MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Ach ja :aai:

A. Ik neem gewoon af en toe zo mijn shakie, herstel je sneller van, is goed voor de spiertjes!
B. En dat doe je dan iedere dag of zo?..
A. Ja, eigenlijk altijd wel iedere ochtend als ik wakker word, maar je moet wel oppassen dat je er geen buikje van krijg, is eiwit he.
B. Hmja, ik hou het wel bij mijn pasta, zitten alle nodige bouwstoffen in! Met die shakies moet je echt nooit een keer training over slaan, je raakt het anders niet meer kwijt he, je zit er zo aan vast..je moet blijven verbranden..
A. Ik kan het wel hebben op zich, ik ben niet zo dik *voelt aan ecto romp*
A. .....
B. .....
A. Sja wat is gebruiken he, de een zegt dit en de ander zegt dat. Kijk creatine is in principe ook gewoon natuurlijk maarrre *gniffel*...test ook! haha! *giegel*
B. .... Ik hou het lekker natuurlijk, pasta en af en toe stevig erbij fietsen!

Laatst bewerkt:
Geen domme mensen? Misschien hoor jij er ook bij.

Grapje :D

Ik krijg ook erg veel domme opmerkingen. Het is erg frustrerend. Mensen maken veel achterlijke claims en als je ze vraagt of ze het kunnen onderbouwen reageren ze vrij fel. Ik krijg vanaf het begin al steroïden-gerelateerde opmerkingen, zoals een tante die ik lange tijd niet gezien had:

Tante: "Zo je bent wel breed geworden he?"
Ik: "Ja, breed wil ik het niet noemen..."
Moeder: "Ja hij gaat al jaren lang 4 keer in de week naar de sportschool."
Tante: "Oh, dus het is wel allemaal echt?"

What the ****?

Weet je wat het gewoon is? Mensen gunnen elkaar gewoon niks. Als je met een dikke BMW aan komt rijden zegt ook iedereen "Dat zal wel van drugsgeld gekocht zijn". Mensen hebben iemand nodig om zich aan op te halen. Ze zoeken continue mensen die dingen anders doen dan zij zodat ze daar overheen kunnen pissen en zich beter voelen over hun eigen leven. En veel mensen zijn gewoon extreem naïef. Hun brein is in een soort infantiele staat blijven hangen. En het is pure intellectuele arrogantie als ze dingen zeggen als "Eiwitten zijn slecht voor je" of "Je moet eerst vet worden zodat je dat om kan zetten in spieren".

+1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 !! :rolleyes:

Ik vind die mensen ook altijd grappig die zeggen:
Je bent dan wel sterk, maar iemand die een gevechtssport doet, slaat je zo in elkaar.

Kan je evengoed Kim Clijsters met Usain Bolt vergelijken :p

Ik vind die mensen ook altijd grappig die zeggen:
Je bent dan wel sterk, maar iemand die een gevechtssport doet, slaat je zo in elkaar.

Kan je evengoed Kim Clijsters met Usain Bolt vergelijken :p

Hoor ik ook weleens ja, een BB'er doet het ook echt om er beter door te kunnen vechten:rolleyes:

Vind het zelf zeer irritant als mensen roepen ''wil jij ook zo worden...'' als je bodybuilding foto's aan het bekijken bent...

Hoor ik ook weleens ja, een BB'er doet het ook echt om er beter door te kunnen vechten:rolleyes:

zie je mike tyson al tegen ronnie:d dat zou wat worden lol:p vooraleer ronnie zen handen in gevechtspositie zet heeft tysen wrs al al zen tanden uitgeslagen:p

Vind het zelf zeer irritant als mensen roepen ''wil jij ook zo worden...'' als je bodybuilding foto's aan het bekijken bent...

dat ken ik!!! ik zeg altijd als ik fotos van pros bekijk dat ik hun fysieken mooi vind maar er nooit zo uit zo willen zien

Shakes zijn zo onnatuurlijk als wat met goede voeding heb je die totaal niet nodig.

Dat spul dat men in de frituren als "vlees" verkoopt is vele malen onnatuurlijker dan whey :roflol:

vraag van men vriendin toen ik dit topic las

"wat zijn verstandlozen"

ik oke door die opmerking verdien je hier een plaatsje:p"

Shakes zijn zo onnatuurlijk als wat met goede voeding heb je die totaal niet nodig.

Waarschijnlijk zijn de plakjes kipfilet op je brood net zo hard bewerkt. Heb je wel eens gekeken wat daar allemaal bij in gepropt word? Conserveermiddelen enzo?

Beter koop je om de 2 dagen een kip, slacht je die en eet je die op. Dat is 'natuurlijk'. Verder is niks natuurlijk meer tegenwoordig.

Waarschijnlijk zijn de plakjes kipfilet op je brood net zo hard bewerkt. Heb je wel eens gekeken wat daar allemaal bij in gepropt word? Conserveermiddelen enzo?

Beter koop je om de 2 dagen een kip, slacht je die en eet je die op. Dat is 'natuurlijk'. Verder is niks natuurlijk meer tegenwoordig.

en wat heeft die kip dan allemaal voor een troep gegeten dat er veel vlees aan zit en minder vet???

"wow, wat ben jij breed geworden, gebruik je ook shakes?"
zo af en toe heb ik wat whey, maar haal meer dan voldoende eiwitten uit mijn voeding.

"ja, maar als je shakes gebruikt groeit iedereen hard, dan kan ik het ook wel"

Terug
Naar boven