AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

ik als nieuwkomer heb een 3 pagina tellende fitii gestart

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

zit dat ook in mn genen?

ja je bent bloed irritant bedoel je, iets met flooding..

Nootmuskaat, je praat alsof je 15 bent. Doe wat je wilt doen man. Als je 4 alinea's wilt vullen over hoe slecht anderen zijn, denk ik dat je je tijd beter elders kunt besteden.

Probeerde het een beetje helder te krijgen voor de mensen hier. Dacht ik plaats ff wat zooi wat ze tegen me zeiden toendertijd. Had niet verwacht dat er zo op gereageerd zou worden:o.

Alles kort samengevat en om de rest te vergeten het zijn m'n vrienden niet meer en ik focus me deze vakantie gewoon volledig op BB.

Probeerde het een beetje helder te krijgen voor de mensen hier. Dacht ik plaats ff wat zooi wat ze tegen me zeiden toendertijd. Had niet verwacht dat er zo op gereageerd zou worden:o.

Alles kort samengevat en om de rest te vergeten het zijn m'n vrienden niet meer en ik focus me deze vakantie gewoon volledig op BB.

Seek first to understand, then to be understood

Srs het boeit niemand wat hoe kut anderen zijn, tenzij het grappige verhalen zijn

Internet broeder

Sterk argument.

het boeit ook niemand wat hoevaak je een andere jongen anaal hebt gedoet, dus daar kan je ook mee ophouden

gv0nLkn.png

Wat een verstandlozen in dit topic

Een tijdje terug werd ik aangesproken door een nogal dikkere jongeman in de discotheek, hij zei:
Sow jij bent wel breed, gebruik je daarvoor van die eiwitshakes ?
Dus ik dacht al: hier gaan we weer. Maar goed reageer ik altijd beleefd.

Dus ik zei: Ja, soms drink ik eiwitshakes om te zorgen dat ik die dag voldoende eiwit binnen krijg.

Hij antwoordde: Ja voor jou is dat wel goed die eiwitshakes want jij wilt aankomen, voor mij is dat niets want ik wil afvallen. Van eiwitshakes zou ik alleen nog maar dikker worden daarom neem ik proteïneshakes dan kan ik afvallen.

?????????

Ik heb het hier dan ook maar bij gelaten, en gewoon gezegd dat het goed was.
Anders was het nog een lang gesprek geworden denk ik.

Mijn papa heeft een porsche en een tesla, mijn opa was directeur bij GM, mijn broer is net magna cum laude afgestudeerd en zelf loop ik de hele dag rond in een ochtendjas.
Succes zit niet in je genen gozer.

Toch wel met een white russian in je hand mag ik hopen ???

Flinke pikmeetwedstrijd hier. Mijn papa is directeur van de McDonald's.

Op 10-jarige leeftijd deed ik elke dag 1000 sit-ups en 200 push-ups. Na een maand was ik een gastje van 10 met een 6pack.

ik hanteer nog lage gewichten omdat ik me 100% focus op mijn gewicht. Mijn stats stellen inderdaad niks voor maar mijn BMI is perfect dus ... problems?

Wilde eerst mijn hart trainen voordat ik begin met zware gewichten te tillen.

Voor meer kansloos gedoe, zie de berichtengeschiedenis van Nikita1998
Mijn god, de tranen over m'n wangen :p

Terug
Naar boven