer in me homegym :(

/no pics/

ditt!! Gebeurt zat vaak bij mijn gym, goed om ernaar te staren en het is nog gezond ook! :D

Kennis vroeg wat ik nu trainde,
Ik stronglifts beetje kort uitgelegd
Hij wat 3 keer squatten in de week dat is ram slecht als je net begonnen bent.
Ik, goh vreemd dat dan en starting strength en stronglifts zo veel voor beginners geadviseerd wordt gebaseerd zijn op 3 keer squatten in de week!
Ja maar je kunt beter maar 2 keer squatten in de week en extra oefeningen voor de benen doen!
Dus ik vraag hem squatten EN extra oefeningen is toch veel zwaarder, lijkt mij toch minder geschikt voor een beginner

En toen was het stil...

Kennis vroeg wat ik nu trainde,
Ik stronglifts beetje kort uitgelegd
Hij wat 3 keer squatten in de week dat is ram slecht als je net begonnen bent.
Ik, goh vreemd dat dan en starting strength en stronglifts zo veel voor beginners geadviseerd wordt gebaseerd zijn op 3 keer squatten in de week!
Ja maar je kunt beter maar 2 keer squatten in de week en extra oefeningen voor de benen doen!
Dus ik vraag hem squatten EN extra oefeningen is toch veel zwaarder, lijkt mij toch minder geschikt voor een beginner

En toen was het stil...

Die discussies ga ik al lang niet meer aan :roflol:

heb al genoeg werk met mezelf, laat staan om r**ards te overtuigen van dingen die ik als waarheid zie

Was weer zo ver hoor gisternacht:

> ja maar vet maakt niets uit als je gespierd wilt worden
< ja man, oke
> want ik zet dan het vet is spier om.
< je weet dat dat niet kan he ?
> Jawel, is zon dingetje voor in de winkel, gaat heeeel langzaam maar kan wel
< Nee dat is waar, je hebt gelijk (not worth the time)

:o

Dat is waar! Ik heb me 20kg vet omgezet in spier, alleen ben ik niet aangekomen.

Wait wut :roflol:

Ik hoor ook vaak over dat vet omzetten in spier, klopt geen ene moer van. Voordat ik begon te trainen vertelde iedereen uit me omgeving mij dit. :o

Dat is waar! Ik heb me 20kg vet omgezet in spier, alleen ben ik niet aangekomen.

Wait wut :roflol:

Ik hoor ook vaak over dat vet omzetten in spier, klopt geen ene moer van. Voordat ik begon te trainen vertelde iedereen uit me omgeving mij dit. :o

Degene die dat zeggen zijn vaak ook onder- of overgewicht. Not worth your time.

"Hey hoevaak in de week train je?"
"3x fullbody"
"Als je toch 3x traint, waarom doe je dan geen split? Je weet wel, elke keer andere spiergroepen"
"Vind dat voor mijn doel niet echt optimaal.."
"Haha maar dan kan je je spieren toch juist optimaal pakken??"

Te lastig uitleggen allemaal geen zin in. Op een paar halve squats na skipt hij ook legday, dus die neem ik niet echt serieus.

"Hey hoevaak in de week train je?"
"3x fullbody"
"Als je toch 3x traint, waarom doe je dan geen split? Je weet wel, elke keer andere spiergroepen"
"Vind dat voor mijn doel niet echt optimaal.."
"Haha maar dan kan je je spieren toch juist optimaal pakken??"

Te lastig uitleggen allemaal geen zin in. Op een paar halve squats na skipt hij ook legday, dus die neem ik niet echt serieus.

Veel mensen hier (ectos of mietjes) zeggen *skip geen legdays)!!! m,aar dan gaan ze alleen zielige halve squats uitvoeren hahahaha dat is echt grappig :roflol:

Veel mensen hier (ectos of mietjes) zeggen *skip geen legdays)!!! m,aar dan gaan ze alleen zielige halve squats uitvoeren hahahaha dat is echt grappig :roflol:

Op de smith-machine nog wel, met een 10kg schijfje aan elke kant en padding om de bar :duh:
Dat is in ieder geval wat wat ik regelmatig bij basic fit Amersfoort zie. Ze gainen meer een illusie dat ze squatten/hun benen trainen, dan spiermassa of kracht.

Terug
Naar boven