BelowZero
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 170
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bananen:
Bananen bevatten melatonine and serotonine, chemische stoffen die erom bekend staan dat ze het lichaam helpen om te slapen, en ook tryptofaan, een aminozuur met een kalmerend effect in het brein, en ook magnesium, die als spierverslapper werkt.
Tja,maar om nou te zeggen dat bananen spierverslappers zijn.......Moet je wel een shitload eten.
Dus als ik stop met bananen eten word ik ook sterk?
dus al die bananen zijn de oorzaak dat mn bench zo matig is
Reageerde er eentje op de bankdruk competitie van mijn 'gym'.
Ruben Ashley Westerhoff Alleen op 1 x gewicht ? Setjes ? ( kende er een die deed setjes met 180kg) Bijde ?
setjes met 180kg... please go
Reageerde er eentje op de bankdruk competitie van mijn 'gym'.
Ruben Ashley Westerhoff Alleen op 1 x gewicht ? Setjes ? ( kende er een die deed setjes met 180kg) Bijde ?
setjes met 180kg... please go
Ze zijn op één hand te tellen die setjes doen met 180kg
Het Nederlands record raw bankdrukken van Jordi is 225?Ze zijn op één hand te tellen die setjes doen met 180kg
![]()
er zijn ook genoeg sterke lui die geen wedstrijden powerlifting doen, bodybuildertjes

He ain't shredded year round. If he did do even a small cycle he would be bigger than he is ATM. As someone above mentioned he might be using some diuretics before the competition but he ain't using AAS. I have a friend that is an inch shorter than Jeff and almost the same weight when he gets shredded. I know him since birth and I know he didn't take any PEDs except Clen once.
There are some people in this world that are genetically tailored for having amazing bodies. Jeff is one of them. It's easy to know by looking at him when he was a kid and looking at his frame.
I know I will never have the results his having no matter how much I bust my ass but I already make people suspect me for taking something, and I ain't taking nothing.
In two, three years most of people will think I'm on something I'm sure of that. Don't really care. There is a small % of people on this Earth that is really dedicated in the gym and does every single little thing they can to achieve optimal results and I like to believe I'm one of them.
But w/e, there will always be a discussion if someone is natty or not.
Maat van me. Ik train geen benen ik zit op voetbal ja.

Het Nederlands record raw bankdrukken van Jordi is 225?Ze zijn op één hand te tellen die setjes doen met 180kg
![]()