steelpan90
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 154
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag oud klasgenoot tegengekomen in gym. had een vraag voor me.
moet je ook perse apart biceps trainen met dumbbells als je ook al bankdrukt?

dat zeggen ze allemaal.
ik liep hier laatst in het dorp en toen zat zo'n dik vatsig wijf een club sandwich te eten met een glas chocomel.
Zegt ze tegen haar dochter (die me al van 25 meter afstand zat te mirin') kijk schat zo zien anabooltjes eruit.
ermahgerd mevrouw zo te zien weet u niet hoe het is om ergens mee bezig te zijn en er moeite voor te doen, en je dochter vindt het volgens mij wel leuk, waarna dochter glimlacht.
dikke h**r.
vandaag oud klasgenoot tegengekomen in gym. had een vraag voor me.
moet je ook perse apart biceps trainen met dumbbells als je ook al bankdrukt?
huh had je vials in je handen dandat zeggen ze allemaal.
ik liep hier laatst in het dorp en toen zat zo'n dik vatsig wijf een club sandwich te eten met een glas chocomel.
Zegt ze tegen haar dochter (die me al van 25 meter afstand zat te mirin') kijk schat zo zien anabooltjes eruit.
ermahgerd mevrouw zo te zien weet u niet hoe het is om ergens mee bezig te zijn en er moeite voor te doen, en je dochter vindt het volgens mij wel leuk, waarna dochter glimlacht.
dikke h**r.
Spuit vergeten te verwijderen uit triceps..
"Je trained best maar één spiergroep per dag, anders geraken je proteïnen in de war en weten ze niet waar ze heen moeten."

Dan maar gelijk alle compound oefeningen van mn lijst schrappen![]()

"ENERGIE GEVERS EN ENERGIE VRETERS
Voor de meeste mensen is vakantie een periode van ontspanning de accu opladen en energie opdoen. Met name voeding speelt hier ook een belangrijke rol in. Energie gevende voeding zijn met name groene groenten, fruit, noten, volkoren producten, vis en water
En net dat lekkere croissantje, het borreltje en dat heerlijke ijs, de snacks, koek en snoep zijn energie vreters. Neem er gerust wat van in je vakantie maar kies ook volop uit de eerste groep. Je lijf zal je dankbaar zijn. Nog een voordeel: wat er in de vakantie niet aan komt hoeft er nadien ook niet af ! Wat je ook doet in je vakantie ?
Geniet er van"
Sinds wanneer geeft water energie? :S