Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

als ik eet en drink wat ik wil blijf ik echt niet onder onderhoud

kom wss dan nog aan met 5 cutdagen en 2 cheatdays

Iemand die probeert af te vallen:

"Als je doordeweeks streng op je voeding let, kun je in het weekend eten en drinken wat je maar wilt."

Kan, als je ervoor zorgt dat je doordeweeks zo weinig eet dat je met veel high kcal eten in het weekend nog niet boven onderhoud uit komt, dan lukt dat wel ja.

Theoretisch kan je elke dag 800 kcal onder onderhoud eten, dan kan je in het weekend 500 kcal overschot hebben per dag (2 dagen dan).

Het was toch zo dat je kleine scheurtjes in je spieren krijgt door te trainen en deze dan weer opgevuld worden ofzo?

Ja klopt. Scheurtjes moet je opvullen met pindakaas. Geen pindakaas gebruiken met nootjes, want door de nootjes krijgen je spieren een poreuze structuur en kunnen ze sneller scheuren.

maar trekt het ook in? of doe je gewoon wat folie er om heen.

Inderdaad inwikkelen met magnetronfolie. Vervolgens een priem pakken en zes gaten voor ieder blokje erin steken. Zeker ervoor zorgen dat je ook een gaatje in je blokje steekt om de zuurstoftoevoer richting de spieren te optimaliseren voor de vetverbranding die zal gaan optreden. Volgende ochtend het magnetronfolie op je brood doen voor ontbijt, aangezien sommige essentiele vetten ook in het folie zijn ingetrokken.

Inderdaad inwikkelen met magnetronfolie. Vervolgens een priem pakken en zes gaten voor ieder blokje erin steken. Zeker ervoor zorgen dat je ook een gaatje in je blokje steekt om de zuurstoftoevoer richting de spieren te optimaliseren voor de vetverbranding die zal gaan optreden. Volgende ochtend het magnetronfolie op je brood doen voor ontbijt, aangezien sommige essentiele vetten ook in het folie zijn ingetrokken.

dan ben je niet meer true natty dus.
magnetronfolie maakt geen deel uit van een natuurlijk dieet.

Ik was al op het forum toen die gast pindakaas op zijn buik smeerde, het gaat niet lukken bij mij.

Haha kan je ook vertellen waarom het verstandloos is dat ik dat denk? :roflol:

inb4 dat kan je niet omdat je niet weet wat ik bedoelde met ''wat werkt''. :rolleyes:

Alleen jij kunt een mening hebben over feiten. Maar ga je gang, leg maar uit wat je met "wat werkt" bedoelt.

dan ben je niet meer true natty dus.
magnetronfolie maakt geen deel uit van een natuurlijk dieet.

Tuurlijk wel...

Magnetronfolie = plastic
Plastic = aardolie
Aardolie = planten en dieren
Planten en dieren = natuurlijk dieet

Magnetronfolie = natuurlijk dieet

Q.E.D.

Dus testosteron injecten dat geproduceerd wordt door fermentatie is gewoon 1 in de bekende 1-2-3 regel?

Terug
Naar boven