- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
ligt eraan watvoor contestnja je moet toch niet in contest prep volgens IIFYM allemaal dirty voedsel gaan vreten met 10kg zout erin?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ligt eraan watvoor contestnja je moet toch niet in contest prep volgens IIFYM allemaal dirty voedsel gaan vreten met 10kg zout erin?

met een meisje aan het praten wat in mijn gym werkt na het trainen '' je moet maar 3x per week koolhydraten eten'' ''van koolhydraten wordt je dik'' ''hij is wel sterk, ik zag hem laatst 75 kilo squatten'' ( over de squat brah bij ons die 160 kan squatten lol) ''van crossfit wordt je vet sterk'' '' ik wil een strakke buik voor de zomer daarom eet ik maar 3x per week koolhydraten. dus, pasta, rijst, ect.'' '' ja verder eet ik veel gezond, veel fruit en groente , in de ochtend bvb kwark met fruit en noten'' the level of unaware is fking strong.
Nieuwe instructeur bij de sportschool. Traint zelf niet, loopt wel 1-2xwp hard.
Stats:
1.65-1.70
55-60kg
Squat/Bench/DL: 0/0/0

Elke keer weer goeie broscienceWelcome to my gym. Fucking cios stagiairsElke keer weer goeie broscience

I know, just kiddin daffymijn aanname was voor een BB wedstrijd
powerlifting wordt niet contest genoemd maar een meet
moej je even kijken of je knappe boi ziet lopen dan ben ik t

Oke ouwe bodybuilderja verdomme kondig het volgende keer even aan als je een grapje gaat maken ok?
nja je moet toch niet in contest prep volgens IIFYM allemaal dirty voedsel gaan vreten met 10kg zout erin?

Heb ik je in vertrouwen verteldIk zit in contestprep en ik heb geen voedselbeperking, moet gewoon binnen mijn macros eten![]()

'Je moet 7 dagen achter elkaar borst trainen dan worden ze echt groot'
>doet parfum op na het sporten?
"Ja 5 herhalingen dat moet je doen als je echt sterk wil worden dus dat doe ik nu. 10 herhalingen wordt je snel breed van maar wordt je niet echt sterker dus dat is niet zo handig. Je kan ook 15 herhalingen doen, dan train je het allebij"
Wat ik laatst dus moet aanhoren tussen twee 15 jarige "beesten die er veel verstand van hebben" die nog minder wegen dan mijn vriendin.
Ook een leuke (van dezelfde) : *zachtjes fluisterend tegen iemand anders* "Kijk, die jongen daar drukt hetzelfde als mij (60kg ofso) maar hij doet het veel langzamer en ik snel dus ik ben sterker"