- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die probeert af te vallen:
"Als je doordeweeks streng op je voeding let, kun je in het weekend eten en drinken wat je maar wilt."
als ik eet en drink wat ik wil blijf ik echt niet onder onderhoud

Het was toch zo dat je kleine scheurtjes in je spieren krijgt door te trainen en deze dan weer opgevuld worden ofzo?
Ja klopt. Scheurtjes moet je opvullen met pindakaas. Geen pindakaas gebruiken met nootjes, want door de nootjes krijgen je spieren een poreuze structuur en kunnen ze sneller scheuren.
elke avond voor slapen insmeren met 1mm laagje.Ik ben meer een voorstander van: doe wat werkt. Ik denk dus dat vetten direct na een training niet werken
Daarom glimt mijn sixpack ook zo mooielke avond voor slapen insmeren met 1mm laagje.
als ik eet en drink wat ik wil blijf ik echt niet onder onderhoud

maar trekt het ook in? of doe je gewoon wat folie er om heen.
Inderdaad inwikkelen met magnetronfolie. Vervolgens een priem pakken en zes gaten voor ieder blokje erin steken. Zeker ervoor zorgen dat je ook een gaatje in je blokje steekt om de zuurstoftoevoer richting de spieren te optimaliseren voor de vetverbranding die zal gaan optreden. Volgende ochtend het magnetronfolie op je brood doen voor ontbijt, aangezien sommige essentiele vetten ook in het folie zijn ingetrokken.
Haha kan je ook vertellen waarom het verstandloos is dat ik dat denk?
inb4 dat kan je niet omdat je niet weet wat ik bedoelde met ''wat werkt''.![]()

Haha kan je ook vertellen waarom het verstandloos is dat ik dat denk?
inb4 dat kan je niet omdat je niet weet wat ik bedoelde met ''wat werkt''.![]()
dan ben je niet meer true natty dus.
magnetronfolie maakt geen deel uit van een natuurlijk dieet.