Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

''ik ga geen benen trainen hoor, heb ik toch niets aan''

ik bedoel meer van je kan onder het mom van IIFYM, een hele zak snoep leeg eten en dan heb je je KH voor de dag gehaald. Maar is veel gezonder om gewoon brood/pasta/aardappelen/fruit etc te eten. Maar is allemaal niet zo moeilijk als je gewoon gezond verstand hebt.

Jammer van de suikers dan weer

loze term? wanneer je je kcal bij producten haalt die je niet bij de fastfoodketen kan halen en een bonk saus overal bij vreet dan eet je behoorlijk clean.
Wat is de definitie van "clean eten"? Die is er eigenlijk niet, dus daarom is het een "loze term" die ik eigenlijk zelf ook nogal eens gebruik. Meestal om aan te geven dat je dan bewust voor bepaalde producten kiest.

Maar on-topic, terug naar de uitspraken van verstandslozen.;)

"Ik heb krachttraining niet nodig ik ben van nature al sterk".
Gast is monteur in zware grondverzetmachines. En loopt hele dagen met zware stukken van rupsen, lieren, hydraumotoren, enz. te sjouwen. Hij is ook veel te stoer om een tilhulp, bovenloopkraan, o.i.d. te gebruiken.
Zonder dat werk was hij nooit zo "buffy" geworden. m.a.w. zijn werk = "training" en niet van "nature".

"Je moet veel broccoli eten. Broccoli zuigt vocht op en daar wordt je droog van"
???

De rest van zijn uitspraken waren zo dom dat ik ze niet eens kon onthouden.

Leraar: wat doe je in de sportschool
Ik: krachttrainen
Leraar: heb je daarbij ook speciale voeding?
Ik: ja
Leraar: "daar ben je wel erg jong voor"

:p

Leraar: wat doe je in de sportschool Ik: krachttrainen Leraar: heb je daarbij ook speciale voeding? Ik: ja Leraar: "daar ben je wel erg jong voor" :p

Wat is er dan zo speciaal aan jou voeding?
Je weet wat en hoeveel je eet en eet dat bewust, maar verder is je voeding toch niet "speciaal"?

"Ja doe jij ook van die creatine kuren???"

"Rijst en kip tussen de middag eten, je bent echt door te slaan."

Iemand ooit een keer creatine laten snuiven en wijs gemaakt dat het coke was... Een partijtje strak dat die dacht te staan :rolleyes::eek:

ze hebebn bij een maat van mij een keer een lijn zout neergelegd en wijsgemaakt dat het pep was nadat ze terugkwamen van een dagje pep snuiven op defqon.

yes he did it.

ze hebebn bij een maat van mij een keer een lijn zout neergelegd en wijsgemaakt dat het pep was nadat ze terugkwamen van een dagje pep snuiven op defqon.

yes he did it.

Haha :D weet nou niet wat erger is voor je neus, zout of pep :o

Wat is er dan zo speciaal aan jou voeding?
Je weet wat en hoeveel je eet en eet dat bewust, maar verder is je voeding toch niet "speciaal"?

Niks, maar mensen die geen verstand hebben van krachttrainen, denken dat degenen die aan krachttrainen doen speciaal eten.

Niks, maar mensen die geen verstand hebben van krachttrainen, denken dat degenen die aan krachttrainen doen speciaal eten.

Als je gezond eten en exact eten wat je nodig hebt tov de rest van de mensen die zich volproppen met junkfood totdat ze tonnetje rond zijn, dan is het inderdaad wel speciaal eten.
Lijkt alsof het tegenwoordig steeds meer de norm is dat men alleen maar magnetronmaaltijden eten en wekelijks bij de mac zitten.

Terug
Naar boven