XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

"ik wil ook van die aders op me biceps, maar dan moet ik wel aan de shakes, want alleen van shakes krijg je die aders"???

:dunno:

vandaag oud klasgenoot tegengekomen in gym. had een vraag voor me.

moet je ook perse apart biceps trainen met dumbbells als je ook al bankdrukt?

Hahahaha...alleen als je hele grote biceps wilt toch anders is bankdrukken genoeg is mij altijd verteld :p

dat zeggen ze allemaal.

ik liep hier laatst in het dorp en toen zat zo'n dik vatsig wijf een club sandwich te eten met een glas chocomel.

Zegt ze tegen haar dochter (die me al van 25 meter afstand zat te mirin') kijk schat zo zien anabooltjes eruit.

ermahgerd mevrouw zo te zien weet u niet hoe het is om ergens mee bezig te zijn en er moeite voor te doen, en je dochter vindt het volgens mij wel leuk, waarna dochter glimlacht.

dikke h**r.

Je had naar haar moeten wijzen en zeggen: "Kijk zo ziet een walvis eruit."

of het zinnetje 'ik wil niet te groot worden hoor'

Haha dat is echt toevallig want vandaag oud klasgenoot tegengekomen in gym. had een vraag voor me.

nvm

Nou ja.. vandaag komt er zomaar iemand me huis binnen lopen,
vraagt ie ,moet je ook perse apart biceps trainen met dumbbells als je ook al bankdrukt?

dat zeggen ze allemaal.

ik liep hier laatst in het dorp en toen zat zo'n dik vatsig wijf een club sandwich te eten met een glas chocomel.

Zegt ze tegen haar dochter (die me al van 25 meter afstand zat te mirin') kijk schat zo zien anabooltjes eruit.

ermahgerd mevrouw zo te zien weet u niet hoe het is om ergens mee bezig te zijn en er moeite voor te doen, en je dochter vindt het volgens mij wel leuk, waarna dochter glimlacht.

dikke h**r.
huh had je vials in je handen dan

"Je trained best maar één spiergroep per dag, anders geraken je proteïnen in de war en weten ze niet waar ze heen moeten."

Vandaag zaten er twee gasten bij de lat pulldown. Zegt de één tegen zijn maat terwijl hij de oefening aan het uitvoeren is: "Wanneer gaan we rug trainen dan?"

wat ik vaak voorbij hoor komen :
''nee ik neem geen eiwitten of creatine, zit allemaal illigale rotzooi in ik wil het naturel houden''

'' ik wil groeien maar ik eet 3 maaltijden per dag ik KAN echt niet meer eten hoor,daarnaast word ik dan dik''

''Wat is minder schadelijk? creatine voor het trainen of een Pre workout? ik wil niet dat mijn lever er mee ophoud''

en gaaaaaaa zo maar door,,

Gelezen op dit forum :p

"Alleen langzame koolhydraten innemen tot 14:00-15:00 smiddag's, daarna voornamelijk voeding waar snelle koolhydraten (Kidneybonen etc) inzitten en eiwitten innemen, dit omdat je lichaams eigen verbranding na 15:00 smiddags een stuk minder kan wezen waardoor het kan ophopen in de vorm van vet."

"ENERGIE GEVERS EN ENERGIE VRETERS

Voor de meeste mensen is vakantie een periode van ontspanning de accu opladen en energie opdoen. Met name voeding speelt hier ook een belangrijke rol in. Energie gevende voeding zijn met name groene groenten, fruit, noten, volkoren producten, vis en water
En net dat lekkere croissantje, het borreltje en dat heerlijke ijs, de snacks, koek en snoep zijn energie vreters. Neem er gerust wat van in je vakantie maar kies ook volop uit de eerste groep. Je lijf zal je dankbaar zijn. Nog een voordeel: wat er in de vakantie niet aan komt hoeft er nadien ook niet af ! Wat je ook doet in je vakantie ?
Geniet er van"

Sinds wanneer geeft water energie? :S

"ENERGIE GEVERS EN ENERGIE VRETERS

Voor de meeste mensen is vakantie een periode van ontspanning de accu opladen en energie opdoen. Met name voeding speelt hier ook een belangrijke rol in. Energie gevende voeding zijn met name groene groenten, fruit, noten, volkoren producten, vis en water
En net dat lekkere croissantje, het borreltje en dat heerlijke ijs, de snacks, koek en snoep zijn energie vreters. Neem er gerust wat van in je vakantie maar kies ook volop uit de eerste groep. Je lijf zal je dankbaar zijn. Nog een voordeel: wat er in de vakantie niet aan komt hoeft er nadien ook niet af ! Wat je ook doet in je vakantie ?
Geniet er van"

Sinds wanneer geeft water energie? :S

whh4sm.jpg

:trollface:

Terug
Naar boven