steelpan90
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 154
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 9%
die wil ik wel eens proeven:$
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik bedoel meer van je kan onder het mom van IIFYM, een hele zak snoep leeg eten en dan heb je je KH voor de dag gehaald. Maar is veel gezonder om gewoon brood/pasta/aardappelen/fruit etc te eten. Maar is allemaal niet zo moeilijk als je gewoon gezond verstand hebt.
Wat is de definitie van "clean eten"? Die is er eigenlijk niet, dus daarom is het een "loze term" die ik eigenlijk zelf ook nogal eens gebruik. Meestal om aan te geven dat je dan bewust voor bepaalde producten kiest.loze term? wanneer je je kcal bij producten haalt die je niet bij de fastfoodketen kan halen en een bonk saus overal bij vreet dan eet je behoorlijk clean.

Leraar: wat doe je in de sportschool Ik: krachttrainen Leraar: heb je daarbij ook speciale voeding? Ik: ja Leraar: "daar ben je wel erg jong voor"![]()

Det dere blikken.Ooit iemand wijsgemaak dat ik die creatine met een spuit zettenDet dere blikken.

Iemand ooit een keer creatine laten snuiven en wijs gemaakt dat het coke was... Een partijtje strak dat die dacht te staan![]()

Iemand ooit een keer creatine laten snuiven en wijs gemaakt dat het coke was... Een partijtje strak dat die dacht te staan![]()
ze hebebn bij een maat van mij een keer een lijn zout neergelegd en wijsgemaakt dat het pep was nadat ze terugkwamen van een dagje pep snuiven op defqon.
yes he did it.

ze hebebn bij een maat van mij een keer een lijn zout neergelegd en wijsgemaakt dat het pep was nadat ze terugkwamen van een dagje pep snuiven op defqon.
yes he did it.
weet nou niet wat erger is voor je neus, zout of pep 
Wat is er dan zo speciaal aan jou voeding?
Je weet wat en hoeveel je eet en eet dat bewust, maar verder is je voeding toch niet "speciaal"?
Niks, maar mensen die geen verstand hebben van krachttrainen, denken dat degenen die aan krachttrainen doen speciaal eten.