MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

youtube comments zijn weer mooi vandaag

Sorry but I have to disagree with you. I don't believe most of these people could afford steroids even if they wanted them. Besides, mosts of their physics aren't that crazy.

The Hodge Twins- there were guys on my high school football team that looked like them. There is absolutly nothing about how they look that indicates steroids from what I've seen in their videos.

Althlean X Dude- Looks like a normal fit guy to me. What is it about him that says steroids to you?

Chris Jones- is short :? and was over weight. Have you ever seen the biggest looser, when they do X-rays of the contestants to show how much fat they have over their muscle. Those people have huge muscle mass from years of carrying around all that extra weight and having to work extra hard to do everyday task. Chris Jones was big from the beginning and built on what he already had.

Oh god, dat je van vet hebben aardig wat spieren krijgt heb ik eerder gehoord. Man man man.

aj0dvZ0_700b.jpg

Stel dat je in totaal evenveel eet, dan kan ik het nog enigszins begrijpen.

Als je beter ontbijt, heb je meer energie en kan je meer op een dag doen, dus ook harder trainen.

Geldt niet voor iedereen natuurlijk, ik merk wel dat ik slechter train na weinig ontbijt.

ipv steensteen de broederwetenschapper

Enkele weken terug van Belgisch kampioen golf: 'Ik heb zeer zwakke knieën en daarom train ik ze 3x per week met legpress.'

Moet volgens mij wel enigzins kunnen. Als ik me niet vergis is dit zelf de manier waarop Markus Ruhl ooit met BB is begonnen (dokteradvies op meer spieren in de benen te kweken om zijn knie te ontlasten). Denk dat we hier dan wel niet spreken over 1RM ATG stuff.

"Als je je biceps gaat trainen , en dan direct cardio gaat doen verbrand je de vet om je bicep heen"

collega op werk: "Voordat je gaat trainen moet je hartslag eerst op 150 zitten"

Ik: "persee op 150? hoezo?"

collega op werk: "ja persee 150 want dan zijn de spieren pas warm"

Ik: "dat is helemaal niet nodig, ik warm altijd op met gewichten voor mijn compound lifts en ga met de fiets naar de sportschool"

collega op werk: "dat is niet goed, je moet met cardio opwarmen tot 150"

etc.

echt hoe komen mensen op dit soort shit :roflol:

omdat hoog geleid enzo

Hele training hartslag van 150+?

Gl with that :roflol:

idd f**k rust tussen oefeningen gewoon als je klaar bent met je set en je ziet dat je hartslag onder de 150 zit.. meteen cardio anders zijn je spieren niet warm je weet zelf :roflol:

echt hoe komen mensen op dit soort shit :roflol:

Een gruwelijk tekort aan begrip en kennis in combinatie met keiharde overschatting van begrip en kennis leidt vaak tot verbanden leggen tussen dingen die niets met elkaar te maken hebben. Je hoort een keer ergens dat je cardio ('fitness') voor vetverbrandingsdoeleinden boven een hartslag van 150 moet doen (een debiele blanket statement maar eentje die regelmatig voorkomt) en past dit op iets losjes gerelateerd toe zoals krachttraining ('fitness').

Het Dunning-Kruger effect.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of was die vraag retorisch?

Een gruwelijk tekort aan begrip en kennis in combinatie met keiharde overschatting van begrip en kennis leidt vaak tot verbanden leggen tussen dingen die niets met elkaar te maken hebben. Je hoort een keer ergens dat je cardio ('fitness') voor vetverbrandingsdoeleinden boven een hartslag van 150 moet doen (een debiele blanket statement maar eentje die regelmatig voorkomt) en past dit op iets losjes gerelateerd toe zoals krachttraining ('fitness').

Was die hartslag niet bedoelt voor bloodflow zodat je spieren beter zouden kunnen functioneren doordat er gewoon een betere bloedtoevoer is?

Was die hartslag niet bedoelt voor bloodflow zodat je spieren beter zouden kunnen functioneren doordat er gewoon een betere bloedtoevoer is?

probeer je nou een logische discussie aan te gaan over hoe mensen die nog geen logica zouden herkennen als het ze anaal zou penetreren redeneren?

*zucht* denk ik dan

blood flow in specifieke lichaamsdelen en hartslag zijn maar losjes related

je kan bloodflow in een specifiek lichaamsdeel bevorderen zonder in de buurt te komen van een HR van 150 en je kan ver voorbij een HR van 150 cardioen zonder bloodflow te verbeteren in het gewenste lichaamsdeel mits de activiteit waarmee je dit bereikt weinig tot geen gebruik maakt van dit lichaamsdeel (je brengt niet die eckte bloodflow op gang in je onderarm door te fietsen)

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

wat een lame onderwerp waarom hebben we het hierover

blood flow in specifieke lichaamsdelen en hartslag zijn maar losjes related

je kan bloodflow in een specifiek lichaamsdeel bevorderen zonder in de buurt te komen van een HR van 150 en je kan ver voorbij een HR van 150 cardioen zonder bloodflow te verbeteren in het gewenste lichaamsdeel mits de activiteit waarmee je dit bereikt weinig tot geen gebruik maakt van dit lichaamsdeel (je brengt niet die eckte bloodflow op gang in je onderarm door te fietsen)

Dus gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt dus

Heb vandaag weer iets nieuws gehoord.....als je KT doet "beschadig" je spieren en als je dan geen aminos in je bloedbaan hebt, zal je lichaam bestaande spieren afbreken om die andere te "repareren".

@enigma maar wat als je full body doet, dan zij al je spieren "beschadigd" :roflol:

Terug
Naar boven