- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Of ''wanneer je met die shakes stopt word je dik''
Hoorde dat van een klasgenoot van me![]()
wut....
DYEL?
Do You Even Logic?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of ''wanneer je met die shakes stopt word je dik''
Hoorde dat van een klasgenoot van me![]()
Het gemiddeld persoon heeft echt geen idee van voeding ook.

De bekende kip met rijst discussies in de sportschool kleedkamers...Dit is inderdaad echt vreselijk, dat ze je overal lopen te vertellen wat je wel en niet moet eten om groot en gespierd te worden.
Terwijl niemand ook maar een beetje acceptabel fysiek heeft.
Laats met een klasgenoot naar de supermarkt. Hij haalt iets van croissantjes etc en ik haal een bakje nootjes van 100g.
Vraagt ie waarom? Nou omdat dit wel goede voedingsstoffen zijn en ik op voeding let, en dit past daar in.
Zegt ie, Ja maar van die nootjes word je dik man alleen maar vet en veel calorieën, kijk dit croissantje is bijna alleen maar lucht, kan je beter dit eten.
Wut?![]()

PT in de kleedkamer van m'n gym: "Ik kan eten wat ik wil want ik zet mijn vet toch om in spiermassa."
vaak geef ik een reply met zoveel misplaatste moeilijke woorden dat ik geen reactie meer krijgDeze hoor ik regelmatig. Mijn standaard antwoord: En ik poep goud.
vaak geef ik een reply met zoveel misplaatste moeilijke woorden dat ik geen reactie meer krijg
vaak geef ik een reply met zoveel misplaatste moeilijke woorden dat ik geen reactie meer krijg
reageer meestal gewoon met '' uhu''
geen zin om les te gaan geven.
Je moet ze gewoon gelijk geven, ondertussen weten ze ook wel wie grotere biceps heeft.Is ook kansloos want ze zijn heilig overtuigd dat hun broscience waarheid is.
reageer meestal gewoon met '' uhu''
geen zin om les te gaan geven.
Je moet ze gewoon gelijk geven, ondertussen weten ze ook wel wie grotere biceps heeft.

Ik wou dat ik dat had. Heel de dag op de bank tv kijken en vreten.PT in de kleedkamer van m'n gym: "Ik kan eten wat ik wil want ik zet mijn vet toch om in spiermassa."
Een gast tegen een andere die banaan stond te eten in de kleedkamer,pre-workout :
Zou ik nooit doen,bananen zijn spierverslappers.
je traint toch niet in zwolle ofwel?