MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Supps gebruiken terwijl je voeding niet in orde is.

''Ja van mij hoeft het allemaal niet zo erg, ik bedoel ik wil niet te breed worden''.

Geloof me dat gebeurt ook niet

Oja ik was aan het deadliften, zegt iemand.
Dat moet je niet doen is slecht voor je rug.

''Ja ik kan alles eten maar ik kom echt niet aan!''

En waarom, waarom denken dikke mensen dat ze het vet op hun buik weg kunnen krijgen door buikspieroefeningen te doen

Dat haat ik dus nog het ergst van allemaal. We zijn maar met 3 of 4 die deadliften in onze gym. En heb echt al 2x de reactie gehad dat het slecht zou zijn voor mijn rug.

De eerste keer zat ik op een max van 120kg , zegt een kerel die de vriend is van iemand die daar werkt( en zich daardoor blijkbaar beter voelt) dat ik niet zovee lgewicht moet pakken ???

Onlangs ook weer zat ik aan de 130 , ondertussen 5x reppen ( max is 160) zat dus lekker in de opbouw. Zegt er weer een gast : zo zal je rug niet lang meegaan. Terwijl mijn techniek op de 130 zeker dik in orde is.

Njah laat ze maar denken :'). Die 1ste kon wss niet eens 120 dl'en.

Ik pas tegen iemand die ook traint.
Ik heb 170 gedeadlift.

Hij zo ' en ? ' je moet aan je lichaam werken.

Grrrrrrrrrrrrr kan echt zo pissed off worden van deze mensen die denken met push ups groot te worden.

Ik pas tegen iemand die ook traint.
Ik heb 170 gedeadlift.

Hij zo ' en ? ' je moet aan je lichaam werken.

Grrrrrrrrrrrrr kan echt zo pissed off worden van deze mensen die denken met push ups groot te worden.

Proficiat met 170!

Push ups zijn gay idd :P.

Nu heb ik onlangs wel ook meegemaakt dat er iemand me vroeg , ook iets ouder, hoeveel ik dl'de :). We hebben er dus nog een dler bij :D.

En sommige mensen willen ook gewoon niet groot worden he :') , die vinden 10kg spiermassa al overdreven :p

Proficiat met 170!

Push ups zijn gay idd :P.

Nu heb ik onlangs wel ook meegemaakt dat er iemand me vroeg , ook iets ouder, hoeveel ik dl'de :). We hebben er dus nog een dler bij :D.

En sommige mensen willen ook gewoon niet groot worden he :') , die vinden 10kg spiermassa al overdreven :p

Push ups zijn niet gay:p Zijn prima om je borst uit te putten na je normale training:D

nou 10kilo spiermassa is niet niks... Na je noobgains als ecto in jaar 1 moet je daar toch wel 2 jaar hard voor bikkelen hoor

hahaa die hoor ik echt elke keer als ik ga trainen van ''gebruik je nog steeds shakes, wordt je echt breed van of niet?'' of '' gebruik je creatine , met andere woorden ze denken dat het anabole zijn''

"wow, wat ben jij breed geworden, gebruik je ook shakes?"
zo af en toe heb ik wat whey, maar haal meer dan voldoende eiwitten uit mijn voeding.

"ja, maar als je shakes gebruikt groeit iedereen hard, dan kan ik het ook wel"

FUUUUU.
veel mensen denken echt dat je in 1x breed bent na een whey shake.

hahaa die hoor ik echt elke keer als ik ga trainen van ''gebruik je nog steeds shakes, wordt je echt breed van of niet?'' of '' gebruik je creatine , met andere woorden ze denken dat het anabole zijn''

die hoor ik ook wel vaker. maar dan op mijn werk.

Om verder te gaan in de push ups :p

"je kan dan wel veel gewicht heffen, maar hoeveel push ups kan je?"

nee of van die knuppels die beweren dat ze na een weekje crea gelijk 15 k meer banken....
ze doen alsof crea echt een wonder middel is waarvan je direct moeilijk veel sterker word

Dit weekend op een feestje was het weer raak...

"Vet omzetten in spieren" (weet ik zoveelste keer, maar mijn eerste post op dit forum, dus noem het toch even)
"Elke dag buikspieren doen werkt beter dan om de dag. Buikspieren hebben geen rust nodig"
"Gewoon minder eten en meer trainen, dan kom je alleen spieren aan" (beste!)

Had spontaan geen zin om alles uit te gaan leggen

nee of van die knuppels die beweren dat ze na een weekje crea gelijk 15 k meer banken....
ze doen alsof crea echt een wonder middel is waarvan je direct moeilijk veel sterker word
Beter dat dan ongemotiveerde mong*len die de helft van de tijd lopen te bellen in de gym.

Beter dat dan ongemotiveerde mong*len die de helft van de tijd lopen te bellen in de gym.

De vraag is dan....bewust of onbewust asociaal?
Denk in dit geval bewust....big muscles en druk babbelen maakt helemaal indruk natuurlijk;)

De vraag is dan....bewust of onbewust asociaal?
Denk in dit geval bewust....big muscles en druk babbelen maakt helemaal indruk natuurlijk;)
:roflol: Ik heb het over mensen die totaal NIET buff zijn, bij de meeste kan je niet zien dat ze trainen, alsnog lopen ze in de gym te kletsen en telefoneren. Hoe halen ze het in hun hoofd:mad:.

:roflol: Ik heb het over mensen die totaal NIET buff zijn, bij de meeste kan je niet zien dat ze trainen, alsnog lopen ze in de gym te kletsen en telefoneren. Hoe halen ze het in hun hoofd:mad:.

Ga lekker bij een call center werken dan als je zo graag telefoneert.
Of....René....zijn het soms vertegenwoordigers van XXL die een nieuwe deal doorbellen???? :p

Terug
Naar boven