Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

'Latpulldown is voor je schouders toch?'

Ik : Waarom ga je ook niet naar de sportschool als je toch niks te doen hebt?
Hij : Ik heb het niet nodig

:treuren:

Spieren zijn allemaal nep bij die grote gasten

Aldus : BeadtMode0N op 10 jarige leeftijd haha

ik heb dat nooit gedacht srs

ik was altijd al een pienter mager mannetje

Ik zie een personal trainer iemand "helpen" bij het bankdrukken. De persoon in kwestie die denkt goed geholpen te worden, ligt als een zoutzak op het bankje, ellebogen ver naar buiten en duwt lekker met zijn schouders mee. Personal trainert zegt er niets van.

Dus ik zeg tegen een andere instructeur "Hey, laat hij mensen altijd zo bankdrukken? Dat is namelijk een enkeltje schouderblessures.." "Haha nee ik heb het niet gezien, maar er zijn meerdere manieren om te bankdrukken om je schouders recht te krijgen enzo haha"

bertstare.jpg

Daarnet nog een collega van me:
"Waar train je zoveel? Later worden die spieren toch allemaal vet en zakt alles uit"
Hij is 50 jaar en heeft een bierbuik en hangtetten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daarnet nog een collega van me:
"Waar train je zoveel? Later worden die spieren toch allemaal vet en zakt alles uit"
Hij is 50 jaar en heeft een bierbuik en hangtetten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat zeggen ze allemaal.

ik liep hier laatst in het dorp en toen zat zo'n dik vatsig wijf een club sandwich te eten met een glas chocomel.

Zegt ze tegen haar dochter (die me al van 25 meter afstand zat te mirin') kijk schat zo zien anabooltjes eruit.

ermahgerd mevrouw zo te zien weet u niet hoe het is om ergens mee bezig te zijn en er moeite voor te doen, en je dochter vindt het volgens mij wel leuk, waarna dochter glimlacht.

dikke h**r.

Had gewoon op die dochter af moeten stappen, nummer vragen, naar dr ma kijken en zuchtend nee schudden
Al hangt dat er wel weer vanaf hoe jong zij is :p

Lach sws die dikke mensen altijd uit :roflol:

Als ze weer eens lopen met een zak van de turk of de snackbar, net iets te hard zeggen dat ze dat vast vaker eten, dat dere looks :roflol:

Lach sws die dikke mensen altijd uit :roflol:

Als ze weer eens lopen met een zak van de turk of de snackbar, net iets te hard zeggen dat ze dat vast vaker eten, dat dere looks :roflol:

ja of als je erachter loopt neuriënd van die horror geluiden maken.

of als ze een stap zetten van die godzilla stap geluiden maken.

meeste dikke mensen zijn wel grappig vaak.

"Je moet echt stoppen met die bananen schema's van internet, elke spiergroep kan niet eens warm worden". Aldus iemand over mijn 4-daagse upper/lower schema.. Zelf heeft traint hij met een split schema, gekopieerd van Kai Greene. :roflol:

"Ik heb een dagelijks tekort aan vetten, doordat ik allergisch ben voor noten en wij thuis niet zo vaak vis eten en ik geen zin heb om dat zelf te gaan bereiden, want ben ook pas 18."

Terug
Naar boven