Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

"Hey hoevaak in de week train je?"
"3x fullbody"
"Als je toch 3x traint, waarom doe je dan geen split? Je weet wel, elke keer andere spiergroepen"
"Vind dat voor mijn doel niet echt optimaal.."
"Haha maar dan kan je je spieren toch juist optimaal pakken??"

Te lastig uitleggen allemaal geen zin in. Op een paar halve squats na skipt hij ook legday, dus die neem ik niet echt serieus.

Maar wie was fatsoenlijke frequentie.

"Ik ga altijd een half uur in de sauna na het sporten.. ik verbrand er zeker 1000 kcal mee" .. Hoorde ik van een fat guy in de kleedkamer

Deze ochtend:
"Niet te veel van die shakes drinken, zitten vol amfetamines."

Op werk over creatine.

" Als je hulpmiddelen nodig hebt om je lichaam te helpen bij trainen doe je toch iets fout.

Oke.

Live verslag van discovery programma dat ik aan het kijken ben

Over een vrouw die waterkruiken op kan blazen totdat ze klappen:
'ze heeft zulke sterke buikspieren gekregen door yoga en ademhalingsoefeningen dat is de enige manier om zulke sterke core spieren te krijgen'

'protonen zitten vooral in verrot voedsel'

Dus jij bent die Pleutklaar ???

TV tegenwoordig is ook echt youtube videos (die al prima commentar bevatten) opnieuw van commentaar voorzien :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

'when you squat your quads are the stabilizers and the hamstrings are the movers'

ok Dan

TV tegenwoordig is ook echt youtube videos (die al prima commentar bevatten) opnieuw van commentaar voorzien :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

'when you squat your quads are the stabilizers and the hamstrings are the movers'

ok Dan

pleur op met je klaat

Mijn favoriet: "Als je steroids gebruikt hoef je niet te trainen" :roflol:

Onderzoek van een paar jaar geleden, staat hier op het forum nog ergens gepost door 3XL.

Vergelijking tussen iemand die :

- kuurt
- geen eetschema heeft
- enkel sit ups, opdrukken en crunches deed

En de tweede persoon die :

- niet kuurt
- een heel goed eetschema (bulk) heeft
- een goed trainingsschema van 3 of 4 dagen per week heeft

Resultaat : de eerste persoon won meer massa :) deze citaat was dan misschien van een verstandloze, maar hij had wel een punt. Roids zijn niet zo onschuldig als de gebruikers ervan beweren.

Mensen in het algemeen, en op dit forum nog erger, zijn in deze tak van sport/hobby dan ook wel geobsedeerd met een manier van beschrijven vinden waardoor het super impressive lijkt wat ze bereikt hebben.

Ik heb x bereikt en kom van maar zo weinig kilo!
Ik heb x bereikt en ik train nog maar 5 seconde waarvan nog maar 3 nanoseconde echt goed (bonuspunten als degene die dit zegt zijn progress extrapoleert en concludeert dat hij de sterkste van dit forum is)

Ik ga bij m'n 110kg bench toch ook niet vermelden hoe lang m'n armen zijn en van 'hoe ver' ik kom in een poging om net zo veel respect te krijgen als iemand die 60kg meer bencht :roflol:

Beter om gewoon als streven te hebben iets te bereiken wat zonder je levensverhaal als bijlage impressive gevonden wordt, of het gewoon voor jezelf te doen.

edit: Ben je ook meteen van dat natty/niet natty gezeik af.

Kerel net random tijdens een groepsles: 'gister ben ik 2 KG afgevallen', niemand reageerde.

lees deze net, mooitje

Mensen moeten eens vergeten dat kcal = kcal, eiwit = eiwit, etc. Het gaat niet alleen om de voedingswaarden.

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

onderbouwd met deze sickening link http://authoritynutrition.com/top-10-evidence-based-health-benefits-of-coconut-oil/

Kerel net random tijdens een groepsles: 'gister ben ik 2 KG afgevallen', niemand reageerde.

:roflol:

Maat geholpen met schema's maken;

"Hey maar waar train je benen en rug dan"
*ik kijk in gemaakt schema, ziet squat deadlift pullups barbell row staan*

fucking ecto's

Maat geholpen met schema's maken;

"Hey maar waar train je benen en rug dan"
*ik kijk in gemaakt schema, ziet squat deadlift pullups barbell row staan*

fucking ecto's

Cool_story_bro_.jpg

'Je moet wel meer herhalingen doen hoor! Voor je conditie want anders heeft het geen nut'

Terug
Naar boven