Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Dicussie met een gozer die mij een schema aan wilt smeren omdat die van mij "niet goed" zou zijn. Ik vraag aan hem, wat is die van jou dan? Hij zegt: Eten:
Om de 2 uur iets eten. Crackers, fruit, volkoren brood. Liefst alles volkoren. Tot maximaal 8 uur iets eten in avond. Probeer nooit honger te hebben, ookal heb je geen honger eet iets om de 2 uur. 2 x per dag shake. Je eet patroon moet niet te veel schommelingen hebben. Eet liefst pindakaas als ontbijt. Heel gezond en goed voor je.

Ochtend - pindakaas, volkorenbrood, vlees,shake 4 sneetjes max. Gekookte eieren.

Middag- zelfde of tonijn

Avond - zalm, kipfilet, tonijn, vuistregel. Alles net zo veel als je eigen vuist eten. Eet vooral kipfilet, halve borst.( koop gewoon een pakket kipfilet van 40 euro, is genoeg voor 2 weken en goedkoop)

Avond mag je nog fruit eten als je nog honger hebt/ broodje volkoren pindakaas/vlees. Kwak

Na training protein shake en body building vitamine pack. Plus amino zuur pillen.

Ik stond met me bek vol tanden, ik zeg, weet je je onderhoud? Hij: ik zorg gewoon dat ik geen honger heb en weet wat hoe me lichaam werkt..

*loopt weg*

Dicussie met een gozer die mij een schema aan wilt smeren omdat die van mij "niet goed" zou zijn. Ik vraag aan hem, wat is die van jou dan? Hij zegt: Eten:
Om de 2 uur iets eten. Crackers, fruit, volkoren brood. Liefst alles volkoren. Tot maximaal 8 uur iets eten in avond. Probeer nooit honger te hebben, ookal heb je geen honger eet iets om de 2 uur. 2 x per dag shake. Je eet patroon moet niet te veel schommelingen hebben. Eet liefst pindakaas als ontbijt. Heel gezond en goed voor je.

Ochtend - pindakaas, volkorenbrood, vlees,shake 4 sneetjes max. Gekookte eieren.

Middag- zelfde of tonijn

Avond - zalm, kipfilet, tonijn, vuistregel. Alles net zo veel als je eigen vuist eten. Eet vooral kipfilet, halve borst.( koop gewoon een pakket kipfilet van 40 euro, is genoeg voor 2 weken en goedkoop)

Avond mag je nog fruit eten als je nog honger hebt/ broodje volkoren pindakaas/vlees. Kwak

Na training protein shake en body building vitamine pack. Plus amino zuur pillen.

Ik stond met me bek vol tanden, ik zeg, weet je je onderhoud? Hij: ik zorg gewoon dat ik geen honger heb en weet wat hoe me lichaam werkt..

*loopt weg*

lost it :roflol::roflol:

Beetje skeer schema ja, mag blij zijn als het de 2000 kcal aantikt.

@steelpan, haha altijd prachtig om dat soort dingen uit de mond van verstandlozen te horen. Altijd denken dat ze alles beter weten.

Owja en hij kuurt:roflol:

gister gesprek met zo'n bodybuilder professor. hij kon maar niet aankomen ondanks dat ie zo gigantisch veel eet, dus ik vraag op hoeveel calorieen hij zit. ''ja dat houd ik allemaal niet bij man maar ik eet echt veel, sowieso 2 borden avondeten''

oke doei

Je zou maar zo iemand (die geen kcal bijhoud) in de familie hebben

Oh wacht... Dat heb ik :roflol:

Je zou maar zo iemand (die geen kcal bijhoud) in de familie hebben

Oh wacht... Dat heb ik :roflol:

Heb na een jaar kcal tellen ook wel een idee hoe vol ik moet zitten voor ik ga pitten om te bulken, tel nu niks meer en gain prima. Maar ik ga dan ook geen broscience schema's verkondigen :o

Heb na een jaar kcal tellen ook wel een idee hoe vol ik moet zitten voor ik ga pitten om te bulken, tel nu niks meer en gain prima. Maar ik ga dan ook geen broscience schema's verkondigen :o

Uiteindelijk weet jij wel of je ongeveer boven onderhoud zit

Diegene niet, die weet niet eens hoeveel kcal een appel bijv. ongeveer bevat :roflol:

Uiteindelijk weet jij wel of je ongeveer boven onderhoud zit

Diegene niet, die weet niet eens hoeveel kcal een appel bijv. ongeveer bevat :roflol:

Haha true true, check soms wel ff heel snel of ik al boven de 3500 met wat hoofdreken gokwerk, laatste paar honderd kcal kan prima op gevoel

want kcal in/kcal out geldt alleen voor mensen die liften?

Voornamelijk. Je zegt dat het de basis is. De basis van wat?
Voor zover ik weet doen er maar weinig mensen in mijn familie (en dat zal bij anderen ook het geval zijn) aan liften, of iets anders waarbij je kcal tracked. Meesten doen dit gewoon niet omdat er geen aanleiding voor is.

Voornamelijk. Je zegt dat het de basis is. De basis van wat?
Voor zover ik weet doen er maar weinig mensen in mijn familie (en dat zal bij anderen ook het geval zijn) aan liften, of iets anders waarbij je kcal tracked. Meesten doen dit gewoon niet omdat er geen aanleiding voor is.

De basis van of het lichaam af valt, aan komt of gelijk blijft in gewicht.
Tracken is direct wat anders dan dat het een feit is dat voor elk persoon geldt: kcal in/kcal out (bepaalde ziekten uitgezonderd).

Reageerde er eentje op de bankdruk competitie van mijn 'gym'.

Ruben Ashley Westerhoff Alleen op 1 x gewicht ? Setjes ? ( kende er een die deed setjes met 180kg) Bijde ?

setjes met 180kg... please go

Bij mij in de gym loopt een vent van 2 bij 2 meter. Die doet setjes (8x) met 210kg.

Srs

Terug
Naar boven